Esma Nur este pe cat se poate de aproape,de propri-ai moarte.Provocata de o sultana care la aspect pare atat de blanda,de inofensiva.Iar la interior...domneste ura,violenta.Hatice ispravi sa o deie peste bordura,dar toate balcoanele palatului,erau impodobite cu flori si liane.Esma Nur,la momentul in care sa fie pe aproape,complet despartita de balcon,ea la reflex,apucase o bucata de liana.Izbindu-se de perete.Cand a realizat ca in jurul ei areau mai multe liane,ea le apucasera pe cele mai rezistente cu putinta.Accidentul nu a ramas neobservat.Toate cadanele cand au realizat,au inceput sa zbiere.Hatice inainte de a fi gasita vinovata.A parasit locul parca zburand de acolo.Ea fugea pe scari.Impiedicandu-se de un gardian.Gardianul era nou,iar el nu le cunostea pe sultane la infatisare.Asa ca el.Nestiutor,a apucat-o pe sultana cu gandul ca era ceva cadana dezvapaiata,si a dat sa o duca intr-o camera mai izolata.Ca sa ii vina ei "mintiile".
-Da-mi drumul javra!a exclamat Hatice isteric.Sunt sultana Hatice!Vei fi decapitat deindata ce le spun celorlati.
Gardianul a ras in hohote si a spus:
-N-ai crede cate nebune am auzit dandu-se drept...*rade...sultane sau boieroaice si alte invetii.O sultana nu isi arata niciodata o infatisare josnica,iar tu.Tu aratai de prapad.
-Cum indraznesti?Cer sa vina sultana mama la mine.
-Va veni cand are Domnia Sa timp!Nu se ocupa tot timpul de neispravite.
-Si daca nu vine?
-Ce stiu eu?habar nam,poate va zice sa fi exilata,fara prea multe ganduri.
-Ce?!da-mi drumul in clipa asta!sunt sultana Hatice!!
Ajunsi in fata unei camere dintr-un colt intunecat de hol.Gardianul deschide usa,care era incuiata cu un lacat,si o azvarle pe sultana ca pe un sac.El inchisese usa rapid fara a mai sta pe ganduri,dupa care se retrasera.Hatice se ridica repede de pe podeaua care era formata din cuburi de piatra umeda.Se napusti cu toata forta pe usa,de a putea sa o sparga.Era prea solida de a putea fi sparta sau macar clintita.
-Nu!o sa innebunesc,daca se afla ca am incercat sa atentez la viata cuiva...voi fi marginalizata,exilata.Poate mama nu ma v-a ierta niciodata.
Intre-timp,toate cadanele zbierau si incercau sa ii intanda mainiile fiecare cum puteau,la Esma Nur.Dar nici una nu ispravea sa o traga din liane.
In acel moment Ibrahim,Maria Sa si Alexandra.Observara intamplarea,socati.
-Ce inseamna nebunia asta?!exclama tipand,regele.
Gardienii au inceput sa se adune dedesubtul fetei ca sa o prinda in orice moment.Ea zbierea de frica, ca din gura de sarpe.Maria Sa se decise sa ieie fapta si el si a mers in palat,in pas grabit a ajuns la balcon unde era Esma Nur.
-Gata, ajunge cu zarva!a zis el enervat de tot ce patea in acea zi.Sa aduca cineva o franghie! ce stati si va uitati?!
-Maria Ta,au trimis ajutor.se baga-se Aylin.
-Ar fi trebuit sa fie aici demult!ii zbierase in fata.
In acel moment Aylin se abtinu-se sa nu planga.Nu ii venea sa creada cu cata ura o trata regele.Ea isi pierdu-se cumpatul in acel moment si ii raspunsese inapoi:
-Va rog sa nu ne stresati si pe noi,oricum suntem intr-o situatie critica.
Suleyman se intoarse la ea cu o fata incremenita de tupeul ei lipsit de respect.Asa ca ii trasese si ei o palma care o facuse sa lesine instant.Toate fetele s-au tras la o parte,speriate.
-Toate veti fi pedepsite pentru ceea ce faceti!Nu faceti nimic decat sa o puneti aproape de moarte pe logodnica sfatuitorului meu!zise Maria Sa.
Cu astea fiind spuse el a coborat putin cat sa ajunga la Esma Nur si o prinse de mana.O trasera pana inapoi pe balcon.Ea fericita ii zambira si ii multumise lui Suleyman.El o imbratiseaza,iar apoi o intreaba:
-Cum ai cazut?
-...am fost impinsa,nu stiu de cine...eu...noi ne uitam la Maria Ta ca am auzit scandal...si ne-am adunat toate,am simtit cum ca cineva ma apuca de picioare si ma arunca peste bordura...si...
Toata tremura.
-Gata e destul,acum esti in siguranta.Voi gasi faptasul,iar apoi va fi executat.
El o imbratisa din nou.La cele intamplate,Alexandra se ridicara rapid si o tulise fara a fi observata.Ea fugea mancand pamantul dar cand a ajuns la portiile principale.Doi gardieni o priveau cu suspiciune.Asa ca ea a vrut sa para calma.Cand a ajuns in dreptul lor ei au oprito intrebando unde merge.
-Am fost insarcinata sa merg dupa alimente.spuse ea hotarata.
-Cadana,nu ai voie sa iesi.
-Am spus ca...
-E interzis!
-Ce va spune Maria Sa?...unde imi sunt afinele?am cerut sa mi se aduca afine...cine indrazneste sa nu imi asculte porunciile?...va...va fi decapitat.
Gardienii se uitara unul la altul.
-Cadana,unde se gasesc afine la ora asta?
Alexandra a fost prinsa cu minciuna,gata era.Asa ca a luat-o in fuga printre ei.Unul a pornit in fuga dupa ea,iar celalat a dat de veste ca a scapat cineva.
La palat Hatice striga intruna dupa ajutor.Gardianul acela de mai inainte venise inapoi la sultana sa vada ce face.A observat ca nu se linistea asa ca a deschis usa,iar Hatice a profitat de moment ca sa fuga afara.Gardianul a luat-o de gat si a dus-o inapoi in camera.Apoi a inchis usa.
-Ce zbieri?vrei cat mai repede sa te arunce in Bosfor?
Ea tot se fataia intretimp ce era pusa la perete,sugrumata.
-Dami...drum...drumul....
El slabi stransoarea si a ramas un moment sa se uite la ea,neclintit.
-Ce vrei?ce te holbezi asa?!a exclamat Hatice,isteric.
-Poate ca ai sa scapi cu viata,cadana,daca voi castiga si eu din asta.
-Am cati bani vrei,te voi acoperi in aur.
-Haha..ai pe dracu!dar cu ce poti tu plati...pot toate femeiile.Ca nevasta-mea cu toti.
Sultana era tensionata.Omul asta vorbea ca un psihopat.La un moment dat,el ainceput sa isi frece mainiile de ea.Apoi brusc a inceput sa ii rupa hainele de pe ea............
CITEȘTI
Suleyman-Sub puterea iubirii
FanfictionAceasta carte e inspirata din serialul Suleyman Magnificul,dar mai imbunatatita.Am incercat sa fac o varianta in care sa nu fie doar Hurrem personajul principal.