Huszonhatodik rész

159 6 0
                                    

Az íriszeim szikraként pattantak ki amint Szellő elrugaszkodott a földtől viszont a szemeim elé nem a tenger tárult fel hanem a Királyvári hálóm.

-Ne..- ültem fel az ágyon miközben realizáltam, hogy az egész megszökés és hogy Aemond él csak egy újabb álom volt. A kezeim automatikusan a hasamra tévedtek ami miatt azonnal kikeltem az ágyból.

-Úrnőm.- hajolt meg egyből az őr amint kinyitottam az ajtót.

-Küldenél nekem egy orvost?- kérdeztem hadarva -Lorcas Mester lenne a legjobb. Megkeresnéd?

-Máris idehozom.- húzta ki magát majd elsietett én pedig visszamentem a hálómba. Idegesen kezdtem el fel alá járkálni, amikor hosszas várakozás után végre megérkezett a férfi.

-Amelia.- szólított meg hatalmas mosollyal az arcán a régen nem látott orvosom -Mi a baj lányom?

-Szeretném ha megvizsgálna.. Valami nyomaszt és nem hagy nyugodni..

-Rendben. Akkor kezdjünk is neki.- mutatott az ágyra én pedig azonnal megtettem amit kért. A vizsgálat után pedig hangosan felsóhajtott -Valami baj van?- ültem fel azonnal az ágyon mire a mester elmosolyodott és a kezemre tette az övét.

-Várandós vagy Lányom.- közölte velem a tényt ami miatt hatalmasat nyelve a hajamba túrtam.

-Akkor ez igaz..- suttogtam magam elé miközben könnyes szemekkel egyből Aemond jutott eszembe és Sárkánykő.

-Aemond az Apja ugye?- kérdezte Lorcas Mester ami miatt azonnal Rá emeltem az íriszeim -Nem kell aggódnod..

-Aegon nem tudhatja meg..- estem hirtelen pánikba -Megölte a fiamat is.. ha megtudja, hogy ismételten Aemond gyermekét várom, könnyedén megismétli, hogy elveszi Tőlem..

-Még pár hétig eltudod húzni Lányom.. Talán egy hónapos lehet.. De nagyon vigyáznod kell Rá.

-Lorcas Mester.. Ön szerint.. Megoldható lenne, hogy valakit keressen nekem aki elmegy Sárkánykőre?

-Miért?- ráncolta össze a homlokát mire én idegesen elkezdtem tördelni az ujjaim.

-Szeretnék pár dolgot elhozni onnan.- kezdtem el hazudni mire elmosolyodott.

-Amelia..- forgatta meg a szemeit majd ismételten megfogta a kezem -Öreg vagyok nem hülye. Kisbaba korotok óta én figyeltem az egészségetekre. Tudom, hogy most hazudsz.

-Én nem..

-Kit akarsz megkeresni?- tért a lényegre mire lesütöttem a szemeim.

-Volt egy álmom.. Megtudtam, hogy várandós vagyok..

-Ilyen a nővérednél is volt..- mosolyodott el egy pillanatra -Amikor az ikrekkel volt várandós akkor is megálmodta ahogyan nagyon sok mást is.

-Aemond él.. - nyögtem ki nagy nehezen -Az álmomban megtaláltam.

-Drága lányom..- sóhajtott fel -Annyira segítenék Neked, de Aegon mindenki lépését figyelteti..

-Akkor meg magamnak kell odamenni.- vágtam rá határozottan mire a mester hevesen megrázta a fejét.

-Most nem mehetsz. Várj még ezzel.. A magzatnak baja eshet..

-De nem akarom húzni az időt..- mondtam kissé letörve viszont tudtam, hogy a férfinak igaza van.

-Várj még ezzel Amelia.. Amint megerősödik a gyermek azután ráérsz megkeresni Aemond-ot. A titkod pedig nálam biztonságban lesz.

-Köszönöm.- mondtam hálásan majd megöleltem a mestert.

Porig ÉgetveМесто, где живут истории. Откройте их для себя