∆ 1 ∆

206 19 50
                                    

Yıl 2024... Chan kendini bildi bileli ailesinde, nesilden nesile aktarılan vampir avcılığın devam ettiriyordu.

Annesi ve babası zamanında ona bunun nasıl yapılacağını çok kez uygulamalı olarak anlatmıştı.

Tek kardeşi Felix, onun üvey kardeşiydi. Bu işlerden her zaman korkmuş biriydi. Bu yüzden, üvey abisi bu işleri yaparken onun olmadığı bir yerde olurdu.

Vampirler 1800'lü yıllardan günümüze kadar ulaşmış, sonu asla gelmeyen bir nesildi.

Geçmişten farklı olarak Chan, yakaladığı vampirle önce oyun oynar ardından gözünün içine bakarak acı çığlıklarını duymak için onları öldürürdü.

Chan için bu durum bir meslekten çok hobi haline gelmişti. Kuzenlerinin de görevlerini sabote ederek kendisi üstlenirdi.

Changbin ve Minho buna ne kadar kızsa da yine de büyükleri olduğu için ağızlarını açıp birşey diyemezlerdi.

Şimdiye kadar 2999 vampir Chan sayesinde dünyadan silinmişti. 3000. Hedefi olan Seungmin ise, tam 17 kez onun elinden kaçmayı başarmıştı.

Chan, kafasına koyduğu vampirin sonunu getirmeden ölmeye niyeti yoktu. Her gece bunun hayalini kurarak uykuya dalıyordu.

Vampirler toplum içinde tıpkı bir insan gibi geziyordu.Seungmin ise toplumdan uzak kalmayı tercih ediyordu.

Çünkü biliyordu ki Chan eğer onu elde ederse ölümü bizzat bir insanın elinden olacaktı. Vampirlerin ölümsüz olması dışında hiçbir sorun yoktu tabi.

.

.

______________________________________________

1. Bölüm

"Evet ne diyordum Wonwoo?"

"Biliyor musun Chan siz insanoğlu gerçekten iğrenç yaratıklarsınız"

"Ah, lütfen ama Wonwoo yaratık olan sizsiniz biz değil. Kırıcı oluyorsun şu an tamam mı?"

Dedi Chan alaycı bir tavırla. 2999. Vampirini birazdan ortadan kaldıracaktı. Elindeki kazıkla, yerde demirlerle bağlı olan, boynunda her vampirin zayıf noktası olan o taş tasma ve dizleri üzerinde bekleyen Wonwoo'ya yaklaştı.

Çenesinden tutarak yüzüne doğru eğildi ve nefesini dudaklarına verdi. Wonwoo her ne kadar birazdan öleceğini bilse de yine de dişlerini çıkarmak için çabaladı. Lakin boynundaki güç emici tasma buna engel oluyordu.

"Çok uğraşıyorsun Wonwoo"

"Sikeyim seni Chan"

"Neyle? 4 santim sikinle mi?"

Dedikten sonra gülerek geri çekildi. Chan'in her zamanki haliydi bu. Çok severdi kurbanıyla tensel oyun oynamayı.

"Öldür gitsin piç"

Kanlı Dokunuş / ChanMinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin