Hatice ii tinea fata lui Ibrahim,putin cu forta.De parca a simtit pe moment o conexiune.Dar ea avea alte intentii.Stia ca nu are acum timp de dragoste.
-Daca ti-as spune,m-ai ura toata viata.Spuse ea in soapta.
Apoi ii da drumul si se retrage la perete,cu spatele.Amandoi stau 5 secunde fara sa zica ceva fiecare.Intre-timp se uitau unu la altul.Ibrahim avea multe intrebari,iar Hatice multe ingrijorari.Ibrahim decide sa rupa linistea intr-un final si se ridica de pe scaun,indrumando sa procedeze si ea la fel.
-Ce ai de gand,Ibrahim?
-Nu va fie frica,am sa va conduc la un loc mult mai sigur.
-Deci esti predispus sa ma ajuti?se mira ea.
-Numai cu conditia sa imi explicati ce se intampla,mai tarziu.
-Nu...nu cred ca pot.
Hatice incepe sa se plimbe nervoasa prin odaia mica.Apoi se intoarce brusc la el.Apoi se apleaca grabita parca vrand sa il sarute.
Ea se opri,cu o privire speriata,aproape de fata lui.In interiorul ei se afla o dorinta patimasa de a fi cu el.Brusc ii revine gandul ca a atentat la viata cuiva si aproape a fost abuzata intr-un mod crunt.Ibrahim se dadu-se la o parte cand realiza ca Hatice nu va face nicio miscare.
-...imi pare rau,sultana.zise el tremurand din glas.
Ea se ridica inapoi in picioare si ii spune:
-Trebuie sa gasim un loc mai sigur ca acesta,mai ales dupa ce iti voi povesti ce am facut...sau.
Sultana deveni-se mai constienta de situatie si o framanta faptul ca Ibrahim ar putea sa ii distruga viata daca afla de atentat.Mai bine nu i-ar spune.La urma urmei,el e un simplu ingrijitor de cai.Daca o va avea la mana,pe Hatice,cu astfel de secret.Va putea profita de ea.Trebuie sa se gandeasca la un plan mai putin riscant.Dar deja ii spuse-se ca facu ceva ingrozitor.El se va astepta sa ii spuna ceva pe masura.Nu are dacat o singura sansa sa scape.Sultana se bagase intr-o situatie in care minciuniile nu pot inceta.
Intre-timp, Alexandra era pierduta in mijlocul padurii.Oriunde privea,nu era tipenie de om.Ceea ce intr-un fel era bine.Se plimba pe o carare care ducea la un grajd.Era al palatului.Ei tin mai departe de castel,grajduriile.Iar Alexandra a gasit una.Ei ii se parea cam periculos sa se apropie.Se tinea cat mai departe.Mai ales ca erau cativa potcovari care stateau afra.Oamenii aceia o zarira pe fata.Unul din ei a si strigat-o intrebator,ca de ce se afla acolo.
La auzul acestuia.A ainceput sa fuga in directia opusa drumului.
Ibrahim si Hatice care se aflau intautru,au tresarit la geam se se uite ce se intampla.Ibrahim imediat ii recunoscu imbracamintea si stia pe loc,ca aceea era rusoaiaca.El se repezi la usa sa o deschida si tasni in graba dupa ea.El uita complet de pacostea asta........
CITEȘTI
Suleyman-Sub puterea iubirii
FanficAceasta carte e inspirata din serialul Suleyman Magnificul,dar mai imbunatatita.Am incercat sa fac o varianta in care sa nu fie doar Hurrem personajul principal.