20

26 5 16
                                    

Bir günde iki bölüm atmakmı? İşte ben
Dersler bu aralar çok olmadığı için iki bölüm aynı anda yaza biliyorum :)

Sizi çok sıkmadan kurgumuza başlayalım.

Keyifli okumalar <33







......

"Nereye Deniz kızı?" Yutkundum. Beni yakalamısını beklemiyordum. Hiç bir şey söylemiyordum. Harbi ben nereye kaçıyorum? Beni önemsediğini itiraf etti işte. Daha neyi bekliyorum? Yine aynısı olacak. Hayal kırıklığına uğrayacaksın yine.
Başımı ona doğru çevirdim. Benden uzun olduğundan başımı kaldırmam gerekmişti. Yeşil gözlerine bakarken içim gözlerim titredi. Gülümsedi hafifçe.

"Neden benden kaçıyorsun deniz kızı?" Dedi dalga geçerek. Kaşlarım çatıldı. Ne diyecektim şimdi. Sana karşı hislerim var ama itiraf edemiyorummu diyeceğim. Dudağımı dişlerimin arasına aldım.
Bakışları dudağıma düştü. Sonra hemen gözlerini çekti ordan.
"Kaçmıyorum." Dedim mırıldanarak. Kaşları havaya kalktı.
"Bana pek öyle gelmedi. İtirafım yüzümdenmi?" Bakışlarımı çekmedim. Korayda çekmiyordu. Ne zaman bitecekti bu göz teması?

"Yok. Eve çabuk gitmem gerekte."
"Peki neden buradasın?"
"Ne?" Kaşlarım çatıldı.
"Neden o zaman buradasın. Eve çabuk gitmen gerekmiyormu?" Dediğinde arkamı dönecekken bileğimden tuttu nacikçe. Beklemediğim bir anda beni kendisine çekip sarıldı. Parfümü güzeldi. İnsana huzur veriyordu. Bana sarılmasının şokunu atlatamamışken dediği cümle dahada şok olmama sebep oldu.

" Seni seviyorum Deniz kızı."



.........

Yastığı kafama vurdum. Utancımdan ölüyordum. Ve tabiki duygularım karmakarışıktı. Resmen itiraf etmişti!
Bense mal mal yüzüne bakmıştım. Ve dahada rezil olacağım bir cevap verdim.
"E" Kafamı duvara geçirdim. Çok salaktım. Harbi gerizekalıyım ben. Cevap vermeden kaçmıştım. Ofladım. Şimdi ne yapacaktım? Yazsamıydım. Çoçuk üzülmüştür şimdi. Telefonu elime aldım bir anlık cesaretle.
Ne yazacaktım?

Eda: Selam

Eda: Hiç bir cevap vermeden oradan ayrıldığım için özür dilerim

Eda: Karmakarışık duygular içerisindeyim

Eda: Sana bakınca veya göz göze gelince salaklaşıyorum bir anda

Eda: Bunun neden olduğunu bile bilmiyorum

Eda: Offf

Eda: Eğer kalbini kırdıysam özür dilerim gerçekten

Eda: Ve hislerin konusuna gelirsek biraz bana zaman vere bilirmisin?

Eda: Hey neden yazmıyorsun

Eda: Galiba küstün bana

Eda: Yarın kantinde konuşalımmı?

Koray: Selam

Koray: Hayır kalbimi kırmadın

Koray: Yarın Cerene ders çalıştıracağım

Eda yazıyor...

Eda: Neden?

Eda: Yani şey Cerenin dersleri iyi

Koray: Matematikte kötüymüş

Eda: Matematikte kötü değilki (gönderilmedi)

Eda: Keşke çalıştırmasan(gönderilmedi)

Sadece senin/DüzenleniyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin