✰ 2. ✰

721 50 59
                                    

- Dobro veče. - obratim joj se kada stanem kraj nje.

- Veče? Kakvo crno veče? - nasmeje mi se bezobrazno. - Već je dva sata iza ponoći, tigre. Nego, reci mi. Hoćemo li kod tebe ili kod mene? - siđe sa barske stolice i suptilno pređe rukom preko mog revera.

Opa! Mala je konkretna i direktna? Baš ono što mi sada treba.

- Kod mene. - odgovorim ko iz topa, jer je to moj teren.

Nemam pojma gde ona stanuje, a ne želim da se ujutru vraćam mamuran iz tuđeg doma.

- U redu. Hajdemo onda. - nasmeši se uglom usana, te pođe ispred mene.

Iako sam trenutno jako pijan, još uvek se nisam načisto oduzeo, pa zbog toga uspevam lepo da je odmerim otpozadi. I da budem iskren, nikad savršeniju zadnjicu nisam video. Sva je tako punašna i zategnuta...

San svakog muškarca.

Po izlasku iz kluba mislio sam da ćemo se odvesti taksijem, ali ona me je krajnje iznenadila otvorivši zadnja vrata neke crne limuzine. Ušla je prva, a potom i mene pozvala.

- Hajde, šta čekaš? Upadaj! - i dalje se bezobrazno smeška kao i čitave večeri.

Pogledam je s podignutom obrvom, pitajući se ko je ona kada ima vlastitu limuzinu i vozača, pa na kraju ipak samo slegnem ramenima i uđem. Izdiktiram adresu šoferu i krenemo.

Ne zamaraj se glupostima, Nestore. Uživaj u životu makar jednom. Bez postavljanja suvišnih pitanja. Bez obaveza, bez nepotrebnih detalja...

Čim smo krenuli, najpre me je dobro skenirala onim svojim prodornim maslinama, a potom je položila ruku na moj vrat i senzualno je spustila do pojasa mojih pantalona.

- U potpunom si rasulu, tigre... - priđe mi usnama do uha i prošapta erotično te reči. - Ko te je tako emotivno unakazio? - nastavlja istim tonom, dok je ruku već spustila do mojih prepona.

Ne želeći da vodim sulude razgovore i usput se prisetim razloga svog bola, samo sam se naglo okrenuo ka njoj i snažno je dograbio za vilicu, te utisnuo svoje usne na njene.

Tako su mekane, ukusne i vlažne. Tako mi trebaju sada!

Gubimo se u razvratnom poljupcu, a ona me bez imalo stida i srama zadovoljava rukom dole.

Kad li je već stigla da mi otkopča šlic? Ništa nisam primetio!

Žestoko mi uzvraća svaki pokret jezikom, dok rad rukom sve više ubrzava.

- Hhh! - zarežim glasno u njenim ustima, jer me tako dobro radi.

U narednom trenutku hvatam je za tu ruku i sklanjam sa svog ponosa. Svestan sam da neću izdržati još dugo ako nastavi sa tom radnjom. Za promenu, sada ja njoj zavlačim ruku ispod haljine, kako bih joj vratio uslugu. I umalo da me strefi šlog kada shvatim da ne nosi donji veš.

Ma ko si ti, dođavola? I kako si se stvorila u mom životu baš kad mi je to najviše trebalo?

Vlažna je, to sam odmah shvatio. I vrela takođe. Vadim srednji i kažiprst, pa ih opet vraćam unutra, ubrzanim tempom. A ona mi zbog toga sve glasnije stenje na usnama i grize me za iste. Drugom rukom sam je obgrlio i uhvatio za jednu od tih savršenih sisa, shvatajući da su prirodne.

Uh jebote! Cela je prirodna i to me samo još više pali.

- Polako, tigriću. Završićemo posao pre nego što smo ga i počeli... - opet nacrta onaj perverzni smešak na usnama i sada ona skloni moju ruku.

Nisam joj ništa odgovorio na to, jer kao što malopre rekoh, nije mi do razgovora. A ona, kao da mi može pročitati misli, samo je nakon kratkog uzajamnog gledanja u oči, nastavila da me ljubi još žešće i vatrenije nego maločas.

