Merhaba,
Yeni bölümle geldim.
Yeni hikaye hakkında ne düşüyorsunuz?
Umarım beğenirsiniz.
Keyifli okumalar dilerim...
---
Kim Taehyung'dan
Hava kararana kadar Jimin'le çimende otururken kimi zaman ağladık kimi zaman da kahkaha attık. Kalkarken telefon numaramı istediğinde telefonumun olmadığını, alacağımı ama anlamadığımı söylediğimde beni peşinden sürükleyerek teknoloji mağazasına gelmemizi sağladı ve önce telefon aldık; sonrada telekom mağazasına gidip hat almamda yardımcı oldu.
Şimdiyse ilk iş günüm için hazırlanırken son kez aynada ki yansımama baktım. Saçlarım mavi olduğu için küçükken çok utanırdım ama artık farklı olması hoşuma gidiyor. Neredeyse herkes boya olduğunu düşünsede kendi saç rengim olduğu için her zaman parlak ve canlı.. Ahh, birilerinin hayatımdan çıkması bu kadar iyi olamazdı sanırım..
Şirket binasına geldiğimde dün Jeon Beyin verdiği kartı okutarak içeri girip asansöre yöneldim. Jeon Beyin söylediği gibi en sağda ki asansöre yönelip kartımı okutacakken mini etekli bir kadın gelip bileğimi tuttu. Ona döndüğümde omega olduğunu anlamam zor olmadı.
"Oraya yalnızda Bay Jungkook binebilir. Bilmiyor musun?" Kaşlarım çatılırken kolumu iğrenç ellerinden kurtardım.
"Bay Jeon, dün bu asansöre binmem gerektiğini söyledi ve eğer binemeyeceksem kartım çalışmaz." Tek kaşımı kaldırırken elimde ki kartı gösterip asansöre okuttuğumda asansör çalışmaya başladı. Kadın topuklarını yere sertçe vurdu.
"Sen kim oluyorsunda bu karta sahip oluyorsun?! Çaldın mı yoksa?!" Elimde ki kartı almak için hareketlendiğinde bir anda önüme birisi geçti. Sırtına bakarken bir adım gerileyip yana çekildiğim Bay Jeon'un gerilmiş yüzüyle karşılaştım. Kadınsa bana yaptığı küstahlığın zıttı olarak cilveli bir yüz ifadesi almış, uzun saçlarıyla oynamaya başlamıştı.
"Bay Jungkook, bu çocuk kartınızı çalmış olmalı. Yoksa nasıl-" Bay Jeon'un sert sesiyle susmak zorun da kaldı;
"Sizi ilgilendirmeyen konulara karışamazsınız. Ayrıca bana adımla seslenme haddine sahip değildiniz. Taehyung." Arkasını dönüp bana baktığında dikkatimi ona verdim; "Nerede çalıştığını falan bilmiyorum, dosyalara bakıp kim olduğunu bul şu şahsın, İK'ya ver sonra çıkışını versinler." Kafamı olumluca sallarken asansörün kapısı açıldı. İçeri girmezken kapının kapanmaması için kolunu uzatıp kafasıyla binmem için işaret verdi. Arkamda ki kadına bakmadan asansöre bindiğimde arkamdan binip kendi odasının olduğu katın düğmesine bastı.
"Numaranı yaz." Telefonunu çıkarıp önüme uzattığında elinden alıp kendi telefonumu çıkardım. Telefonumdan numarama bakarak yazmaya başladığımda şaşkın sesini duydum; "Numaranı ezbere bilmiyor musun?"
"Bu hattı alalı daha 10 saat bile olmadı ve açıkcası ilk kez şimdi numaranın tam haline baktım." Kafasını olumluca sallarken numaramı yazmış olduğum telefonu kaydetmesi için ona uzattığımda alıp numaramı kaydetti. Daha sonrada çaldırıp kaydetmemi söylediğinde dediğini yaparak onu takip etmeye başladım.
Odasına girdiğimde büyük bir masa vardı odanın ortasında; cam kenarında da yine büyük ama onunkine nazaran küçük masanın önünde durdu.
"Burası senin masan, diğerde benim ki. Ve haberin olsun bu odaya kimse adımını atamaz." Sert ve ciddi sesiyle belirttiğinde gözlerimi kırpıştırıp ona baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
soulmate alpha- taekook✔️
FanfictionMavi saçlı omega Taehyung zorla mühürlendiği eşinden kurtulduktan sonra iş başvurusu yapar. Patronu Jungkook'sa ilk gördüğünde uyanan alfasıyla Taehyung'u işe alır. düzyazı x texting Omegaverse Semekook Uketae