5.Bölüm- Uğursuz Karşılaşma 2

1.5K 104 17
                                    


Merhaba,

Yeni bölümle geldim. 

Bu hikaye hiç okunmuyor ve ilgi almıyor ama

benim tarzımda çoğunluğa hitap etmiyor zaten. 

Oy ve yorum atmayı unutmayın lütfen. 

Keyifli okumalar dilerim...

---

Jeon Jungkook'tan

Gelen kamera kayıtlarını izlerken deliren alfamla beraber görüntüleri tanıdığım birkaç kişiye gönderdim. Taehyung'u kaçıran kişilerin kuzeni olduğu ortaya çıktığında ülkenin diğer bölümüne doğru araçta olduğunu öğrendiğim gibi en hızlı aracımı alıp evden çıktım. 

"Dayan omegam." 

Taehyung'un içinde olduğu tespit edilen araç benden 850 km (jk gece 3 te öğreniyor taeyi 5 saat önce kaçırmış olsalar ortalama böyle bir şey yapar her halde) uzaklıkta ama ona zarar verilmesine elbette izin vermem.

Hız sınırlarını umursamadan gidebildiğim en hızlı şekilde giderken bir yandan da arabanın ekranından adamlarımın yolladığı görüntüleri izliyordum bir yandanda. Canlı olarak aldıkları kamera görüntülerinde Taehyung'un araçta baygın oturduğunu net şekilde görünürken aldam daha da delirmeye başladı. Gözlerimin yandığını hissederken biraz daha böyle devam ederse kurda dönüşeceğimi tahmin edebiliyorum ama bu kadar yolu koşsam da Taehyung benden biraz daha uzaklaşır. 

Onların yavaşlaması için birkaç adam tutup yollarının kesilmesini de sağladım ama önemsemeden hızla yola devam ettiler. Yerel polislere haber verdiğimiz için onlarda Taehyung'un peşindeydi.

"Dayan omegam, yetişicem sana." 

Güneşin ilk doğan ışıkları gözüme çarparken benzinimin bitmek üzere olduğunu fark etmemle küfürlerimi birbir saymaya başladım. 

Taehyung ile aramda hala 400 kilometreden fazla varken çıldırmamak elimde değil. Benzinimi doldurduktan sonra aramızda ki mesafeyi azaltmaya devam ettim. 

Kanım sinirle kaynarken alfamda tüm nefretini etrafa sunuyordu. Çevremde hiç bir aracın olmamasının sebebiyse alfamın sesiydi. 

Eşime dokundu o piçler! ÖLDÜR ONLARI! 

İlk gördüğünden beri sürekli Taehyung'a dikkat etmesinin sebebiydi buydu demek ki.. Ulan alfa! 

Sus şimdi, sonra söylenirsin! Önemli olan konu bu değil şu an!

Taehyung'a bir şey olmasına izin vermeyeceğiz. Endişelenme. 

Sus! Daha hızlı sür şu hurda yığınını!

Ben aracı hızlandırırken benzin almak için benzinlikte duran araçla istemsizce sırıttım. Birkaç dakika içinde etraflarını saracak olan polislerle ne yapıcaklar acaba? 

"Veee işte şimdi!!" Telefonumda Taehyung'a dokunmamaları için özellikle belirttikten sonra hızla yoluma devam ettim. 

Islık çalarak benzin dolduran alfanın kelepçelenmesiyle beraber diğerleri aracı çalıştırmaya çalıştırdı ama tekerleri patlatıldığı için uzaklaşamadılar. Kavgaları devam ederken aracımı daha da hızlandırdım. Taehyung şimdilik güvende gibiydi ama vişne kokusunu içime çekmeden rahat edemem.

2 saat devam eden. yolumun ardından kargaşanın ortasına aracımı bırakıp koşarak omegamın yanına gittim. Nefeslenmesi için aracın kapısını açmışlardı ama dokunmamışlardı dedim gibi. 

soulmate alpha- taekook✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin