Capitolul 17

30 1 0
                                    

Alexandra a ramas incremenita un scurt timp.De ei se apropie Hatice disperata,de ce se intampla.Ibrahim era pe pamant inconstient.La vazul sultanei,Alexandra o lua la goana.

Hatice o ignora,era mai preocupata de Ibrahim.

-Ibrahim esti bine?!sangerezi!

Hatice isi rupe o bucata din rochie intr-un mod violent.Si il lipeste de nasul lui.

-Sunt bine sultana,nu am nimic.Ramaneti aici,trebuie sa o prind pe netrebnica!

Ibrahim se ridica in picioare,dar asta la scurt timp isi dadu-se seama ca are ameteli de la ridicarea brusca,iar lovitura o accentua.Prinse putere si o lua la goana.

Alexandra fugea mancand pamantul,pe drum isi prinsese maneca de la rochie,intr-o creanga.Ea se smucise si a rupto.Nu asta o interesa acum,trebuia sa scape din padure,ca sa mearga la palat sa ii povesteasca sultanului cele intamplate.Dupa un drum lung a ajuns la palat acolo a fost luata pe sus de garzi si trimisa in temnita.Cum sa fie dusa in temnita,il vazu pe sultan pe hol la care ea striga "Ibrahim are o relatie cu sultana Hatice!".Ea repeta de vreo cateva ori fraza pana cand sultanul opri garziile si se duse direct la ea.Suleiman ii statea in fata si astepta sa continue.

-Ia spune ce vrei sa spui!ii ordonase sultanul pe un ton serios.

-Ibrahim si sultana Hatice au o relatie,i-am vazut intr-o cabana.

-Ce tot spui acolo?imposibil!

-Intrebatii!

Suleiman se uita lung la ea.O cerceta din priviri sa vada daca minte.Apoi le ordona garziilor sa o duca in temnita.El poruncii dupa aia sa fie adusi Ibrahim si Hatice in iatacul imperial.

Suleyman-Sub puterea iubiriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum