19.Bölüm- Hormonlar

771 51 8
                                    


Merhaba,

Yeni bölümle geldim.

Hedefim günlük 1280 okunma kazanmak ama 

hem okul hem iş derken nasıl bu kadar çok

yazı yazacağımı henüz bilmiyorum.

Ama başarmanın bir yolunu bulacağımı düşünüyorum.

Umarım desteler ve diğer hikayelerimle beraber okumaya devam edersiniz.

Keyifli okumalar dilerim...

---

Jeon Jungkook'dan -3 ay sonra-

"Hayatım! Hazır mısın?!" 

"Hayır!" Üst kata çıkıp kapısı açık olan odamıza girdim.

"Sorun ne bebeğim?" Gözleri dolu olduğu için ellerim direk tombullaşan yanaklarına gitti.

"Pantolonum olmuyor, kilo almışım." Ağlamaya başladığında dudaklarına minik bir öpücük bıraktım.

"Hayatım çocuğumuza kilo demesen mi? Kilo değil o güzel omegam." 

"Sen artık beni de sevmezsin." Burnunu çekerek söylediği ile mührünü öptüm.

"O nasıl söz öyle, bir daha aklından bile geçirme. Sen benim her şeyimsin." 

"Peki çocuğumuz?" 

"O ikimizin her şeyi." Gülümsememle beraber kıkırdayarak boynuma sarıldığında bende hala ince olan belini sarmaladım.

Aylar ilerledikçe duygu değişimlerinde de artışmıştı ve bazen zorlanmıyorum diyemem. Hamileliğinden dolayı tombullaşan yanaklarını ısırmak her değer gerçi orası ayrı...

"Çocuğumuza "o" deme." Burnunu çekerek söylediğiyle yanağını hafifçe ısırdım.

"Demem bebeğim, gel hadi; yeni kıyafetlerinden birini giy güzelim." Somurtan yüzüyle dolabın önüne geldiğinde arkasından azıcık çıkan karnına doladım ellerimi.

"Kookie." 

"Efendim bebeğim." 

"Jimin'im üçüncü ayında karnı daha fazla çıkmıştı." Tedirgin sesine karşı boynunu öptüm;

"Güzelim bebeklerimizi kıyaslama; hem belkide Jimin'lerin alfadır, bizimkide omegadır. Biliyorsun güzelim, omegalar hamilelik sırasında daha ufak oluyorlar. Hem de iki haftada bir gidiyoruz ve her şey çok iyi gidiyor bebeğim." 

"Biliyorum." 

Hazırlanması bittiğinde arabaya binip hastaneye gittik. (Jimin'n hamileliğinden ne kadar bahsettim bulamadım. Yazdıysamda özür dilerim, yeniden şekilleniyor.) 

"Kookie."

"Efendim bebeğim?" Elim bacağındayken alıp karnının üzerine koydu.

"Cinsiyetini hissediyor musun?" 

"Sağlık olması-" 

"Alfa, cinsiyetini hissediyor musun?" Sorudan kaçamıyorum sanırım...

"Erkek omega gibi geliyor ama sağlıklı olması her şeyden önemli; cinsiyetinin ne olduğu önemli değil." Elimi tekrar kucağına alıp parmaklarımla oynamaya başladı.

"Acaba Jimin'in oğluyla iyi anlaşırlar mı? Onun oğlu alfa, geçen ay öğrenmişlerdi." 

"Onlar öğrenmek istemeyip son dakika karar değiştirdiler." Bahçede ki saçma soruları aklımıza geldiği için ikimizde gülüyorduk.

soulmate alpha- taekook✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin