21.Bölüm-Final

798 51 7
                                    


Merhaba,

Yeni bölümle geldim ve 

Üzgünüm  bu ani bir karardı...

Çocuklu aile tablosunu yazmayı hiçbir zaman başaramadım ve

bilmiyorum...

Zamanının artık geldiğini hissediyorum.

Ve eğer bu bölümü okuyorsanız bilin ki

Catboy hikayesinin de ilk bölümünü yayınlamışımdır; 

Umarım tekrar kaldırılmaz.. 

Bu hikayeyi sonuna kadar okuduğunuz için teşekkür ederim.

Oy ve yorumlarınızda benim için çok önemliydi, 

bir yolculuğun daha sonuna geldik.

Keyifli okumalar dilerim...

---

Jeon Jungkook'tan

Doğumdan iki gün sonra omegalarım iyi olduğu için eve geçmiştik. İlk birkaç ay bizim için çok yorucu ama bir yandan da çok keyifli geçmişti. Günler birbirini kovalarken minik oğlumla kimi zaman ergenlik dönemi kavgaları kimi zamansa duygusallıklar yaşamıştık. 

İki omegamında mutlu olması için her gün gözlerimi üstlerinden ayırmadım. Tıpkı bugün ikisinide yanımdan ayırmadığım gibi.

"Alfa ben çok gerginim." 

"Sakin ol hayatım, gel." Oturduğumuz masada eşimin sandalyesini kendime çekerek sıkıca sarıldım. Bugün dolunay gecesiydi, küçük oğlumuzda artık tamamen yetişkin olucak ve günlerdir rüyasında aynı şeyi sayıkladığı için eşimde gerginlik içinde.

"Dolunay gecesi buluşucaz alfam." Diye diye günlerdir geceleri rüyasında sayıklıyor ve bizimde uykumuzdan ediyor. Kimi gördün diyoruz hatırlamıyorum diye bir de ahhhhhhh!

"Umarım kötü birine denk gelmez." Babası yüzünden içinde ufak ufak korku noktacıkları olsada yanında ben olduğum için gerginliğini kenara atıyor. Anlını öperken Jimin gelip omzuna dokunda kalkıp sarılmaya başladılar. Yoongi yanıma oturduğunda ona döndüm.

"Bana bak, sadece bizim oğlan mı dolunay da eşimi bulucam diye sayıklıyor." Ah tabi bir de bugün mezuniyetleri var...

"Yok, yalnız değilsin. Bizimkide öyle." 

"Bakalım ne olucak." 

Saatin gece yarısına gelmesini beklerken saat yaklaştığı için çocuklar ormana açılan bahçeye inerek kurt formlarına dönmeye başladılar. Herkes ormanın içinde farklı taraflara koşarken bizim çocukları aynı yöne koşmaya başladığında birbirimize bakıp gülmeye başladık.

"Şimdi içimden bir ses diyor ki bizim oğlanlar birbirlerini kıskana kıskana çiceklerini yaratıp gelecekler." 

"En azından gözümüz arkada kalmaz." Taehyung ve Jimin endişeli gözleri ile birbirlerine bakarken Jimin oğlu alfa olduğu için biraz daha rahattı. 

Bizde çocuklarımıza ne olacağını merak ettiğimiz için tek seferlik bastırıcı içmiştik ama yine de dişlerim kaşınmaya başlamıştı.

"Kook." Tae gelip elimi tuttuğunda şakağını öptüm.

"İyiyim hayatım, dolunayda var olan oğlumuzun dolunayda eşini bulmasını bekleyecek sabrım var." Kıkırdarken omzuma yaslandı.

"Haklısın, yıllar önce dolunayda seninle olmak istediğimi söylemiştim ve Suho var oldu bu sayede. Senin sayende asla pişman olmadım. Oğlumuzun benim yaşadıklarımı yaşamamasından dolayı da çok mutluyum, umarım bundan sonra ki hayatında da mutlu olmaya devam eder." 

soulmate alpha- taekook✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin