10.Bölüm-Kırılan Camlar

1.2K 85 6
                                    


Merhaba,

Yeni bölümle geldim.

Oy ve yorum atmayı unutmayın lütfen...

Keyifli okumalar dilerim..

---

Jeon Jungkook'tan 

Evime geldiğimizde Taehyung üst katta çıkarken duş alacağını söylediği için misafir odasında ki banyoda kısa bir duş alıp orada bıraktığım şortumu giydim, hava sıcak olduğu için iç çamaşırı giyme meşgalesine girmedim. 

"Ne yemek ister acaba?" Mutfakta ne yapsam diye dolaşırken aklımda bir şey canlanmadığı için oflayarak dolaba bakmaya devam ettim. 

"Jungkook?" Üst kattan gelen adım sesleri ve omegamın sesiyle dolabı kapatıp merdivenlere yöneldim. Üzerinde ona uzun gelen tişörtümle beraber inerken saçını kurutmaya çalışarak yanıma geldi hızlıca. 

"Alfan diye kötü hissediyor?" Çekindiği sesinden bile belli olduğu için gülümseyerek anlını öpüp saçlarını kurutma görevini üstlendim.

"Senin için yemek hazırlayacaktım ama ne yapacağımı bulamadım." Dudaklarını büzerek kafasını salladığında öpmek için can atsamda yutkunarak bakışlarımı dudaklarından ayırdım. 

"Ben yapsam?" Tatlı sesiyle sorduğunda havluyu saçlarından ayırarak iki elimle beline sarılıp kendime çektim. 

"Yapabilirsin tabi ki de bebeğim, sormana lüzum dahi yok. Ama tek başına yorulmanı istemiyorum, sana yardım edeyim. Bana ne yapmam gerektiğini söyle, senin için yapayım şefim."  Hitabımla beraber gülmeye başlarken hafifçe omzuma vurdu, gerçi buna vurmak diyemem ama şu an güzel kare gülüşüne daha çok odaklıyım. Simgelerimizin rengi daha çok canlandığı için hisselerimizi daha açık hissediyoruz, bu da omegamın daha rahat etmesini sağlıyor. 

Kollarım arasında çıkarken saçlarını geriye atıp dolabın kapağını açtı. Sebzelere bakarak aralarından seçtiklerini ada tezgaha bıraktığından onları yıkamaya başladım bende. 

"Ne yapıyoruz güzelim? Et veya tavuk falan bir şey katmak ister misin? Buzluktan bakabilirsin." Birkaç düşünükten sonra dolaptan kıyma çıkardı, dolabı da tekrar açık krema çıkardı. 

"Makarnalar nerde?" Adanın en altında ki çekmeceyi açtığımda kavanozda ki panneyi aldı direk.

"Güzelim az o, kapalısını al." 

Makarna haşlanırken sanırım sosunda kullanacağımız sebzeleri kesen omegamı izlemek dışında bir iş yapmıyorum çünkü(!) birileri izin vermiyor.  Ne kadar ısrar etsemde yardım etmeme izin vermediği için dikilmekten başka bir halta yaramıyorum resmen... 

"Alfa dikilme öyle." Elini kesmemesi için yavaş hareket ederek beline sarıldım, alfa olarak seslense keşke hep...

"Ne yapayım güzelim?" 

"Git salona, otur." Omzunu öpüp kokusunu içime çektim. 

"Senden uzak durmak istemiyorum." Bir şey söylemeden sebzeleri kesmeye devam etti. Bittiğinde kollarım arasından çıkıp elini yıkadı. 

Sosla makarnayı birleştirirken bende isteği baharatları verdim. En sonunda tabaklara servis yaparken bende masayı hazırladım. Masa hazır olduğunda karşılıklı olarak oturduk.

"Tadına bak." Gülümseyerek önümde ki tabaktan bir çatal aldım. Aldığım lezzetle gözlerim büyürken alfam çoktan omegasına iltifatlarını iletmeye başladığı için Taehyung'ta kıkırdayarak yemeğe başladı. 

soulmate alpha- taekook✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin