Ibrahim avea odaia langa cea a sultanului.El auzi galagia de pe hol si se uita repede sa vada ce se intampla.Si el era foarte surprins,deoarece el stia absolut tot ce se intampla in iatac.Ibrahim intoarse capul sa mearga inapoi in odaie.Dar cand se intoarse,o vazu pe Esma Nur imbracata intr-o rochie rosie si stralucitoare.Avea niste podoabe splendide cu rubine.Ibrahim isi sterse ochii,crezand ca are iluzii.Dar fu real.Ea era pregatita pentru maretul padisah.Ibrahim se facu rosu de furie.Si cu pas grabit,trantise usa odaii dupa el.Apoi ii veni in minte sa mearga la sultan, ca sa il lamureasca,de ce vitoarea lui logodnica face parte din petrecere.Dar nu putea face nimic,deoarece daca il infurie pe sultan,risca sa isi piarda capul.Apoi dupa cateva minute,veni un enuc,care ii trimisese veste ca sultanul il cheama.Ibrahim avu acum altceva in minte.Si anume ca poate gresise cu ceva,iar sultanul ii arata ca e mai maret de cat un amarat fiu de pescar.Ce putea face,trebuia sa se supuna ordinului.El intrase pe alta usa care tot ducea in iatac.Petrecerea inca nu incepu.Deci avea timp pentru explicatii de la sultan.
-Maria Ta.Spuse Ibrahim cu o voce seaca,Mati chemat?
-Apropiete Pargazule.Te-am chemat ca sa asisti la petrecere.Sultana-mama a organizat-o.Si ma gandeam ca te plictisesti toata ziua.Am auzit ca mi-a fost daruita si pe Esma Nur.
El se simti umpic stanjenit in fata lui Ibrahim.Si continua:
-Ibrahim,nici decum nu o voi alege pe logodnica ta.Doar eu ti-am dat-o.
El nu putu zice nimic,pentru ca atunci il cuprinse un val de rusine si confuzie.Oricum el zambi-se respectuos si se retrase langa sultan.Suleyman facu semn cu mana ca poate incepe petrecerea.Esma Nur si roscata rusoaica incepu sa danseze in fata,iar restu intr-o parte si in alta.Cele doua parea ca se dueleaza.Amandoua incepeau sa improvizeze miscariile cu rotiri spectaculoase si atingeri in partiile intime.Sultanul fu complet fermecat de rusoaica.Cu un decolteu mare si vesminte de culori tipatoare,cum sa nu iti ia ochii.La sfarsitul dansului,Suleyman arunca batista mov in fata ei.Restul cadanelor fu foarte dezamagite.Iar Ibrahim era fericit ca nu o alesese pe Esma Nur.La sfarsit cand toate plecase,Suleyman o chema pe jupaneasa Fatma.El ii porunci sa faca tot ce e nevoie pentru rusoaica.Ea avea sa se pregateasca pentru noaptea urmatoare.
CITEȘTI
Suleyman-Sub puterea iubirii
ФанфикAceasta carte e inspirata din serialul Suleyman Magnificul,dar mai imbunatatita.Am incercat sa fac o varianta in care sa nu fie doar Hurrem personajul principal.