Capitolul 18

31 2 1
                                    

A trecut un timp indelungat,iar Ibrahim si Hatice nu puteau fi gasiti.Suleyman nu stia ce ia atata timp.Dupa care se aude o bataie la usa lui,el sperand sa fie ei.Dar era una dintre garzi spunand ca nu au putut fi gasiti.

-Imposibil asa ceva!se infurie sultanul si imburdase o masa.Sa fie gasiti numai decat!Nu va opriti din cautat pana nu dati de ei!

-Am inteles Maria Ta.si se retrase gardianul.

Suleyman poruncise sa fie adusa Alexandra.

Rusoaica statea in temnita si plangea de spaima.Nu stia ce o sa se intample cu ea.Incepea sa halucineze ca vede oameni in negru care vin sa o omoare.

Statea ea o vreme si incerca sa isi adune mintiile,dar simtea ca e neputincioasa.Se tot gandea la Ibrahim si Hatice.Oare il va executa pe Ibrahim?O ce bucurie ar fi.Macar ar scapa de un dusman.

La un moment dat vine un gardian si ii deschide usa temnitei,ea sa da in spate cat poate de mult.

-Nu se poate!nu ma puteti executa pe mine!nu eu am pacatuit!

Gardianul se apropia incet de ea,incercand sa o prinda.Era foarte salbatica.Dadea cu mainiile la intamplare.Dar a sarit pe ea si a puso la pamant.Dupa care a legato cu franghie la maini.A ridicato cu brutalitate,ignorandui plansetele de agonie,si a duso direct la Iatacul Imperial.

Acolo Suleyman se plimba dintr-un colt in altul,furios.A fost scos din concentrare cand a vazuto pe rusoaica cum ii intra in odaie.Cu pasi grabiti sprea ea,a prinso de gat si a inceput sa o interogheze.

-Unde sunt?unde sunt Ibrahim si Hatice?ii scuipa in fata cum ii vorbea.

-Nu pot respira...

S-a uitat la ea pentru cateva secunde si ia dat drumul trantindo de pamant.Alexandra a stat sa se gandeasca inainte sa spuna ceva.Vroia tare mult sa il dea de gol pe Ibrahim.Sa scape de el.Asa ca numai decat va trebui sa ii spuna sultanului unde se afla.

-Maria Ta,Ibrahim este cu Hatice la o cabana in padure,nu e prea departe de aici.Va pot arata drumul.

-Ridicate!Vom merge acolo indata!

Garda o ridica,prinzando de brat.Ei au iesit afara din Iatac,iar pe drum s-au intalnit fix cu Hatice.



Suleyman-Sub puterea iubiriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum