Hurrem era responsabila de Handan,Mustafa,Mehmet si de copilul din pantec.
Ceea ce ei ii placea,se simțea ca o mama adevarata.
Ibrahim s-a întâlnit cu ea intamplator,cand mergeau amândoi spre Maria Sa.
-Ibrahim?ce faci?nu te-am mai vazut de mult!a spus Hurrem cu un zâmbet mare.
-Bine sultana!am auzit de incidentul cu Mahfiruze,si vreau sa zic ca m-a intristat foarte mult.
-Acea netrebnica se ascunde in Egipt!dar va fi capturata in scurt timp de catre sultan.
-De ce sunteti atat de sigura?
-Ce vrei sa spui?A adus cea mai mare nenorocire pe capul Mariei Sale!Moartea propriului copil
-Sultana...Maria Sa nu cred ca o sa ii faca ceva acelei femei.
-Cum asa?
-El o iubeste enorm de mult.Numai de ea vorbea cand mergeam la plimbare.E foarte posibil sa o caute, sa o prinda si sa o ierte.
-Credeam ca Maria Sa ți-a crescut rangul pentru ca esti inteligent, dar nu pare.Vorbesti numai tampenii!
Cu astea fiind spuse Hurrem se indeparta de Ibrahim cu un dezgust, si intrase prima în camera regelui.
-Maria Ta! exclamase ea cu o plecaciune.
-Hurrem?ce faci aici?
-Am venit sa te vizitez.Nu esti fericit sa ma vezi?
-Sincer chiar deloc! sunt foarte ingandurat cu privire la Mahfiruze! Pana nu se aranjeaza lucrurile, nu vreau sa vad pe nimeni.Numai dacă e important!
-O iubesti?...
-Hurrem!Iesi!
-Femeia aia nu se mai intoarce! si cu astea fiind spuse ea se retrase din iatac.
Peste 3 saptamani,Suleiman primeste vestea ca Mahfiruze a fost gasita.Ea a fost adusa la palat si judecata.
Soarta ei sta in mainiile sultanului.Ea a fost dusa in temnita,acolo a venit regele si a inceput sa o ia la rost.
-Cadana!sti ce se va întâmplă?din cauza pacatelor tale! a zis el manios.
-Prostule!crezi ca ma intereseaza ce patesc eu?Daca ma omori,il omori si pe printul tău ne-nascut!
Suleiman furios ia tras o palma zdravana si a inceput sa o ia la bataie.Saraca femeie era toata plina de sange.Tremura de frica.
-Copilul acela l-am facut în felul asta! si și-a tras jos pantalonii si a inceput sa o abuzeze sexual.
Suleiman era atat de furios ca isi pierduse toate mintiile.Voia sa ii arate ca el este regele, iar ea,nimic pe langa el.
Tot abuzul a durat cateva ore, pana Mahfiruze era lesinata.
Când Suleiman a realizat ce a făcut,a ordonat fara ezitare sa ii se taie gatul la femeie.
Și asta s-a si intamplat.Apoi el se retrase la hamam.Avea nevoie sa se spele.Intretimp ce se spala,isi cerea iertare Domnului pentru ce facuse.
Noaptea a venit si el era cu o alta cadana în pat.
Pe noua lui favorita o chema Feriha.Era o femeie dulce, cu parul castaniu,ochi caprui si o voce blanda.Si ea era din Rutenia,exact ca Hurrem.
Sultanul o placea mult.A ajuns si ea sa fie gravida.Iar era motiv de sarbatoare la palat.
Hurrem avea o servitoare loiala care ii spunea tot din palat.O chema Nermin.Era o cadana foarte agera si inteligenta. Ia povestit la sultana de aceasta noua cadana a regelui.Iar Hurrem avea de gând sa scape de ea definitiv.
Sultana s-a dus in camera favoritelor la Feriha.Si la inceput era draguta cu ea,dar cat sa tot tina gelozia în ea.A rabufnit.
-Vei pleca imediat de la palat cadana! a exclamat Hurrem.
-Sunt favorita regelui.Nu plec nicaieri! Va rog sa plecati!
Hurrem se apropiase de ea mai tare si cu o voce amenintatoare ia spus:
-Esti o simpla sluga,fara cusur.Eu sunt sultana.Daca vreau pot sa scap de tine imediat.
-Atunci de ce nu o faceti?
-Ne mai auzim noi impertinento!
Hurrem se retrase, dar Feriha ramasese cu frica.Pentru ca intentia ei nu era ca sa supere pe nimeni.
CITEȘTI
Suleyman-Sub puterea iubirii
FanficAceasta carte e inspirata din serialul Suleyman Magnificul,dar mai imbunatatita.Am incercat sa fac o varianta in care sa nu fie doar Hurrem personajul principal.