15.Bölüm-Dolunayın Mührü

1.1K 68 2
                                    


Merhaba,

Yeni bölümle geldim.

Umarım beğenirsiniz.

Keyifli okumalar dilerim...

---

Yazar'dan

Jungkook, omegasının çıplak bedeni üzerinde otururken aklını korumakta zorluk yaşıyordu. Karşısında ki kişi mavi gözlü omegası değil, Bambi gözlü Taehyung'du. 

"Alfam, fazla düşünüyorsun. Hem sevgilin hem ruh eşinim." Güven verici şekilde gülümserken alfasının dudaklarına minik bir öpücük bıraktı. 

Uzun zamandır alfayla birlikte olmak istiyordu ama birkaç ay önce yaşanan olaydan sonra doktorun tamamen iyileştiğinden emin olana kadar zorlanmaması, dinlenmesi ama en önemlisi eşinin varlığını hissemesi gerektiğini söylemişti. Bu durum da Taehyung başta kendini çok fazla suçlamış ve sürekli ağlarken bulmuştu kendini ama her seferinde alfasının kollarında teselli buldu. 

Ama bu sefer işler değişmişti. Arkadaşı Jimin'in yaptığı konuşmayla alfasını etkilemek için bir sürü güzel kıyafet almış ve karşısına çıkmıştı.

Alfaysa hala tereddüt yaşıyordu. Omegasından kendisini sevdiğine dair sesli bir şey duymamıştı. Acı çekerkende kendisini suçladığını bildiği için kendini zorladığını düşünüyordu. Ama bilmediği şeyse artık omeganın mühür istemesi ve kızgınlıklarında kendi parmakları yerine alfasını istiyor olmasıydı. Zaten ilişkileri ikisine de görede çok güzeldi. 

Omega, yanağında ki alfasını eline gözünü kapatarak yanağını sürttükten sonra alfasının savaşan gözleriyle uzanıp sabahlığını giydi ve alfasının kulağına ulaştı.

"Eğer dolunay gökyüzünde parladığında beni mühürlemezsen beni reddettiğini ve sevmediğini kabul ederek yarın bu evden giderim. Ayrıcı mühürlerken canımım acımaması için ne yapman gerektiğini biliyorsun." Geri çekilerek alfasının şaşkın yüzünde elini gezdirdi; "Aşağıda bekliyorum sevgilim." 

Taehyung, kısa sabahlığıyla beraber odadan çıkarak eşi ve kendisi için kahvaltı hazırladı. Bugüne kadar eşine karşı belli bir seviyeyi hep korurken bir anda bu çizgiyi tamamen ortadan kaldırmasına şaşıran eşine zaman tanımalıydı ama neler yapsada ki bunlara kucağına çıkıp sürtünme de dahil; eşi onu gözünde o kadar masum bir yere koymuştu ki anlayamamıştı. Dolunayda tekrar aynı şekilde eşinin acı çekmesine dayanamazdı.

O süreçte alfa, omegasının acı çekmemesi için hislerini paylaşmamıştı ama simgelerinde ki parlaklık hiç azalmadı. 

Jungkook, her zaman ki gibi üzerine hiçbir şey giymeden sadece şortuyla mutfağa geldiğinde eşine arkasından sıkıca sarılıp boynuna güzel bir öpücük bıraktı. 

"Güzelim, omegam." Sesinde ki mest olunmuş his omeganın kalbini hızlandırırken karnının üzerinde ki ellerin üzerine kendi küçük ellerini bıraktı. 

"Alfam." Arkasında ki eşine tamamen yaslandığında yanağına da güzel bir öpücük konmuştu; "Alfa kahvaltı yapalım." Aylar önce tek öğünü bile zar zor yedirdiği eşinin şimdi kendi isteğiyle yemeğe davet etmesi yüzünde geniş bir gülümseme olmasını sağlıyor. 

"Ben çayını servis ederim, sen otur güzelim." 

Kahvaltılarını yaptıktan sonra Jungkook'un çalan telefonuyla sohbetleri bölünmüş ve alfanın çalışma odasında işlerine bakması gerekmişti. Tabi omeganın da işi çıkmıştı çünkü yayınlanan sahte bir haberden dolayı kriz ortamı hakimdi. 

soulmate alpha- taekook✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin