Capitolul 21

3 0 0
                                    

Suleiman era pe ganduri,jarul din sufletul sau nu putea fi potolit.

Voia sa ia o decizie în privința celor 2 femei care nascusera fete.Era o decizie grea.Fiindca el o iubea pe Mahfiruze.

Deci asta avea sa decida,Aylin trebuia sa fie exilata.Abea isi petrecuse timpul cu cadana si deja era satul de ea.

Suleiman s-a decis sa o casatoreasca pe Aylin cu un boier,iar Handan va fi preluata de Hurrem.

Venise timpul ca sultanul sa isi petreaca noaptea cu o cadana,dar de data aceasta a ales sa o cheme pe Hurrem.

Dupa putin timp ea ramane gravida.Vestea se raspandeste rapid si la palat se impart tot felul de bucate în a sarbatori aceasta veste minunata.

Mahfiruze nu parea prea incantata de situatie.

-Sultana! spuse ea pe un ton neplacut.

-Ce s-a intamplat cadana?

-Am vrut sa te felicit!Ai castigat din nou admiratia sultanului.Dar ce te faci dacă nasti fata?

-Adica ma intrebi ce as face daca as fi in situatia ta?probabil m-as marita cu un boier, ceea ce tu ar trebui deja sa faci.Nu vezi cadana ca nu ai nici o valoare in ochii sultanului?

-Este doar o chestiune de timp pana ajung din nou în patul regelui si sa nasc multi printi!

Cu astea fiind spuse,Mahfiruze se retrage nervoasa in odaia s-a.O frustrare mare o cuprinse, parca intrase diavolul în ea.Atunci a luat un cutit si s-a dus la patutul lui Defne si i-a taiat gatlejul.

Cand a realizat ce facui,a aruncat repede cutitul.A infasurat corpul neinsufletit al sultanei si il scosese din palat cumva.Apoi a mers sub un copac si l-a ingropat acolo.

Totul s-a petrecut noaptea deci nimeni nu a reusit sa o prinda.

A doua zi Suleiman o cheama la el pe Mahfiruze.Era femeia extrem de calma.Parca era lipsita de emotii.Ea nu a dat nimic de banuit cu ce a facut.

-Ei bine Mahfiruze?ce mai face Defne?intreba sultanul voios.

-Este bine Maria Ta!

-Foarte bine.Ma gandeam sa mergem la o cabana, la vanatoare.As vrea sa vi si tu.

-Absolut Maria Ta!

Cu astea fiind spuse, ea a resusit sa ramana pana seara la rege.Noaptea a venit si au decis sa aiba o noapte plina de amor impreuna.

A venit si timpul ca Suleiman sa plece la cabana impreuna cu Mahfiruze.

Hurrem fiind geloasa pe treaba asta s-a decis sa se ascunda in trasura cu provizii pe care urma sa o ia la cabana.


Suleyman-Sub puterea iubiriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum