Capitolul 16

59 1 0
                                    


Alexandra se uita in spate intre-timp ce fugea,gafaind.Il vedea pe Ibrahim cu o furie enorma in privire,alergand intr-un mod violent si parca flamand sa o prinda.O considera pe rusoaica,mama tuturor problemelor lui de pana acum.O invinuia din pricina faptului ca el nu poate primi ceea ce isi doreste cu nerabdare,si anume viata fericita cu sultana Hatice.Accidentul cu logodnica lui,l-a bagat intr-o alerta intruna.Chiar daca stia sau nu stia cum ca ea ar avea vreo vina.Plus cu toate evenimentele pe care le-a patit cu acel gardian, femeia pe care o iubea enorm.

Alexandra fugea mancand pamantul ba chiar la spaima a inceput sa ii strige sa o lase in pace.Ibrahim la auzul acestea a luat o piatra si cu toata forta a aruncato spre ea,nimerind doar in picior.Dar chiar si asa lovitura a fost destul de puternica incat sa o darame.Nu vroia sa inceteze din alergat pentru ca se temea enorm.Omul asta a agresato fizic.A mituito ca o lasa in pace in schimbul unor placeri trupesti.Ce fel de om e si asta?Tot ce isi dorea ea ne-spus de mult,era viata ei de odinioara.Cand umbla prin padure cu mama si vitorul ei sot.Sotul ei ar fi fost un fiu de mester.Care ii facea mereu surprize cu cate o sculptura de lemn.Acum nu le mai avea.I-au fost luate de catre barbarii acestia afemeiati.In acest moment depinde exclusiv de puteriile ei daca va mai trai sau isi va revedea familia pe lumea cealalta.

Ibrahim se apropia din ce in ce mai mult de ranita.In special pentru ca abea astepta sa fie din nou singur cu iubirea lui.

Cand sa o prinda pe netrebnica,si era atat de aproape de bratul ei,ea aluneca prapadindu-se la un moment dat la o vale.Se rostogoli aterizand intr-o balta putin adanca.Fata vazand ce a patit se prefacu inconstienta.Ibrahim nu se lasa si fugi pe urmele ei,apucando de haina.Cand sa o ridice,ea ii daduse un pumn in nas,care il facu sa cada la pamant.

Suleyman-Sub puterea iubiriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum