İllaki biriyle kardeş olmak için kan bağı gerekmez
Yudum:Varmı yaralı olan?
Nefes:Ben bir tane yedim komutanım sağ bacak.
Yudum:İyimisin Nefes bir şey söyle?
Nefes:İyiyim komutanım ama kurşun tam sinirlerimin üstünde biraz daha müdahale edilmezse bacak gidicek gibi.
Yudum:Sık güzelim dişini az kaldı.
Yudum:Başka hasarı olan varmı çocuklar?
Gölge timi:Yok komutanım
Emre:Nefes sık dişini güzelim gelicem yanına.
Nefesten ses gelmedi.
Yudum:Umut,Bülen Albaya özet geć ve acil bir helikopter iste.
Umut: Emredersiniz komutanım.
Yudum: Emir varmı görünürde kimse?
Emir:Yok komutanım şerefsizlerin götü yemeyince kaçtılar.
Yudum;Yasmin,Nefesin yanına koş hemen.
Yasmin:Emredersiniz komutanım.
Yudum:Metehan ve Pelda siz hemen arka tarafı kontrol edin.
Metehan-Pelda:Emrederdiniz komutanım.
Yudum:Gölge timi toplan.Umut helikopterin gelmesine ne kadar var?
Umut: 13 dakika komutanım ama buraya inemeyeceği için en az 9 kilometre yürümemiz gerekiyor.
Yudum:Allah kahretmesin.Nefes çok kan kaybetti ve timin hiç yürüyecek hali yok
Şuan bir hiçliğe doğru çekiliyordum çünkü ortada sevdiklerimin canı vardı.
Umut: Biz yürürüz komutanım zaten Nefese de yardım ederiz biz.
Benim hayatım hep bir pürüz hep bir zor durumda kalmayla geçti hele de o zor durumun içinde sevdiklerimde varsa o iş benim için en zor hale gelir.Şuan Nefes yaralı ve ona bir şey olursa ailesine ve yakın arkadaşlarıma ne diyeceğim düşüncesi kafamda dolaşırken timayaklanmış herkes yürümeye başlamıstı.Nefes çok kan kaybetmişti ne yürümekte zorlanıyordu ve ay ı zamandada bayılmak üzereydi. Metehan ve Emir Nefezin koluna girmiş ona yürümesinde yardım ediyorlardı.
10 dakika sonra...
Yasmin:Komutanım.Nefes komutan bayıldı.
Emir:Nefeees.
Yudum:Sakin ol Emir az kaldı.Hem...
Yudum daha sözünü tamamlamadan Emir Nefesi kucaklayıp koşmaya başladı.Çünkü Emir ve Nefes bir bir lerine kör kütük aşıklardı.
Helikopterin iniş yapacağı koordinatlara vardığımızda hepsi sıraya dizilip yekmil verdiler bende hemen helikoptere binmelerini emrettim.(15 dakika sonra)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÖRTEÇİNE (Acı Gerçekler)
Misterio / SuspensoÖzel kuvvet askeri olan Yudum Karasunun zor ve acı veren hayatı