Merhaba,
Yeni bölümle geldim.
Oy ve yorum atmayı unutmayın.
Keyifli okumalar dilerim...
---
Kim Taehyung'dan
Her zaman ki gibi Bay Jeon'un odasında ki masamda sandalyemde oturmuş hafiften sallanıyordum can sıkıntısıyla. Bay Jeon toplantısı olduğu için odadan çıkmadan önce onu beklememi ve diğer toplantıya beraber gireceğimizi söylemişti.
Aradan yarım saat geçmesine rağmen gelmediği için canım sıkılırken oturduğum yerden kalkıp masasına bıraktığı dosyalara yöneldim. Diğer toplantı da bu dosyaları kullanacağımızı bildiğim için açıp içindekileri okumaya başladım.
Önerdiğim çanta içi düzenliyiciler hakkında yazılar yazıyordu ve ön sayfasında benimde ismimi yazıyordu. Kapı hızlı şekilde açıldığında bakışlarımı oraya çevirdim. Tanımadığım takım elbiseli bir alfa feromonlarını bana yönelterek içeri girip kapıyı kapattı. Kaşlarım çatılırken üzerime yönelttiği feromonlar yüzünden masadan destek almak zorunda kaldım.
"Buraya giremezsiniz." Olabildiğince sert çıkarmaya çalıştığım sesimle sırıtarak bana doğru yürümeye başladığında dizlerimi yere koyarak gücüm bittiğini ona gösterirken masanın altında ki düğmeye bastım.
"Giremezsin diyorsun ama zevkten dizlerinin üzerine çöküyorsun." Keyifli çıkan sesiyle midem bulanırken ayağa kalkıp sandalyeyi önüme aldım yaklaşmaması için. "Beni bununla mı beni durduracaksı-" Kapı hiddetle açıldığında kırmızı gözleriyle Bay Jeon içeri girdi ve omegamın korkusu yok olurken daha fazla ayakta duramadığım için bu sefer gerçekten yere düştüm.
Bay Jeon hiç bir şey söylemeden alfaya doğru yürürken onun yaydığı okyanus feromonlarıyla göğsümü acıtan ağrı yok oldu, gözlerim kararmaya başladı. Duyduğum son sesse içeri giren yabacı alfanın acı çığlıklarıydı.
Jeon Jungkook'tan
Toplantı esnasında telefonuma gelene bildirimle odamın kameralarını açtığımda Taehyung'un masamın arkasında yerde oturduğunu ve çalışan alfalardan birinin sırıtarak üzerine yürüdüğünü gördüğümde alfam direk olarak kontrolü eline aldı. Taehyung'u ilk gördüğünde de normalde omega görünce iğrenen alfam dikleşip kendini gösterme çabasına girmişti.
Odamda ki alfayla ilgilendikten sonra bilinci kapanan Taehyung'u kucağıma alıp odadan dışarı çıktım. Feromonlarımın onu rahatsız edeceğini düşünmüştüm ama omegası alfamdan daha fazla yaymasını istediğinde tüm bedeninde feromonlarımın yayılmasını sağladım.
Arabama yönelirken şöföre en yakın hastaneye sürmesini söyledim. Arka koltukta kucağımda küçük omegayla beraber otururken boynunda ki fülara gözüm takıldı. Alfamın da merakıyla beraber kenara çekiştirip mühür bölgesine baktım. Siyaha bürünmüş olan izden anlaşıldığı üzere mühürlenmişti ama eşi ölmüştü. Omegasıysa alfama seslenmeye başlamıştı çünkü alfamın içinden kırıldığını anlayabiliyordum.
Hastaneye geldiğimizde ona özel olan odada dinlenirken koluna serum takıldı. Yanında ki tekli koltukta otururken gözlerim tamamen çıkardım füların altında ki izindeydi. Eğer eşini seviyor olsaydı saklama gereği duyar mıydı? Belki de sadece bugün ki bir şeyin yaşanmaması için saklıyordu? Sonuçta eşi ölen omegalar açık hedef olarak görülüyor, haberlerde bile görüyoruz ki çoğu şey onları buluyor.
Ama ahhh deliricem.. Eğer ona aşık olduysa gözü bana bakmaz bile ama olmasıysa da alfalardan nefret ediyordur gene bakmaz. İki uçu da siktiğimin..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
soulmate alpha- taekook✔️
FanfictionMavi saçlı omega Taehyung zorla mühürlendiği eşinden kurtulduktan sonra iş başvurusu yapar. Patronu Jungkook'sa ilk gördüğünde uyanan alfasıyla Taehyung'u işe alır. düzyazı x texting Omegaverse Semekook Uketae