14. Is falling in love a condition?

391 40 13
                                    

Jisung seděl na pohovce a hleděl do svého telefonu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jisung seděl na pohovce a hleděl do svého telefonu. Projížděl TikTok a znuděně si podpíral hlavu. V pozadí byla slyšet tekoucí voda. Menší chlapec se nacházel v menším bytě sladěném do modré a bílé barvy. Moc si nepamatoval, jak se k Minhovi dostal. Starší se ale nacházel ve sprše, protože se vrátil z tanečního tréninku. Jisung ani nezaznamenal vypnutí vody. Oči od telefonu odlepil až tehdy, když uslyšel otevírání dveří.

„Hyung, napadlo m-" zarazil se menší při pohledu na nově příchozího. Minho měl mokré vlasy a ramena, od nahoty ho dělil pouze ručník okolo pasu. Jisungovi se rozšířily zorničky a prohlížel si staršího. Nikdy si nevšiml toho, jak vypracované tělo Minho má. Taneční tréninky udělaly své a starší měl ukázkově zpevněné tělo. Jisung od něho nemohl odtrhnout oči. Cítil horko v tvářích, určitě musel být rudý. Minho se ušklíbl a pomalým krokem se za ním rozešel. Jisung vytřeštil oči, když se starší zapřel rukama o opěradlo a tím mu zabránil, aby kamkoliv utekl. Rychle se natiskl zády na pohovku a snažil se přimět své oči, aby staršímu hleděly do očí a ne na jeho odhalenou hruď.

„H-Hyung, co-co to děláš?" zeptal se koktavě mladší. Minho se opět ušklíbl a naklonil se k němu blíž, kolenem se vměstnal mezi jeho nohy.

„To, co si přeješ, Jisungie," promluvil Minho hrubším hlasem, než na který byl Jisung zvyklý. Celým jeho tělem projelo mravenčení a horkost, která se se kromě jeho tváří začala hromadit i jinde.

„Všiml jsem si toho, jak mě pozoruješ. Myslel jsi, že jsi nenápadný?" optal se ho laškovně starší a rukou začal ledabyle přejíždět přes klíční kost menšího chlapce. Jisung nevěděl, co na to říct. Nebyl si jistý, o čem starší mluví. Vždy mu připadal Minho moc pěkný, najednou ho ale vidí v úplně jiném světle. Najednou od něho nemůže odtrhnout oči, ač se snaží sebevíc. Minho se naklonil k jeho tváři, zatímco jeho ruka klesala přes mladšího hruď dolů.

„Toužíš po mně, jen si to nechceš přiznat," zašeptal mu do ucha a jemně skousl jeho ušní lalůček. Jisung se kousl do rtů, aby zabránil svému hlasu se dostat na povrch. Celá tahle situace ho až nepochopitelně vzrušovala. Tenhle pocit nikdy necítil. Zalapal po dechu, když Minho přejel přes jeho bouli v kalhotách, o které ani nevěděl, že se tam objevila. Jakmile to starší zopakoval, Jisungova hlava padla na opěradlo, což vzal Minho jako příležitost se vrhnout na jeho krk. V tu chvíli už mladší nemohl zadržet svůj hlas. Ne, když ucítil druhou ruku pod svým tričkem. Minho se přesunul na jeho čelist a když Jisung opět zalapal po dechu, vrhl se na jeho rty -

Jisung se vyšvihl do sedu a s vykulenýma očima hleděl přes sebe. Bylo mu neuvěřitelné horko. Zmateně se rozhlédl kolem sebe, ale setkal se jenom se svými plakáty na zdech. Byl v šoku. Co to bylo za sen? A proč v něm byl sakra Minho? Měl tolik otázek, ale žádné odpovědi. Byl sám ze sebe hrozně zmatený. Vždyť... se mu starší nelíbí, ne? Kluci ho nikdy nepřitahovali. Absolutně nechápal, co se to s ním stalo. Najednou měl ale přes celé tělo husí kůži a byl citlivý na jakýkoliv dotyk. Sklopil pohled a vykulil oči, když si všiml, že se v jeho klíně nacházel poměrně dost viditelný flek. On se... Opravdu ho to vzrušilo? Tohle je divné...

Fall in Love in Seoul (Minsung - SKZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat