∆ 9 ∆

88 14 11
                                    

Seungmin Jisung'un arkasından ilerleyerek boş bir odaya girdiler. Ardından Seungmin kapıyı kilitleyip birisinin olup olmadığını kontrol etti.

"Kimsin sen?"

"Seungmin bak-"

"Tek soru tek cevap kimsin sen?"

"Beta bir vampir"

"Ahs... O gün o feromondan anlamam gerekirdi. Kendini saklamayı nasıl başardın? Ve benden nasıl haberin vardı?"

"Şimdi bak sözümü bölmeden beni iyice dinle"

Seungmin pür dikkat karşısında soğuk terler döken Jisung'u dinliyordu.

"Beta bir vampir olduğum için kendi kokumu zorda olsa omega vampirlerden saklayabiliyorum. Senin vampir olduğunu da o gün odanda kan torbası bulduğumda anladım. Açlıktan kokun o kadar sinmiş ki odaya, anlamamak imkansızdı"

"Peki o oruspu evladı ne alaka?"

"Yeonjun mu?"

"Her ne sikimse kim o?"

"Ah, o da bir beta. Ben odanı temizleyip çıkarken denk geldik. O zaman birbirimizi tam tanımıyorduk. İşinde ilk günüymüş temizlemek için oda arıyordu bir anda senin odana girmiş. Çöp poşetinde kan torbasının kokusunu alınca göz renginin değiştiğini fark ettim. O an arkadaş olmak istedi kabul ettim. 2 gün sonra gece içmeye gitmiştik, içkiyi biraz fazla kaçırınca Yeonjun aşk itirafında bulundu. Tabi sarhoştum ama o itiraf ederken çok fazla değildim sadece orasını hatırlıyorum. Sabah birlikte onun evinde uyandık. Neyseki mühürleme olmamış"

"Bu olay üzerinden ne kadar geçti? Çünkü ben odamda kan torbası bıraktığımı hatırlamıyorum"

"2 ay oluyor"

"2 ay sonra mi aklına gelmiş bu ibnenin seni bulması"

"Aslında o iş öyle olmadı. Seni öğrendikten sonra sürekli yanımda gezdi. 3 hafta önce de yurt dışındaydı. Geçen hafta geldi ve bir anda peşime takıldı. Sürekli sürekli 2 ay öncesini hatırlatıp duruyordu"

"İcabına neden bakmadın Jisung?"

"Korktum"

"Neyden korktun?"

"Sunwoo eğer vampir olduğumu öğrenirse benimle arkadaşlığı keser. Yeonjun'da beni bununla tehdit etti"

"Ha bir de tehdit etti seni?"

"Hmhm ama anlaşmaya vardık"

"Peki son konuşmada benimle ilgili birşey geçti neydi tam olarak?"

"Seninle de yatmak istediğini ve seni ikna etmemi söylüyordu"

"İğrenç"

"Erkek erkeğe mi?"

"Hayır tabiki, onunla"

"Ha anladım"

"Bak Jisung seni yönelimine göre yargılamam. Kimden hoşlandığın kiminle sevgili olduğun beni ilgilendirmez fakat adam gibi düzgün birini bulman önemli"

"Haklısın Seungmin özür dilerim"

"Neden özür diliyorsun?"

"Az daha başını yakacaktım"

"Emin ol o bir daha buraya adım atamayacak"

"Senin vampir olduğunu biliyor, bir kere yatmak istediğini söyledi ve üstüne burada kaldığını da biliyor. Eminim gelecek"

"Gelemez"

"Nasıl bu kadar eminsin ya"

"Rahat ol bi Jisung"

"Ah pekâlâ inatçı çocuk"

Seungmin emindi çünkü Yeonjun'un gözündeki korkuyu bir kere görmüştü. Ayrıca Jisung ve kendisini sevgili olarak biliyordu.

"Bir saniye ya"

"Ne oldu Jisung"

"Sen Yeonjun'a biz sevgiliyiz dedin"

"Sonunda jetonun düşmüş"

"TANRIM BİZİ SEVGİLİ OLARAK BİLİYOR"

"Bağırma evet, bu yüzden bir daha gelmez buraya"

"Ya ileride sorun olursa Seungmin?"

"Olmaz Jisung yeter git uyu dinlen bişey yap"

"Uyuyamam gündüz vardiyası bende"

"Kaç kişi çalışıyordunuz burda?"

"Seungmin 4 aydır burdasın ve hâlâ benden başka çalışan bilmiyor musun?"

"Yooo ne gerek var bana bir tane vampir yetiyor hemde Beta"

"Komik şey, bu arada bir omegasın"

"Evet ne olmuş?"

"Manipülasyon yeteneğin gerçekten güçlüymüş"

"Ne sandın"

"O zaman vardiyama gidiyorum sende uyu akşam görüşürüz"

"Tamam görüşürüz"

Jisung tam odadan çıkıp gidecekken tekrar arkasına döndü.

"Tekrar teşekkürler Seungmin. Bu arada görevli olarak 6 kişi çalışıyor sabah 3 akşam 3 olarak. Beni bulamazsan Yunho veya Mingi'ye ihtiyacın olanı söyleyebilirsin. Grup arkadaşlarım onlar. Diğer grupta da Jay, Jungwon ve Heeseung var. Sana her zaman yardımcı olurlar"

"Bende teşekkür ederim Jisung iyi ki varsın"

"Sende Seungmin iyi uykular"

"Eyvallah"

Jisung odadan çıktıktan sonra Seungmin'de birkaç dakika içinde kendi odasına doğru yol almıştı. Aklında hala Chan vardı neden bu sefer kavga etmediler? Ya da Wonwoo'yu hâlâ hayatta mı tutuyor. Bunu öğrenmesi gerekiyordu.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kanlı Dokunuş / ChanMinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin