3.İlk Tanışma

179 10 6
                                    

İnsan var insanda ziyan olur insan var insana ilaç olur...

Annem öldükten sonra sanki hep bir tarafım yarımmış gibiydi.Ama sonra...

Alarmımın çalmaşı ile uyandım uykuyu çok sevsemde mesleki gereklilikten dolayı maalesef dakik olmak zorundaydım.

Uyku MUHTEŞEMDİR!!!

Hemen üstümü değiştirip hafif bir makyaj yaptım saçlarım sadece taradım ve ardından üzerime biraz "dalin" sıktıktan sonra hazırdım.Üzerimde siyah bol bir sweat altımdada vazgeçilmezim olan paraşüt pantolonlarımdan biri vardı.Bu kadar özenmemin nedeni bu günün benim için önrmli olmasıydı. Çünkü sabah Nefes hastahaneden çıkıcaktı önce onu alıp eve getirecektim,sonra karargaha geçip yarın olacak olan büyük bir operasyon için son bilgileri alıcaktık,en sonda akşam"Gerçek ailem"ile bir yemek yiyecektim.

Bunları düşünürken bile yoruldum.

Evden çıkmadan önce son kez Nefesin odasını topladım ve evden çıktım. Evet Nefesle aynı zamanda da ev arkadaşıydık.Arabama bindim ve hemen hastahaneye sürdüm.Ev ile hastahanenin arası zaten 5 dakikaydı o yüzden hemen vardım,otoparka arabmı park edip Nefesin odasına çıktım kapıyı çalıp içeri girfim Nefes çoktan hazırlanmış yaralı bacağına rağmen odanın içinde volta atıyordu.Belki biraz fazla beklemişti...

Nefes:sonunda Yudym ama yaa.Ağaç olduk burada.

Hanımefendi bekletilmeyi değil bekletmeyi sever...

Yudum:Geldim Allahın delisi.Nasılsın iyimisin iki gündür yanına uğrayamıyorum malum olaylar olaylar.

Nefes:İyiyim yüzbaşı merak etme sahiden ne oldu dün "gerçek ailenle"

Bu söylediğine hem göz devirdim hemde tebessüm edmeden duramadım.

Yudum:Tanıştık işte 2 abim varmış birde benimle karıştırılan kız.Neyse ne onu bunu boşver ne yemek istersin?

Nefes:Oooo abiside varmış bu kızın.Allahtan başka bir şey istesen olacakmış.

Bunları söyledikten sonra omzuma bir sille çaktı.

Yudum:Hadi oradan manyak.Neyse boşver bunları ne yemek istersin kızları da çağırayımmı?

Nefes:Kızları çağıralım ayrıcada güzel bir kahvaltı yapalım.

Yudum:Tamam tamam bir şuradan çıkalım.

Nefesin çıkış işlemlerini halledip hemen hastahaneden çıktık ve şuan arabaya doğru ilerlerkende tartışıyorduk tartışmanın nedeni ise Nefes hanımın yarınki operasyona katılmak istemesiydi.Artık sabrımın son demleriydi.

Yudum:Nefees baa bak benu rütbeye geçurme bir emrume bakar haa.

Nefes:Bana ne yaa ben Bülent albayla konuştum hem sana ne oluyor?

Yudum:La havle vela guvvete.Gelmeyecesun dediysem gelmeyecesun.Hem Encer abinin zaten akli burada kaldı.Adam gidelu 3 saat olmadı da 20 dakikaya bir mesaj atayi .

Nefes:Klasik abim işte.Bir şeyim yok diyorum anlamıyor.

Yudum:kızım ne güzel işte seni merak ediyor sende buldun bunuyorsun.

Nefes göz devirip;

Nefes:Seni de görücez komutan bakalım senin abilerin nasıl.

Bende ona göz devirdim. Biz böyle konuşurken çoktan arabaya binmiş yola çıkmıştık.Nefes o sırada telefonunu çıkarmış kızlara mesaj atmıştı daha sonrada telefonunu arabaya bağlayıp en sevdiğimiz şarkıyı açıp dans etmeye başladı bende ona eşlik ettim ve birlikte şarkıya eşlik ettik

BÖRTEÇİNE (Acı Gerçekler)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin