Merhaba,
Yepis yeni bir bölümle geldim.
Bu bölümü hangi tarihte okuyorsunuz??
Umarım beğenirsiniz..
Keyifli okumalar dilerim...
---
Jeon Jungkook'tan (1 yıl sonra)
Aşağıdan gelen müzik sesiyle gözlerimi araladığımda açık camdan sızan güneş ve rüzgarın çıplak sırtıma değmesiyle irkilerek yataktan kalktım. Taehyung'la sevgilili olalı bir yılı geçmişti. İlk başlarda ki sürekli uykulu ve yorgun hali zamanla yok olmuş; geceleri benden sonra uyuyup bugün olduğu gibi benden önce uyanıp kahvaltı hazırlıyordu.
İlk başlarda alıştığım durumun tersine dönmesi garibime giderken zamanla anladım ki o zamanlar yanımda güvende olmanın bilinciyle yılların yorgunluğunu üzerinden atmaya çalışıyordu. Yorgunluğu üzerinden gittiğinde uykulu ve yorgun hali ortadan kalktı.
Banyoda ki işim bittiğinde tişört giymeye üşenerek merdivenlerden inmeye başladım;
"Jungkook! Tişörtünü giy! Jimin de geldi!"
"Tamam!" Daha ilk basamaktayken feromonlarımdan anlayan güzel eşimin uyarısıyla beraber yatak odasına geri girip beyaz tişörtümü üzerime geçirerek tekrar inmeye başladım merdivenleri. Evdeyken tişört giymediğimi artık tamamen kabullenmiştik.
Mutfağa indiğim, boşlukla beraber bahçeye baktığımda Jimin, Yoongi ve karşılarında çayıyla beraber Taehyung vardı. Hızlı adımlarla yanlarına giderken beni fark eden eşimin uzattığı elini tutarak saçlarını öptüm.
"Günaydın güzelim," Karşımda ki çifte döndüm sonra; "hoş geldiniz."
Yoongi ve Jimin'in ilişkileri bizimden biraz daha farkıydı. Yoongi'nin ailesi ve Jin onların ruh eşi olduklarını öğrenmelerine rağmen evlenmeden aynı evde olmalarına ya da tatile gitmelerine izin vermedikleri için ruh eşi olduklarını öğrendikten 3 ay sonra ani kararla nikah kıymışlardı. Damatlık bile giymeden... En azından takım elbise giyebilirlerdi ama onların derdi; "Evlendik susun artık." demek olduğu için umurlarında olmadı.
Taehyung'la taşındığımız bu evde şehirden uzak olduğu için bazı zamanlarda Taehyung'u zorluyordu hemde artık çoğu zaman evden çalıştığımız için aramızda anlaşarak ortak bahçesi olan iki ev alarak taşınmıştık. Yoongi de hastalanan eşiyle rahatça ilgilenebilmek için işini değiştirmeye karar verdiğinde benim şirketime girmesini teklif etmiştim. İnsanları gözünden şak diye tanıması çok işime yarıyordu açıkcası.
Taehyung ve Jimin'inde işleri değilmişti. Taehyung artık yeni projelerin kriz yönetiminden sorumlu; Jimin'se abisinin ve eniştesinin yanında çalışmaktan sıkıldığı için yeni iş aradığını söylediğinde Taehyung onu reklam görüşmeleri yapan ama emekliye ayrılan kişinin yerine almamı tavsiye ettiğinde tavsiyesine uymuştum.
Bir yandan bu kadar iç içe girmemizin diğer sebebide Jimin'in hamile olmasıydı. Taehyung en yakın arkadaşının rahat olmasını istiyordu ki gelecekte Taehyung'da hamile olduğunda rahat rahat yanında olabilmem için her şey hazırlanmış oldu. Yoongi bazı zamanlardan işten kaçıp eşinin yanına gidiyor olması başka yerde kovulmasına neden olur ama sorumluluklarını yerine getirdiği için fazlasını beklemiyorum.
Benim uyku aptallığımdan dolayı etrafımda dönen gülüşmeleri çok anlamasamda ben dahil kimsenin umurunda değildi bu durum. Artık herkes uyandığımda ilk bir saatin de beynimin kapalı olduğunun farkında.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
soulmate alpha- taekook✔️
FanfictionMavi saçlı omega Taehyung zorla mühürlendiği eşinden kurtulduktan sonra iş başvurusu yapar. Patronu Jungkook'sa ilk gördüğünde uyanan alfasıyla Taehyung'u işe alır. düzyazı x texting Omegaverse Semekook Uketae