4.Bölüm- Uğursuz Karşılaşma

1.6K 118 17
                                    


Merhaba,

Yeni bölümle beraber geldim.

Oy ve yorum atmayı unutmayın lütfen..

Keyifli okumalar dilerim...

---

Jeon Jungkook'tan

Taehyung'un verdiği fikirler beraber anlaşma yaptığımız markalar için düzenliyiciler ve o çantalarla aynı tasarıma sahip mini çantalarını yapmaya başladık. 

Onu odamda yerde bulduğum günden beri ne odamda ne de şirketin hiçbir yerinde yalnız bırakmadım onu. Öğle yemeklerine bazen çıkmıyor; bazen de Jimin'in kafesine gidiyor ama hala hiç kilo almadığını fark ettim. Şirketti tüm çalışanlara yapılan rutin sağlık kontrolü olduğu yalanını uydurarak onu hastaneye götürdüğümde doktordan ona kilo aldırmam gerektiği bilgisini almıştım. Kilo almasını engelleyecek bir sağlık sorunu yok, sadece yeteri kadar yemek yemiyor. 

Şimdi de ofisimin kapı çerçevesine yaslanmış şekilde doğru dosyayı arayan omegayı izliyordum. Boynunda her zaman ki gibi bir füları vardı. Aslında boynu çok güzel ama ben bile o işareti gördüğümde deliriyorum, alfamsa ölen kişiyi diriltip tekrar öldürmek ve ailesinden nefret ettiğini söylediğinden dolayı suçları olduğuna inandığı ailesini öldürmek istiyor. 

Doğru dosyayı bulduğunda yüzünde bir gülümseme oluştu ve bana döndü hızlıca.

"Buldum!" Sevinçli çıkan sesiyle kıkırdayarak geçmesi için yana kaydım. Odadan çıktığında kapıyı kapatıp kilitledim. 

"Bugün ki toplantıda sende konuşucaksın, kenara kaçmak yok." Önümde yürüse bile istemsizce büzdüğü dudaklarını görmüştüm ama hızlıca normale döndüğü için aklıma yeteri kadar kazıyamadım. 

"Ne konuşucam ki?" Endişeli sesiyle bakışlarını elinde ki dosyaya düşürdüğünde omzumla hafifçe omzuna vurdum. 

"Endişelenme. Yapacağına eminim." Kafasına olumluca salladığında asansöre binip toplantı odasına gittik. 

Birkaç saat süren toplantıda Taehyung'da bolca söz hakkı alarak ürünlerin daha hızlı piyasa sürmemizi sağlayacak fikirleride bulduğu için diğer üyelerdende taktir almıştı. Yüzünde ki gülümseme de mutlu olduğunu yeterince belli ediyordu. Aramızda ki tek omega olduğu için ilk başta hoş karşılanmamış olsa bile sonrasında cinsiyetinin bir önemi kalmadı. 

Odama geri geldiğimizde yorgunlukla kendini koltuğa bıraktı. 

"Düşündüğümden daha yorucu oluyormuş." Tatlı sesine karşı kıkırdayarak yanına oturduğumda elinde ki dosyaları kucağıma bıraktı. 

"Zamanla alışırsın. Daha şimdiden yaşlıların bile yargılarını yıktın." 

"Şu an sadece uyumak istiyorum." Yorgun çıkan sesiyle ona döndüğümde gözlerini kapattığını gördüm. 

"Gel." Ayağa kalktığımda benimle beraber kalkarak odamda ki banyonun içinde ki odaya girdik. Bazı zamanlarda eve geçemediğim için burada uyuyordum. "Burada uyuyabilirsin, araştırma ekibi ürünleri getirene kadar yapıcak bir işimiz yok." Kafasını olumluca salarken yatağa oturup ayakkabılarını çıkardı ve yorganın içine girip gözlerini kapattı. Odada hatta muhtemelen yastıkta yoğun olan feromonlarımda rahatsız olup olmayacağına baktığımda hiç rahatsızlık belirtisi göstermeden uykuya daldı. 

Rahat etmesi için kapıyı kapatıp ofis kısmına geri geçtim. Gelen teklif belgelerini incelerken saatin akşama geldiğini fark ettiğim için telefonumu alıp yemek ve tatlı siparişi verdim. Birilerinin kilo alması için yemek yemesi gerekiyor... 

soulmate alpha- taekook✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin