21. I like girls, but he just won me over

389 43 15
                                    

Venku se blýskalo

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Venku se blýskalo. Noční obloha se na okamžik rozzářila, po pár vteřinách následoval hrom. Jisung ale nic z toho neviděl ani neslyšel. V uších měl naražená sluchátka, zatímco měl oči upnuté k obrazovce svého tabletu. Pozoroval hádku mezi hlavními protagonisty. Vykulil oči, když se kluk s odbarvenými vlasy zvedl a opustil místnost, nezapomínaje pořádně prásknout dveřmi. Další scéna se přesunula do jiného domu a k úplně jinému páru. Zrovna se vášnivě líbali a postupně ze sebe strhávali oblečení. Jisungovi zrudly lehce tváře, přitáhl si deku až k nosu a se zatajeným dechem pozoroval líbající se pár. Nemohl odtrhnout zrak od obrazovky. Bylo to poprvé, co si záměrně pustil bl* drama a rozhodně toho nelitoval. Již spoustukrát se v seriálech setkal s gay páry, ale nikdy jim nevěnoval příliš pozornosti.

Pár na obrazovce již byl nahý a své klíny skrýval pod přikrývkami. Náruživě splétali své jazyky a rukama šmátrali po svých tělech. Chlapec s hnědými delšími vlasy zaklonil hlavu a zasténal. V tu chvíli se opět změnila scéna a Jisung nahlas zanadával. Mohli to ještě pár minut nechat běžet. Bylo mu jasné, že sex se v korejském seriálu jen tak neobjeví, ale i tak byl trochu zklamaný. Samozřejmě se k pornu již dostal, v jeho věku by bylo spíše divné kdyby ne, ale v Koreji je toto téma dost tabu. V jeho hlavě se objevila otázka, zda by něco podobného, co teď viděl na obrazovce svého tabletu, byl schopný dělat i s Minhem. Jsou oficiálně ve vztahu něco přes dva týdny. Na tyhle aktivity je asi ještě brzy. Když ale nad tím Jisung přemýšlel, došel k závěru, že by se asi ničemu nebránil. Rozhodně se ale nebude pokoušet udělat první krok. Minho je starší a zkušenější, určitě ví, kdy je na to správná doba. Z jeho přemýšlení ho probudilo cinknutí jeho telefonu.

Lee_Min.know
Dobrou noc, Jisungie

_Sung🐿️_
Dobrou noc i tobě, hyung. Ať se ti zítra daří

Lee_Min.know
Drž mi palce, docela se toho bojím😅

_Sung🐿️_
Nemáš proč, určitě vše řekneš dobře. Víš, že to není ještě naostro

Lee_Min.know
Mám ti to stejné napsat, až budeš maturovat?

_Sung🐿️_
NEEEE! To je ale něco jiného🥺

Lee_Min.know
To bych neřekl

_Sung🐿️_
Je to něco jiného! Když neuděláš státnice a neobhájíš diplomku, nic se neděje, už máš titul. Co já budu dělat bez maturity? V dnešní době ani popeláře

Lee_Min.know
Děláš z komára velblouda. Když už jsme ale u toho, přemýšlel jsi nad mou nabídkou?

Jisung zíral na obrazovku, nevěda, co napsat. Samozřejmě že nad tím přemýšlel. Vlastně kvůli tomu nemohl spát. Jeho hlava neustále pracovala a zvažovala pro a proti, ale stále se nemohla dobrat k výsledku. V jednu chvíli byl už rozhodnutý jeho nabídku přijmout. Jenže zrovna ten večer jeho táta začal vzpomínat na svá vysokoškolská léta a začal Jisungovi vyprávět nejrůznější příběhy z kolejí. V tu chvíli začal zase pochybovat a dostal se tam, kde začal. Čím déle ale chodil do školy a blížila se ona jeho noční můra, tím více se mu staršího nápad zamlouval. Lákala ho představa bydlení s Minhem. Že by se každý den cítil tak speciálně jako vždy ve staršího přítomnosti?

Fall in Love in Seoul (Minsung - SKZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat