Capitolul 10

193 6 2
                                    

Nu mai pierdu-se timpul si se dadura jos de pe cal.Apoi facu o plecaciune respectuasa.Maria Sa era uimit.Nu ii venea sa creada ochiilor.Femeia pe care o aruncasera intr-o groapa,cu speranta ca ea va muri,ii sta in fata.Sultanul se apropiara cu pasi repezi in fata ei.

-Cine esti tu?Cum ai reusit sa scapi?o intreba-se pe o voce nervoasa.Mai ca ii venea sa tipe.

-Maria Ta...

In acel moment ii putu da numele lui Ibrahim,dar ceva nu o lasa sa o faca.

-....Poate Dumnezeu nu a vrut sa ma lase sa mor astfel.

-Tot Dumnezeu ti-a dat si calul?Stai putin...Asta nu e calul lui Ibrahim?

-Nu Maria Ta.

-Nu ma minti!poarta emblema palatului.Ce cauta la tine?

-Eu...

Ibrahim era aproape,fugea de ii se rupeau picioarele.Dar frana brusc cand auzi strigatele Mariei Sale.Atunci se ascunsese in spatele unui copac.

-Te-am intrebat ceva!de unde ai calul?Maria Sa era deja in culmea rabdarii,nu o mai putea indura.Garzi luati-o de aici!

-Maria Ta stai!de ce imi faci una ca asta?Ce pacat am?Nu eu sunt cea care a inceput scandalul dintre mine si sultana-mama!

Sultanul opri garzile cu un semn din mana.

-Stiu.Am investigat cazul.Si dintre martori,se pare ca mama a reactionat asa fiind ca te-ai batut cu Aylin.Si nu a mai putut suporta.Oricum,are si mama o varsta.Cu greu mai suporta unule lucruri.Dar faptul pentru care sunt cel mai nervos acum e ca nu imi spui adevarul.

-Daca va spun adevarul...ma veti ierta pentru tot?

-Asta depinde.

-Va rog.

-Alexandra!

-Ibrahim...m-a salvat.

Sultanul ramasese fara glas.Si incepu sa murmure ceva.Nu ii venea a crede ca prietenul lui cel mai bun i-a iesit din ordin.Isi aduna mintiile si intreba:

-Esti constienta de ce spui?De ce ar face una ca asta?

-Sunt constienta Maria Ta.El mi-a spus ca...i-a parut rau de mine.

Ibrahim privea scena uimit.Nu putea fi adevarat.De ce nu il parase?Sultanul ii sta fix in fata.Femeia asta i-a lasat sub un semn mare al intrebarii..........


Suleyman-Sub puterea iubiriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum