Ibrahim si Alexandra fu pe drum extrem de ingandurati cu pricina ca Suleyman nu le vorbea si nu le dadea nici o privire.Nici macar una scurta.Pe el il framanta neintelegerea de ce s-o fi putut intampla intre cei doi.Au pacatuit?Complotesc impreuna pe la spatele lui?Toate ganduriile acestea napaste il bantuiau pe Maria Sa in drum spre palat.
Cand au ajuns la poarta principala,Ibrahim se dadu jos de pe cal si porni catre Alexandra sa o ieie si pe ea.
Dar Maria Sa il opri deindata.Inainte sa fi putut macar sa se apropie de ea.
-Stai pe loc Pargazule!Spuse el impunator.Nu ai ce sa te atingi de ea,pe langa faptul ca esti un tradator.
Ibrahim fu si mai speriat de eveniment.Era destul ce indura,dar acum e prea mult.Tot corpul ii transpira.Pana ce si fata ii era toata leoarca.
In tot acest timp rusoaiaca era calma.Putin stresata si constienta de situatie,dar avea un calm enervant.Maria Sa observa atitudinea ei ignoranta.El vroia sa o tortureze acum.Sa o tortureze mai mult.Avea sa fie schingiuita psihic chiar mai mult ca inainte.Asta era pedeapsa ei.Nici Ibrahim nu avea sa scape .Cei doi vor fi pusi sa plateasca.
Maria Sa avea sa joace un caracter.Sa fie mai calm.Ca sa ii faca pe cei doi sa ii asculte porunciile.Se gandi el.Credea ca are deaface cu oameni naivi.Cel putin Alexandra,nu pica in plasa.
-Veniti amandoi in curtea din spate.Porunci-se Maria Sa si inainta repede cu putinta.
-Ibrahim!zise Alexandra in soapta.Nu ar trebui sa il urmam,nu ai vazut mania pe care o are asupra noastra?Sigur ne duce sa ne sacrifice.
-Ia mana de pe mine!si isi trage repede bratul de care tinea ea.Daca nu ma pacaleai nu ajungeam in situatia asta!
Garziile din spatele lor,ii impinsese sa se miste.Si la un moment dat au inceput sa ii traga dupa ei.Era evident ca aveau sa intre in necazuri.Inca din clipa in care Alexandra a aparut in fata Mariei Sale,cand ea se presupunea ca e moarta.
Maria Sa observa ca cei doi se miscau ca si cum aveau greutati legate de picioare,asa ca Suleyman a decis sa ii smuceasca cu mainiile lui.
-Ia-ti mainiile de pe mine!tipa-se rusoaica cu un glas pitigaiat.Nu ma duc nicaieri!exclama ea hotarata.
Unul dintre gardieni reactiona la instinct crezand ca va face scandal,si o plezni de indata.Se prapadi complet pe betonul tare.Gardianul ii trasese o palma atat de puternica,incat incepu sa ii curga sange din nas.Dar de ce pe Ibrahim il atinsese evenimentul atat de tare?Incat mai ca a dat sa fuga la ea ca sa o ridice.Dar minte-ai ii reveni in prezent.Unde nu erau doar cei doi.Mai era si regele care se uita la ea ca si la o balega.Rece si nepasator.Ba chiar il starnise rasul putin.De atata satisfactie ce avea.
In tot acest timp Ailyn se afla la balcon,spaland marmura de pe podea.La auzul zgomotelor din actiunea de jos,ea era fuga sa vada intamplariile.
-Vai Allah!Ce patesc si astia!zise cu un ras puternic la sfarsit.Aia nu e cumva nenorocita care a avut tupeul sa ma insulte?!Ba chiar ea e!
Pe urma dupa ce isi satisfa-se ochii pentru cateva minute.Evident ca trebuia sa arate si altcuiva de ce fiinta injositoare era Alexandra,cum era facuta ferfelita de gardianul Mariei Sale.Si dadu iama in harem ca sa le cheme si pe celelate cadane ca sa se bucure de spectacol.
Toate fetele erau la balcon razand si chicotind de numa.Hatice tocmai ce trecea prin harem si vazu gramada de fete care urcau cu pasi grabiti spre balcon.Hatice opri-se una ca sa o intrebe care este pricina agitatiei.Iar ea cum afla motivul,curioasa,le urma.Scena o ingrijora.In gramada de cadane se afla si Esma Nur,care era exact la margine,in fata.
Ceva se declansa in sinea sultanei.Aceasta este dovada ca uneori iubirea te poate face absolut nebun.Hatice are o iubire in crestere pentru Ibrahm.O iubire egoista.Se tot gandea cum ar fi sa faca ca moartea lui Esma Nur sa para un accident?Pentru ca cu atata aglomeratie si imburzeli,este posibil ca una neatenta,sa cada.
Hatice se retrase putin mai in spate.Nimeni nu o baga in seama prea mult.Cum toti erau cu ochii pe ce se intampla jos.Hatice isi facu,discret,drumul in spatele lui Esma Nur.Acum avea sa decida cum o va face sa cada.O loveste puternic la cap si o impinge in fata.Sau ii trage picioarele de sub ea si o arunca.Cea mai simpla optiune si cea mai rapida ar fi optiunea a doua.
Cam asta facu.Se repezise cu un entuziasm sadic la picioarele nevinovatei Esma Nur,iar cu toata forta o impinsese peste bordura....................
CITEȘTI
Suleyman-Sub puterea iubirii
ФанфикAceasta carte e inspirata din serialul Suleyman Magnificul,dar mai imbunatatita.Am incercat sa fac o varianta in care sa nu fie doar Hurrem personajul principal.