Capitolul 19

6 0 0
                                    

Ibrahim era grajdar.Dar în mintea sa lucrurile stăteau altfel.

În fiecare zi când mergea la grajd, si strângea fanul pentru animale,isi închipuia cum stătea în palat.

In propria lui camera, avea un tron făcut din aur.Era deasupra tuturor.

Avea deasemenea încă un vis, sa fie împreună cu sultana Hatice.Vai dar vorbind de ea, se pare ca vine în vizita la Ibrahim.

Cu un zâmbet mare pe fata ei si un ton rușinos,il întreabă:

-Ibrahim!Nu ai si tu putin timp si pentru mine?

-Sultană...este posibil sa nu?

-Așa e!doar ești servitorul meu cel mai loial.

O apucase putin rasul după spusele acestea.

Pe fata lui Ibrahim totuși se vedea o alta expresie si nu una prea incantata.Remarca sutanei asupra faptului  ca el este doar o sluga si atât,îl supara.

Îl făcuse sa realizeze ca ea niciodată nu îl va vedea mai mult decât un simplu slujitor.Iar asta îl indemna sa găsească o cale cât mai rapida de a ieși din poziția în care se afla si măcar sa ajungă pasa.

Dar astea deocamdată sunt vise prea mari.

O ajutase pe Hatice sa aleagă un cal,il echipase corespunzător si a vazut-o cum călărește singura armăsarul alb, cu coama bogata si lunga.

După călărit Hatice se întoarce la palat, trece pe langa harem si o vede pe Alexandra.

Era destul de închisă în ea.Nu vorbea cu nimeni.Asa ca sultana s-a dus pana la ea si a întrebat-o dacă se simte bine.

-Sultană îmi cer scuze, dar nu vreau sa vorbesc cu nimeni!

-Asta pentru ca ești probabil încă în șoc de când ai venit.Ai nevoie sa te destinzi umpic.

Hatice merge direct la fratele ei, Suleiman.Ea ii propune sa organizeze o petrecere diseară.

A stat sultanul pe gânduri un moment dar în final a acceptat.

Totul s-a mișcat foarte repede,pregatirile au fost făcute imediat!

A venit seara iar muzica răsuna peste tot.Au venit multe cadâne care dansau în mijlocul camerei în care se afla si Suleiman pe un fotoliu opulent, chiar în fata lui fetele se destrabalau din ce în ce mai mult.

Una și-a aruncat chiar si topul.

Alexandra era si ea acolo.A prins mai mult curaj si nu s-a lăsat nici ea mai prejos.

Cu mișcări lascive si priviri intense în ochii sultanului reușiseră sa obțină în final batista mov pe care el a aruncat-o în fata ei.

Hatice privea si ea din colțul încăperii tot ce se întâmplă si era profund mulțumită.

A doua seara Alexandra era pregătită sa între în iatacul imperial.Caci avea sa isi petreacă noaptea alături de Suleiman.

Avea o rochie aurie cu perle si un val tot auriu care sa o acopere.

Arata deja ca o sultană.

Ajunsa în fata ușii sultanului,privea cum se deschid pentru ea.

Înăutru o aștepta chiar el cu un zâmbet si o fericire în ochii lui.

Noaptea a trecut, si era foarte evident ca sultanul a plăcut-o mult, pentru ca dimineața era extrem de fericit si toată ziua a fost numai un zambet.

Suleiman urma sa se vadă cu o prințesa din Veneția care i-a cerut intalinirea acum mult timp.

Inițial era o întâlnire strict politica, dar când a văzut-o pentru prima ora s-a îndrăgostit nebunește de ea.

Avea parul lung, ondulat si negru.O piele albă ca laptele si niște ochi impunatori si negri ca noaptea.

Numele ei era Valeria.

-Maria ta!Mă bucur nespus ca mi-ați acceptat întâlnirea!

-Tu ești Valeria?

-Da Maria Ta!

El a vorbit ce avea chestiuni politice cu ea, dar după aceea a invitat-o la masa.Doar ei doi în iatacul sau.

După ce au mâncat,s-au apropiat atât de mult unul de celălat încât au sărit direct în pat.

Zilele au trecut, iar Valeria era încă la palat.Sultanul o chema în fiecare noapte la el si ei petreceau toată noaptea împreună.

Alexandra a văzut acest comportament al sultanului ca fiind amenințători pentru ea.Se simțea jignita astfel.

Așa ca odată când trecea sultanul prin harem cu noua lui favorita,Valeria.

A sărit în fata lui si a leșinat în brațele sale.

Suleiman confuz a încercat sa o trezească dar fără șanse de așa ceva.

S-a decis sa cheme medicii si a asistat-o pana la infirmerie.

Acolo așezată pe pat,Alexandra se trezise si i-a luat mana ușor în mana ei.

-Sultanul meu, nu mă părăsi...

Pentru un oare care motiv el a rămas impresionat si s-a decis sa o cheme din nou sa isi petreacă nopțile cu el.

Așa ca, seara a venit iar Alexandra a fost chemată în iatacul regelui.

Asta a fost o rutina timp de o luna, pana când ea a rămas gravida.

Ce bucurie în palat!

Doar ca si Valeria era gravida.Doar ca mai devreme ca Alexandra.

Suleiman se bucura ca favoritele lui duceau împreună sultanatul mai departe.

Alexandra știa ca trebuie sa scape de Valeria.Asa ca s-a decis sa o otraveasca.

Dar nu a reușit,ba chiar a fost prinsă si aruncată în temniță pana când sultanul a iertat-o.

Adică după 3 zile.

Valeria se plimba învingătoare pe holuri.Stia ca dacă naște un băiat,v-a ajunge sultana.Dar dacă naște Alexandra un băiat,ajunge ea sultană.

Iar asta nu ii convenea.Asa ca si Valeria s-a decis sa scape de dușmancă cumva.

A pus un servitor loial de al ei sa o omoare intr-o noapte când doarme.

Dar norocul lui Alexandra ca nu dormea si a auzit cum usa se deschide încet si folosindu-se de cuțitul de sub perna,a fost rapida si i-a tăiat gâtul acelui enuc.

A doar zi Valeria era socata sa o vadă pe Alexandra încă în viață ca vorbea cu niște cadâne.

Sultanul a chemat-o pe Alexandra la el numai decât căci avea sa ii dea un dar foarte special.

Un inel cu smarald si în jurul lui diamante care sclipeau orbitor.

-Asta nu e tot Alexandra,m-am decis sa iti dau si un nou nume!Hurrem!Așa te va chema,Hurrem.Care înseamnă "cea care e vesela"

Asta e o dovada ca Suleiman vrea sa fie si mai apropiat de ea.

Dușmanul lui Hurrem nu era doar Valeria,dar si Mahidevran,cea care este mama lui Mustafa.Singurul copil a lui Suleiman.



Suleyman-Sub puterea iubiriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum