12.Bölüm-Yanımdasın

1.1K 77 6
                                    




Merhaba,

Yeni bölümle geldim.

Oy ve yorum desteği yapmayı unutmayın.

Umarım beğenirsiniz.

Keyifli okumalar dilerim..

---

Jeon Jungkook'tan

Aracı otoparka park ettiğimde hızlı araçtan inip evin kapısını açtım.

"Bozulacak şeyler var."

"Güzelim içeri gir. Alırım birazdan." Az çok anlamış olucak ki hızlıca içeri girdi. Ayakkabılarımı çıkardığım gibi üst kata koşarak çıkıp duşa kabine girdim.

Ulan alfa!

Ne be! Eşimi istiyorum ben!

Sus!

Kendimi rahatlattıktan sonra sırtımı soğuk duvara yaslayarak yere çöktüm. Anlaşılan en zor kızgınlığım bu olucak..

Kurulanıp banyodan çıktığımda omegamın çoktan üstünü değiştirdiğini fark ettim çünkü yatağın üzerinde dışarıdayken giydiği kıyafetler vardı. Altıma şort geçirip merdivenlere yöneldim.

"Tae!" Poşet seslerinden dolayı seslendiğimde mutfak kapısından kafasını çıkardı.

"Efendim."

"Napıyorsun güzelim?" Mutfağa girdiğim poşetleri tezgahın üzerinde gördüğüm için kaşlarım çatıldı.

"Sen banyoya gireli neredeyse bir saat olucak. Bozulabilecek olanları aynı poşetlere koymuştuk, onları aldım sadece."

"O kadar oldumu ya?" Ensemi kaşırken kafamı eğdiğinde olumlu mırıltılar çıkararak poşetlerde ki işine devam etti. Bende arabaya gidip kalan poşetleri aldım.

"Bunları aşağı koysak olur mu?"

"İstediğin şeyi istediğin yere koy güzelim." Neyi kast ettiğine bile bakmadım ama nasıl rahat ediyorsa o şekilde koysun.

İşimiz bittiğinde beline esnetmeye çalışarak gerildi;

"Masaj yapmamı ister misin güzelim?" Kafasını olumsuz anlamda sallasa bile omegasını hissettiğimi unutuyor bazen...

"Güzelim omeganı hissedebildiğimi biliyorsun. Yukarı çıkıp tişörtünü çıkar, masaj kremi yağı bir şeyler olacaktı. Onu bulup geliyorum."

"Gerek yok-"

"Yukarı hadi." Belinden tutup merdivenlere yönlendirdiğimde isteksizce çıkmaya başladı ama omegası tam tersi hislere sahip.

Masaj yağını bulduğumda hızlıca üst kata çıktım. Yatakta tişörtünü çıkarıp şort giymiş beni bekliyordu.

"Uzan güzelim."

"Büyük havluları bulamadım, yatağa dönülmesin." Banyoya girip büyüklerden birini aldım, yatağa serdiğimde yüz üstü uzatıp yastığa sarıldı. Çıplak sırtına yağı döktüğümde irkilse bile ellerimi sırtında gezdirmeye başladığımda kasları gevşemeye başladı.

"Bundan sonra bu kadar çok iş yapmak yok, anlaşıldı mı?"

"Bir şey yapmadım ki? Sadece poşetleri yerleştirdim." Yağ bulaşmış olmasını umursamadan omzunu öptüğümde omegasının uluması ile gülümsemeye başladım.

"Güzel omegamın yapmasına gerek yok. Ben hallederim."

"Tüm temizlikleri ve ev işlerini tek başına yapamazsın ki." Sevimli sesini yerim ben senin..

soulmate alpha- taekook✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin