Merhaba,
Yeni bölümle geldim.
Umarım beğenirsiniz.
Yorum ve oy atmayı unutmayın.
Keyifli okumalar dilerim...
---
Kim Taehyung'dan
Bu zamana kadar anneannem dışında ilk kez birisi saçımı okşadığı için nedenini bilmediğim bir duygusallık vardı içimde. Saçlarımda hareket eden elle dayanamayıp ağlamaya başladığımda şaşkınca bana bakıp elini çekti.
"Seni rahatsız etmek istememiştim." Yataktan kalkacakken kontrolü ele alan omegamla beraber alfaya sarıldığımda birkaç saniye şaşkınlıktan hareketsiz kaldı sonra da sarılışıma karşılık verdi.
Sarılarak dakikalarca ağladığımda hiç şikayetçi olmadan sarılıp sakinleştirmeye çalıştı. En sonunda geri çekilip gözlerine baktığımda gözlerimin mavi olduğunu fark edip gülümsedi.
"Omega beni kandırdın." Anlamadığım için kaşlarımı çattığımda kendini açıkladı; "Omegam beni tanıyor ama Taehyung tanımıyor, güvenip sarıldığını sanmıştım." parmaklarıyla saçlarımı geriye doğru taradıktan sonra açıkta bıraktığı anlımı öptü.
"Uykum var." Fısıldayarak söylediğimle gülümsemesi büyürken ayağa kalktı.
"Olmaz, önce yemek yemen lazım. Sana tişört veriyim." Dolabından bir tişört çıkardıktan sonra gelip giydirdi. Kucağına aldığında omegamda olan kontrolle beraber kafamı omzuna koyup gözlerimi kapattım. "Tae, şimdi uyuyamazsın. Dayan biraz." Olumlu mırıltılar çıkardığımda beni mutfakta ki ada tezgaha bırakıp pişirdiği çorbadan bir kase aldı ve mikrodalgaya koyup ısıttı.
Kasenin yarısına gelene kadar içirmeye başarsada sonrasında içmeyi reddettiğim için iç çekerek pes etti. Tezgahtan kalktığımda çatık kaşlarıyla baktı.
"Uyicam." Cevap vermesini beklemeden arkamı döndüğümde arkamdan adım sesleride gelmeye başladı.
Yatak odasına geldiğimizde belimden tutup kendine çevirdi.
"Gözlerin hala mavi güzelim, sorun ne?"
"Başım ağrıyor. Simgede acıtıyor." Mızmızlandıktan sonra yatağa geçipi kendimi bıraktığımda yorganı üzerime düzgünce örtüp anlımı öptü ve odadan çıktı.
Alfa feromonuna fazla maruz kaldığım için gücümü bir türlü toparlayamıyorum. Bu da omegamın kontrolü ele almasını sağlıyor. O yüzden şimdi kalkıp evimede gidemiyorum.
Taehyung abartıyorsun
YA! Abartmıyorum! Gidelim!
Üfff nereye gidiyoruz amk?! Hem bağırma bana! Bu etrafı bırak kendi evimizin etrafını bile bilmiyoruz daha! Bir tane alfa azıcık daha feromon yayarsa dayanamayız farkındasın değil mi?!??
Bu kadar haklı olmana gerek yoktu... Güçsüz olduğumun farkındayım ama burada da kalmak istemiyorum.
Omegamla bir sürede daha tartışarak Bay Jeon'un feromonlarının olduğu yatakta uyuya kaldım.
Jeon Jungkook'dan
"Evet Jennie." Bıkkınca karşımda oturan kardeşime tekrar ettim; "Taehyung ruh eşim ve yukarıda uyuyor.." Büyüktüğü gözleriyle bana bakarken omzuma vurdu.
"Senin burada ne işin var o zaman? Gitsene yanına!" Daha da bağıracağını tahmin ettiğim için elimle ağızını kapattım ve merdivenlerini kontrol ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
soulmate alpha- taekook✔️
FanfictionMavi saçlı omega Taehyung zorla mühürlendiği eşinden kurtulduktan sonra iş başvurusu yapar. Patronu Jungkook'sa ilk gördüğünde uyanan alfasıyla Taehyung'u işe alır. düzyazı x texting Omegaverse Semekook Uketae