📖
Haftalar sonra merhaba. Bölümü atıyorum ama okuyan var mı bilmiyorum. Neyse, iyi okumalar.
Vote tuşuna basıp yorum yapmayı unutmayın lütfen🙃
🧸
Perşembe,
Akşam.Aileler yoldaymış.
1 saat önce yola çıkmışlar ve yakında da geleceklermiş. İstanbul ve İzmit birbirine yakın olduğu için çok da uzun sürmezdi.
Gelmelerini beklerken odamda telefonumu açmış öylesine geziniyordum. Ama o sırada onların adını falan bilmediğimi fark ettim.
Telefonumu kapatıp cebime koydum ve kalkıp odamdan çıktım. Bana yakın olan Tuğçin'in odasına gittim ve kapıyı çaldım.
"Gel."
İçeriye girdiğimde onun bilgisayarıyla bir şeyler yaptığını gördüm. "Hey."
Bana döndüğünde işini bırakıp dönen sandalyesiyle bana döndü. "Mira, hayırdır? Bir şey mi oldu?"
"Hayır." Yanına gidip boştaki sandalyeyi çevirip ona doğru dönerek oturdum. "Sadece bir şeyler soracaktım."
"Tabi."
"Aileniz geliyor ama ben adlarını falan bilmiyorum."
"Doğru ya, biz sana kimin kim olduğunu söylemedik." Telefonunu açıp bir şeyler yaptı. "Yaklaş."
Sandalyeyi ona doğru kaydırdım. Telefona baktığımda yaşlı bir çift olduğunu gördüm. "Bunlar kim?"
"Bunlar dedem ve babaannem, Ahmet ve Bennu." Başka bir yaşlı çift açtı. "Bunlar dedem ve anneannem, Hakan ve Derya." Altan Bey'in de dahil olduğu ve yanında iki erkeğin bulunduğu bir fotoğraf açtı. "Bunlar amcalarım. Serhan ve Erhan." Bu sefer Cansu hanımın dahil olduğu iki kadının fotoğrafını açtı. "Bunlar yengelerim, Fidan ve Füsun."
"Sanırım sıra kuzenlerle."
Başını sallarken birkaç fotoğraf aradı. "Bu Hamza," Başkasını açtı. "Bu Esra," Başkasını açtı. "Bu Görkem," Başkasını açtı. "Bu Batuhan," Başkasını aştı. "Bu İrem," Başkasını açtı. "Bunlarda ikizler Kerem ve Kerim."
"Peki hangisi hangisinin çocuğu?"
"Hamza, Esra ve Görkem, Serhan amcamın çocukları. Batuhan, İrem, Kerem ve Kerim'de, Erhan amcamın çocukları."
"Kim kimden büyük gibi bir soru sormam gerekiyor mu?"
"Öncelikle babamları söyleyecek olursam en büyükleri Serhan amcam, sonra babam, en son da Erhan amcam. Çocuklara gelirsek Serhan amcamın çocuklarının sıralaması Hamza, Görkem ve Esra. Erhan amcamın ki ise; Batuhan, İrem, Kerem ve Kerim."
Bir an o kadar çok gelmişti ki hangisi hangisiydi hatırlamıyordum. "Umarım hatırlarım." dedim kendi kendime.
Tuğçin hafiften güldü. "Merak etme, çok gibi geliyor ama değil. Alışınca hepsi gözüne kolay geliyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİRA / GERÇEK AİLE
Ficción GeneralARA VERİLDİ. Karışan bebek, gerçek aile klasiği. Reklam yapmayın, siliyorum. ° 17 yıl. 17 yıl sonra ailem karışma ihtimalim olduğunu söylemişti. Dünyam başıma yıkılmıştı. Benim canımdan çok sevdiğim ailem gerçek ailem değil miydi? Mira gerçek ailes...