∆ 8 ∆

87 14 19
                                    

Seungmin çarpıştığı kişinin Chan olduğunu fark edince hızlı bir şekilde ayağa kalkarak geri geri yürüdü.

"Yine karşılaştık Chan. Dünya çok küçük değil mi?"

"Ya Seungmin ne demezsin"

"Siktir Deja vu yaşıyorum lan! Ama senin, benim altımda olman lazım"

"Ne diyorsun sen Seungmin?"

"Yok bir şey"

"Her neyse teklifimi düşündün mü? Arkadaşını kurtarmak istiyor musun?"

Chan ona karşı garip bir tebessüm sunarken Seungmin geri geri gitmeye devam ediyordu. Chan'de ileri tabiki.

"Düşünmedim Chan, ayrıca beni asla yakalayamayacaksın unutma bunu"

Dedi ve hızlı gücünü kullanarak ortadan kayboldu. Chan öylece etrafına bakarken buna hâlâ alışamadığını fark etti.

"Ahs sikeyim seni Seungmin! Hem de ciddi anlamda"

Diyerek yoluna devam etti. Açıkçası sabah sabah ne işi olduğunu merak etmiyor değildi. Normal bir vampir değildi o, omega olması şu sıcakta ona zarar verebilirdi.

"Acaba yine denk gelir miyiz? Keşke yanıma şu tasmayı alsaydım ya"

Diyerek kendi kendine söylenmeye devam etti. Bu sırada Seungmin kaldığı otele geri dönmüştü. Jisung'u yerinde göremeyince meraklı gözlerle etrafta onu aramaya başladı.

Açık büfeye doğru ilerlerken iki kişinin konuşmasına şahit oldu. Bunlardan birisi kesinlikle Jisung'tu. Seungmin kapıya biraz daha yaklaştıkça sesler netleşiyordu.

"Kes artık şunu Yeonjun. Sana binlerce kez olmaz dedim"

"Ya ne var Jisung? O da bir vampir farkındasın bunun. Betasın kendine gel"

"Lütfen siktir git lütfen bak yalvarırım sana"

"Bence gayet iyi bir fikirdi"

"Yeonjun rahat bırak beni de onuda. Ayrıca bir daha karşıma çıkma lütfen"

"Hadi ama! Hem neden karşına çıkmıyorum? Vücudunu bir kez daha göremez miyim?"

"İlk ve sondu lütfen bir daha bu konuyu açma. Alkol insana her şeyi yaptırıyor biliyorsun. Asla isteyerek yatmadım seninle. Ayrıca neyseki çok fazla ileri gitmedik"

"Sonuçta oldu Jisung. Bana kızmıyorsun değil mi?"

"Hayır Yeonjun ama unutalım o geceyi lütfen"

"Sen bilirsin. Bu arada sevgilin yoktu di'mi? Bizi şimdi yanlış anlar falan"

"Hayır Yeonjun, sevgilim falan yok. Şimdi çabuk git burdan bi gören olacak başımız belaya girecek"

"Ben varken başın belaya girmez"

"Asıl sen varken başım belaya giriyor mankafa"

"Kırıcı oluyorsun güzelim"

"Bana bir daha güzelim deme diye kaç defa söylemem gerekiyor? Sadece 2 hafta çıktık sonra yanlış bir işe bulaştık. Bitti gitti sen yoluna ben yoluma"

"Son kararın mı?"

"Son kararım"

"Bir kere öpeyim mi?"

"Hayır Yeonjun yoluna"

"Hadi ya"

"Yeon-"

"Sana siktir git dedi duymadın mı?"

Seungmin büfenin kapısından içeri bir hışımla girmişti. Hızlı, sert ve emin adımlarla Jisung'un yanına gelerek beline sarıldı.

Yeonjun ikisine de şaşkınca bakarken bir anda Seungmin tek eliyle onun yakasından tutarak kendine çekti.

"3 saniye içinde buradan ikilemezsen ilk saniyede kafanı koparırım"

"A- tamam tamam özür dilerim gidiyordum zaten. Sevgilin yok sanıyordum Jisung"

"Var kardeşim benim sevgilisi ikile şimdi"

Yeonjun hızlıca oradan uzaklaşırken Jisung derin bir nefes aldı.

"Çok teşekkür eder-"

Seungmin Jisung'u bu sefer yakalarından tutarak hızlıca duvara itip boğazını sıkmaya başladı.

"Sikeyim kimsin sen!?"

"S-Seung-"

Seungmin sıktığı parmaklarını hafif gevşeterek Jisung'a konuşma fırsatı verdi.

"Konuş amına koyayım kimsin sen!? Ve benim arkamdan ne planlıyordun?"

"B-Ben özür dilerim Seungmin yemin ederim söyleyecektim"

"Neyi ya neyi?"

"Oturlarım b-bir yere lütfen sakin ol"

"Tamam. Oturacaksın ve bana her şeyi anlatacaksın. En ufak ayrıntısına kadar yoksa, tanrı şahidim göz yaşına bile bakmam"

"Söz veriyorum, sana her şeyi olduğu gibi anlatacağım"

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Tutmaz bu fic şu an çok az okuma var🥲

Bide özür dilerim Yeonjun aşkım ama sen üstüne alınma baska Yeonjun bu 🥹




Kanlı Dokunuş / ChanMinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin