-De ez, hogy lehetséges?- kérdeztem hatalmasakat pislogva miközben folyamatosan az arcát simogattam hiszen alig hittem el, hogy életben van.
-Vhagar az utolsó erejével magával rántotta a tengerbe Daemon-t mielőtt megölt volna. Annyi jelenlégem volt még, hogy feljöjjek a felszínre utána pedig hagytam, hogy a sodrás kivigyen a partra ahol pár halász Rám talált. Segítettek a sérüléseimet ellátni, azóta pedig egyedül próbáltam magam helyre tenni.
-Ha tudtam volna..- szöktek ismételten könnyek a szemeimbe amiket azonnal elkezdett letörölgetni a hüvelykujjával.
-Nem tudtál mit tenni..- suttogta a fülembe miközben beletúrt a hajamba -Ugye nem bántottak?
-Nem.- ráztam meg a fejem -Viszont.. vacilláltam, hogy eljöjjek vagy ne.. Nagyon rossz volt ott hagyni, Heleana kislányát..
-Ha nem jöttél volna ide.. idővel úgy is utánad mentem volna.- morogta az orra alatt miközben meghúzta a hajam ami miatt a fejem hátra bukott -Semmilyen körülmény között nem hagytalak volna Aegon kezei között.. - mondta a szemembe bámulva mire elmosolyodtam.
-Így hogy álmomban se hagytál nyugton, nem igazán lehetett volna Aegon-nak esélye.
-Helyes.- motyogta az ajkaimra bukva mire én átkarolva a nyakát, a teljes testemmel hozzá simultam -Felfogom bontatni a házasságodat Vele..- morogja a csókunkba -Még az előtt, hogy a Velaryon-ok megtámadják Királyvárt.
-Tessék?- húzódtam el Tőle mire összeráncolt homlokkal nézett le Rám.
-Ez várható volt. Így, hogy megölték Rheanyra-át és az összes gyermekét ezáltal Corlys trónutódját is megfosztották az élettől.
-Dehát.. akkor miért nem csak Aegon-t büntetik meg?- kérdeztem ingerülten mire elengedett és hátrálni kezdett.
-Te most véded őket? Most az se baj, hogy megölette Jace-t, Viserys-t és Aegon-t is a nővéreden kívül?
-Nem védem. Viszont a lányát igen.- vágtam Rá egyből mire megrázta a fejét -Meg amúgy is.. honnan tudsz Te ennyi mindent az elmúlt hetek eseményeiről?
-Mert Rheanys volt itt és elmondott mindent. Okkal nem volt Nálad Királyvárban. A besúgói tudatták Vele, hogy Jaehaera-val tartanak sakkban, de így hogy magadtól idejöttél csak megkönnyítetted a dolgunkat.
-Ugye nem..- kezdtem el sűrűbben pislogni miközben eluralkodott rajtam a pánik.
-Aegon-nak nem maradhatnak örökösei..
-De hát nem is vérszerinti rokonok!- keltem ki magamból mire Aemond megfogta mind a két vállam és magához rántott.
-Mit szeretnél? Hogy azért haljon meg mert Aegon lánya vagy azért mert törvénytelen kapcsolatban született?
-Rád se ismerek..- sziszegtem mérgesen miközben lelöktem a kezeit magamról -Az az Aemond akit én szeretek az nem lenne képes ilyenre.. Sose ölné meg a nővére lányát..
-Itt már kevés a szeretet Amelia..- rázta meg a fejét mire én dühből arcon csaptam.
-Hány gyerek veszítse még el az életét?- kérdeztem üvöltve -Aegon és Viserys alig pár évet éltek.. Vaegon pedig szinte semmit! Jaehaera ikertestvére még a hármat se töltötte be! Jace és Luke pedig...- itt már elcsuklott a hangom, de akkor vettem egy hatalmas levegőt -Annyira utálom, hogy ártatlan lelkeknek kell megfizetnie azért, hogy egy rohadt Targaryen üljön a trónon!
-Amelia..- nyújt hirtelen a kezemért, de azonnal elrántottam.
-Összetört a szívem amikor azt hittem meghaltál.. de most sikerült újra összetörni..- mondtam zokogva miközben elindultam a hátsó udvarra.
ESTÁS LEYENDO
Porig Égetve
FantasíaAmelia Targaryen, Hódító Aegon után a 110. évben látott napvilágot Alicent Hightower és I. Viserys Targaryen negyedik gyermekeként, második fiúgyermekük, Aemond Targaryen ikertestvéreként. A fiatal lány származásának eleget téve hosszú hófehér hajj...