Uh! Prava je živa vatra! Na šta li je sve u krevetu spremna?

Na to pitanje shvatam da ću uskoro dobiti odgovor, jer nas je njen vozač obavestio da smo stigli na odredište.
Izlazimo iz auta i teturamo se prema zgradi, i dalje ne prekidajući poljupce i požudne dodire. Sva sreća pa živim na prvom spratu, tako da smo brzo stigli do mog stana. Užurbano vadim ključ i otvaram vrata, nakon čega nastavljamo sa svime što smo radili do sada. Samo što se ovoga puta radnja odvija u četiri zida.

I tek će da se odvija.

Do srži ispunjen adrenalinom, podižem je u svoje naručje i odnosim u spavaću sobu. Tamo je bacam na krevet, dok mahnito trgamo odeću jedno sa drugog. Posežem rukom do noćnog ormarića kako bih uzeo kondome i pritom obaram uramljenu fotografiju Sofije i mene.

Jebi se kurvo raspala! Da bog da se i ti slomila u paramparčad, baš poput ove slike!

Dalje se više ne obazirem ni na šta, osim na malu garavu, koja potpuno gola leži u mom krevetu i čeka da je jebem. Navlačim zaštitu što je brže moguće, a onda se nadvijam nad njom, šireći joj noge i smeštajući se između njih.

- Znala sam da si erupcija vulkana, zatočena u tom savršenom telu muškarca. Znala sam to još od trena kada sam te prvi put ugledala. - opet se oglasi, ali meni je ispraznog čavrljanja preko glave.

Stoga joj ga naglo zabijem do kraja, u jednom potezu i prinesem usne do njenog uha.

- Umukni. - šapnem joj zapovednim tonom i napokon krenem u akciju.

I nisam siguran da li se sve odvijalo savršeno samo u mojoj glavi, zbog količine alkohola koju sam noćas sasuo u sebe, ili je ova mala bezobraznica zaista toliko dobra u krevetu. Jebao sam je najžešće što sam mogao. Jebao sam je u svim mogućim pozama i na svim mogućim mestima u mojoj sobi. Na podu, uza zid, ispred ogledala, na krevetu, na ivici kreveta... Sve to, da bismo na kraju završili poslednju rundu oslonjeni na prozor.

Njene gole, savršene grudi dodirivale su hladno staklo, dok sam joj bujnu kosu obavio oko jedne ruke i konstantno joj vukao glavu unazad. Time sam dobio njena prerfektno izvijena leđa i isturenu guzu, u koju sam se kao pomahnitao zakucavao iznova i iznova. Drugom rukom šetao sam od njenog struka do njene eksplozivne tačke među nogama, i besramno uživao u svakom orgazmu koji sam joj pružao.

A ona? U svemu mi je parirala, đavolica mala. Nijednog trena nije rekla ''stani, ne mogu više''. Čak je u više navrata ona bila ta koja je inicirala narednu partiju seksa. Sve kondome sam potrošio i iscedio se do poslednje kapi.

Ali ne žalim.

Ovako divljački seksualni odnos nisam nikada imao sa Sofijom. Čak nijednom za dve godine koliko smo bili zajedno. I ne samo sa njom. Ni sa jednom devojkom s kojom sam do sada bio, nisam doživeo ovako nešto.

Otkuda se stvorila ova mala garava? I baš takva pala meni u naručje?

Trenutno oboje ležimo na krevetu i uspostavljamo kontakt sa realnošću nakon poslednje runde.

- Opravdao si moja očekivanja, tigre. Ni na sekund se nisam pokajala što sam ove noći izabrala baš tebe. - ponovo se ona oglašava prva i načisto me zbuni time što je izgovorila.

Ali snaga me je već potpuno izdala, a umorna duša usaglasila se sa telom. Šta je nakon toga bilo i da li mi je još nešto rekla, pojma nemam jer sam se napokon totalno oduzeo i otplovio u svet snova.

Mada...

Učinilo mi se, ali samo učinilo, da je ipak naposletku rekla još nešto. Nešto u smislu ''Šteta što se više nikada nećemo videti''. No, opet kažem, najverovatnije mi se samo učinilo.

Da. Definitivno je tako...

---

---

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.
ČIJA SI?Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang