16.Bölüm- Teşekkür ederim

1.1K 70 7
                                    


Merhaba,

Yeni bölümle geldim.

Umarım buraya kadar okuyarak keyif almışsınızdır.

Sosyal medyayı aktif kullanmadığım için hikayelerim okunmuyor ya da

takipçi sayım artmıyor ama kendi kendime eğleniyorum işte bir şekilde.

Keyifli okumalar dilerim...

---


Jungkook, gözüne çarpan güneşle gözlerini açtığında boynunda ki acıyla yüzünü buruşturdu. Omegası, hala üzerindeydi; yerinden kıpırdamadığı için hala içindeydi ve tüm gece içinde kaldığı için sertleşmişti. Omegasının mavi saçlarını öperken vişne kokusunu içine çekti. Çıplak sırtını okşarken içinden yavaşça çıktı ama canı acıyan omega acıyla inleyerek gözlerini açtı.

"Üzgünüm güzelim, içinde uyuduğum için canın yanmış olmalı." Saçlarını öperken kokusunu içine çekti tekrar. Omeganın beli ve yuvası çok fazla acıdığı için alfasından ilgi istiyordu. Ellerinden birini alfasının çıplak göğüsünden yanağına çıkarıp yanağını okşadı.

"Birkaç güne geçer alfam." Dün gece inlemeleri ve çığlıklarından ötürü boğazı çok ağrımış ve şimdide sesi kısılmıştı. Boğazı acıdığı için yüzünü buruşturduğunda alfası burnunu ucunu öpmüştü.

"Seni güzelce yıkıyayım sonrasında krem sürerim, sonrasında sana çay yaparım. Çayını içerken kahvaltıyı da hazırlarım güzelim. Birkaç gün dinlenmen lazım." Omega karşı çıkmak istese bile kolunu bile zor oynatmış olduğu gerçeği ile sadece olumlu mırıltılar çıkardı. 

Alfa, omegasının canını yakmamak için dikkatli olsa bile omeganın bedeni kırılgan bir camdan daha hassastı. İkiside tamamen çıplaktı ama şu an odakları bu da değildi. 

Sıcak suyun dolduğu küvette oturan alfa ve kucağında minik bir bebek gibi dikkatle yıkadığı omegası... 

"Uyumak istiyorum." Omeganın kısık ve tiz sesiyle yanağını öptü alfa.

"Uyu bebeğim, ben seni kurulayıp giydiririm." Omega mutlu olduğu belli eden feromonlarıyla alfasının göğsünde huzurlu bir uykuya dalarken alfasının ense saçlarıyla da oynuyordu. 

Omeganın duşu bittiğinde alfa dikkatle havluya sarıp yatağa uzanmasını sağladı. Banyodan getirdiği kremi uyuyan omegasının yuvasına dikkatle sürdükten sonra üzerini düzeltip kendini de hızlıca yıkadı. Odaya geri geldiğinde omegasının bıraktığı gibi uyuduğunu gördüğünde gülümseyerek evde giydiği bol ve uzun elbiselerinden birini aldı; yuvasının acıdığını ve bu yüzden oraya sürten bir şey olmaması için sadece elbisesini giydirdi. 

Kendi altına da bir şort geçirdikten sonra mutfağa inip sessizce kahvaltıyı hazırlamaya başladı. Bahçe kapısının tıklanmasıyla oraya döndüğünde gördüğü Yoongi'ye sessiz olması için işaret vererek bahçeye çıktı.

Karşısında büyük gözlerle boynuna bakan arkadaşına gülerek bakarken omzuna vurdu.

"Bakma öyle." 

"Sonun da be!" Fısıltı gibi çıkan sesine rağmen çığlık atma isteği anlaşılıyordu.

"Sabah sabah ne attı seni buraya?" Alfa da omegasının uyanmaması için fısıldıyordu.

"Ne sabahı oğlum? Saat kaç biliyor musun?" Alfa telefonunu hiç bakmadığı için kafasını olumsuzca salladı; "Saat çoktan 4'dü geçti. Jimin, Taehyung'a mesaj atmış saatlerce bakmayınca aradı. Bakıcam diye tutturunca onun yerine geldim ama anlaşılan o ki yorucu bir gece sonrası uyuyor." 

soulmate alpha- taekook✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin