-Eu am mare incredere in Ibrahim.Poti sa te retragi.A spus el suparat.
-Maria Ta...
-Am spus,poti sa te retragi.
Hatice in final renunta sa il mai convinga si pleca.Dar isi aminti ca poate vorbi si cu sultana-mama.Poate ea stie cum sa vorbeasca cu sultanul.Sultana-mama o primi in odaie numai-decat.Amandoua erau tare fericite sa se vada.Sultana o pofti pe Hatice sa se aseze langa ea.
-Hatice?fata mea...de ce nu mai zambesti?
-Mama,eu m-am gandit sa ii ofer o slujnica frumoasa Mariei Sale dar nu accepta.
-Despre cine e vorba?
-Esma Nur.
-E cumva vitoarea logodnica a ingrijitorului?
-Da.Si nu e corect ca ingrijitorul sa aiva o fata asa frumoasa si Maria Sa,nu.
-Fiul meu i-a dat sa aleaga 10 cadane,pe care el le considera demne de un ingrijitor.Ibrahim a ales deja una si cu aia va avea nunta.
-Dar mama,am vazut cum se uita Esma Nur la Maria Sa.
-Toate au vise.Dar nu inseamna ca vor ajunge sultane.Numai alea alese special de fiul meu pot fi favorite.
-Ibrahim isi va neglija functia din cauza ei.Mai ales ca azi nici nu a prea fost atent la ce am zis.
-Bine Hatice.Voi vorbi si cu Maria Sa.Dar totusi el a spus ca Ibrahim vrea o familie.Si o cadana are nevoie si el.
-Mai incolo vom vedea pe cine gasim.
Sultana-mama fu deacord cu ea,si se gandi sa ii faca o petrecere sultanului.Si invitata speciala sa fie chear Esma Nur.Evident Hatice considera a fi ideea foarte buna.Mai spre seara toti boierii ce se ocupau de harem,alesese cadanele care aveau sa se prezinte in iatac pe langa Esma Nur.Ibrahim nici navea idee ca vitoarea sotie avea sa ii fie furata de catre insusi Padisahul.Oricum nici nu ar regreta prea tare.
Sultanul era foarte mirat de petrecere.Adica nici nu era vreo ocazie speciala.Dar sultana-mama,gasi scuza ca are nevoie sa cunoasca si alte femei.Evident ca el acccepta.Din harem se alesese vreo 5 cadane pritre care era si roscata cu priviri subtile.
CITEȘTI
Suleyman-Sub puterea iubirii
FanfictionAceasta carte e inspirata din serialul Suleyman Magnificul,dar mai imbunatatita.Am incercat sa fac o varianta in care sa nu fie doar Hurrem personajul principal.