Behind the writing

345 36 26
                                    

Nejmilejší čtenáři,

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Nejmilejší čtenáři,

s nadšením vám oznamuji, že jste dokončili druhý díl série Fall in Love. Jsem nesmírně ráda, že jste to se mnou vydrželi. Nečekala jsem, že se knížce dostane tolik lásky, moc mě to těší. Bylo to trochu náročné, skloubit psaní s povinnostmi a volným časem, ale přesto jsme se dostali sem. Ti, co již mé knížky znají, moc dobře ví, co teď přijde. Je tu hned několik osob, kterým bych chtěla poděkovat.

Jako vždy, mé první díky patří lezalovaaa, která je mým nejvěrnějším čtenářem a moc dobrou kamarádkou. Jsem ráda, že mám v životě někoho, kdo se mnou sdílí mé radosti i strasti ohledně psaní. 

Tradičně druhé poděkování míří k Jananevim. Jako jediná (jako vždy) věděla, jak příběh skončí. Je mojí věrnou konzultantkou. Vždy mě vyslechne a pomůže vyplnit mezery v ději. Vždy se ptá a hledá souvislosti. Hrozně moc mi tím pomáhá. Je škoda, že kvůli nedostatku času si nemohla tuhle knížku přečíst, ale brzy se sejdeme a zkonzultujeme třetí díl.

Třetí díky náleží klarush_s. Upřímně nevím, co bych bez ní dělala. Poctivě udělala korekci všech kapitol, za což má můj obdiv. Vždycky, když píšu a zarazím se, vzpomenu si na ni a bádám v jazykové příručce. Dost mě toho naučila a jsem jí moc vděčná. Doufám, že s ní můžu počítat i při ostatních knížkách.

Čtvrté poděkování patří vám všem, kteří jste poctivě přečetli všech 26 kapitol a došli až sem. Každému, kdo kdy komentoval či dal na kapitolu vote, jsem opravdu vděčná. Dodáváte mi motivaci a vím, že tu je někdo, komu se příběh líbí a těší se na další kapitolu.

Všímám si, že se tu opakují stejná jména a nesmírně mi lichotí, že jsou i tací, kteří již přečetli skoro všechny knížky na mém profilu a neustále se ke mně vrací. Nemyslela jsem, že někdy něčeho takového dosáhnu. Hřeje mě u srdce, že si začínám budovat komunitu pravidelných čtenářů. Doufám, že vás můj styl psaní neomrzí a nadále tu se mnou budete. Už se skoro blížím k 100 sledujícím, což je pro mě neuvěřitelné. Teď v srpnu to budou tři roky od chvíle, kdy jsem vydala svou první knížku (UKpop), uteklo to hrozně rychle. 

Musím se vám ale k něčemu přiznat. V průběhu psaní této knížky jsem prošla takovou menší krizí. Vůbec se mi nechtělo psát a dost jsem zvažovala, že možná upustím od třetího a čtvrtého dílu. Ona vlastně tahle knížka ani původně neměla vyjít! Když jsem se totiž rozhodla pro napsání Fall in Love in London, žádná pokračování v plánu nebyla. Chtěla jsem si odpočinout od velké knížky, Tajemství Hada a Orla, které jsem psala celý rok 2023 a dost mě vyčerpalo. Po Londýnu jsem chtěla začít psát složité Hyunlix sci-fi. Jenže... miluji, když autor vytvoří své universum a následně píše knihy, která na sebe pouze lehce navazují, tudíž je čtenáři mohou číst odděleně. Tak jsem přišla se Seoulem, pak třetí díl. No a přece nenechám dva členy bez love story, tak už byl na světě čtvrtý díl. Jenže v průběhu psaní této knížky jsem zvažovala, zda se na další pokračování nemám vykašlat. Věděla jsem totiž pouze odhadem, co by se tam tak mohlo stát, ale neměla to promyšlené. Fakt jsem byla na vážkách. Nakonec (naštěstí!) jsem dostala zpátky chuť do psaní a rozhodla se pokračování nezrušit! Řeknu vám ale, bude to fuška!

Fall in Love in Seoul (Minsung - SKZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat