21

30 6 3
                                    

Selam yeni bölüme hoş geldiniz

Umarım iyisinizdir <3

Ben Umayın ağzından yazmayı sevdim galiba :)
Belki gelecek bölümlerde erkeklerin ağzındanda yazarım. Belki 😙
Kızların ağzından yazmağı daha seviyorum ama :D

Umay~

"İşte bu!" Sevinçle ayağa kalktım. Emire baktım. Oda gülümseyerek bana bakıyordu. Elimi kaldırdım. Anladığında eliyle elimd beşlik attı.
"Sana söylemiştim değilmi? Yüksek not alacağından emindim." Dedim sırıtarak. Emir hala şaşkındı. Bir haftadır Emire ders çalıştırıyorum. O ne zaman olmayacak, yüksek not alamayacağım desede çalışmaya zorluyordum. Her ne kadar sıkılsada sözlerim onu motive ediyordu. Ve dün sınav yaptık. Matematikten. Aslında Emirin matematiği çok iyi. Sadece aklını çalıştırmıyordu. Dün sınavdan düşük alacağım diye geziyordu ortalıkta. Ama şimdi yüksek not aldığı için şoktaydı.

"Yanlış görmüyorum değilmi?" Dedi Emir. Kafasını kaldırıp bana baktı masum masum. Kahkaha attım. Emirin adına ondan daha çok sevinmiştim. Hep düşük alıyordu. Çalışmadığı için. Ancak her şey değişmişti.

Yüzünde büyük bir gülümseme oluştu. Üzerime koştu ve beni kendine çekip sarıldı. Gözlerimi kırpıştırdım. Kalbim yine yerinden çıkacakmış gibi atıyordu. Yutkundum. Bende kollarımı ona sardım.
"Çok teşekkür ederim Umay." Dedi kulağıma doğru. Böyle yapmasana oğlum bizdede kalp var ama!

İlk ayrılan Emir oldu. Elini ensesine attı. Gözlerini kaçırdı. "Afedersin. Bir an heyecanlandım. Ne yapacağımı şaşırdımda."
"Sorun değil." Dedim sıcak sesle. Sinsice sırıttı Emir. Yine aklına bir şeytanlık gelmiş olmalıydı. Bu hali çok tatlıydı.

"Korayla iddiaya girmiştik. Kazandım. Bakalım beyefendi şimdi ne yapacak." Kaşlarım çatıldı.
"Ne iddiası?" Dedim merakla. Bakışları beni buldu. "Görürsünüz. Söyleyemem." Gülmemek için kendini zor tutuyordu. Merak etmedim değil ama.

Ellerimi belime koydum. "Söylesen ne olur ya." Dedim tatlı surat yaparak.
Gözlerini kıstı."Bu bakışlara aldanmayalı çok oldu Umay hanım." Omuzlarım çöktü. Yaşlandık be. Artık işe yaramıyordu galiba.
"Peki peki. Ne zaman göreceğiz peki?"
Yine o sırıtma oluştu yüzünde. "Şimdi göreceksiniz." Kaşlarım havaya kalktı. Umarım bütün okulu turlamasını istemeyecektir. Bakalım Koray ne tepki verecekti. Biraz asabiydi kendisi. Ancak bir şey fark etmiştim. Çoçukların fark edip etmediğini bilmiyorum ama Koray Edanın yanında dünyanın en sakin insanı oluyordu. Emir sinir etse bile karşılık vermiyordu. Tabiki Edanın yanından ayrıldıktan sonra ödetiyordu.
Bakalım ne olacak?

Eda~

"Neyi bekliyoruz? Emir burada beklememizi söyledi ama ortalıkta yok." Dedim söylenerek.
Ceylin omuz silkti. Umaya baktım. "Valla bende çok bilmiyorum Edoş. Galiba Korayla iddiaya girmiş. Ve kazanmışta." Gözlerim şokla açıldı. Güldüm. Koraya üzülmeden edemedim. Emirin sağı solu belli olmuyordu.
"Koraya şimdiden geçmiş olsun. Bütün okula rezil olacak çoçuk."Dedi Kaan. Hepimiz onu onayladık.

" Mısır varmı? Eğlenceli olacağa benziyor. "Dedi keyifle Alper. Ceylin güldü. Alperin bakışları Ceyline döndü. Kaşlarım havaya kalktı. Bunların arasında bir şey vardı. Ceylinde anlatmıyordu. Kaçıyordu konuyu açınca.
Kolumla Ceylini dürttüm. Bakışları bana döndü. İmalı bakışlarımı görünce oda koluyla bana vurdu. Kaşlarım çatıldı.
"Ne vuruyon be." Dedim kısık sesle. Omuz silkti. Bu hakkettin demekti. Önüme döndüm. Karşıdan gelen Emir ve Korayı görünce konuştum.
"İşte geliyorlar." Her kesin bakışları oraya döndü. Koraya baktım. Bu gün dahada özenliydi saçları. Yeşil gözleri parlaktı her zamanki gibi. Israrla ona baktım ancak o bana bakmadı bile. Neden bakmıyordu bana? Oysa hep gelince ilk baktığı kişi ben olurdum. O günden sonra artık kaçan Koraydı.

İkiside gelip tam önümüzde durdu. Okulun bahçesindeydik. Bilerek buraya gelmemizi istemişti sanarım. Bunu Korayın etrafa ters bakışlar atmasından anlaşılıyordu.

"Heh şimdi iddiamız geçelim Koraycım." Koray yüzünü buruşturdu. Emir öpücük attı.
"Konumuza dönelim. Şimdi ben iddiayı kazandım ya. Sana söylediğim şeyi yapacaksın Koraycım." Korayın bakışları hızla bana döndü. Sonra geri Emire baktı.
"İstemiyorum." Dedi net şekilde.
Emir gözlerini devirdi."Senin söz hakkın yok."
Emir hadi yap dermiş gibi eliyle işare yaptı. Koray boğazını temizledi. Başka çaresi olmadığını biliyordu. Bir adım öne geldi. Ve geldiğinden beri ilk defa gözlerimin içine baktı. Yine öyle bakıyordu. Yutkundum. Kalbimin sesini duyacak diye korkuyordum.
Emire baktı yine. Derin bir nefes verdi. Yine baktı bana.

"SANA AŞIĞIM EDA." Gözlerim yerinden çıkacakmış gibi açıldı. Afalladım bir anlık. Koray bağırarak söylemişti bunu. Her kes susmuş buraya bakıyordu. Hala bana bakıyordu. Dudaklarımı bir birine bastırdım. Sıcakladığımı hissediyorum. Kısa bir sürede sana nasıl tutuldum Koray? Bunu biliyorumki Korayın yeri bende çok büyüktü. Yüzü bir anda düştü. Arkasını dönüp gidecekken elini yakaladım. Şaşkınlıkla döndü bana.
Boğazımı temizledim. "Bu durumlarda ne denir çok bilmiyorum. Ama bilmeni istediğim bir şey var. Bunu sana söylemiştim. Ancak şimdi sesli söyleyeceğim Koray." Dedim sesimi normal tutmaya çalışarak. Şuan heyecandan sesim birazda olsa titriyordu. Sanki şuracıkta bayılacak gibiyim.

Koray hala şaşkındı. Gülümsedim bu haline.
" Sana olan hislerim düşündüğümden daha fazla. Hep seni düşünüyorum. Aklımdan hiç çıkmıyorsun. Ve" Elimle kalbime iki kez yavaşça vurdum.
"Burası seni gördüğüm an sanki yerinden çıkacakmış gibi oluyor." Gözleri dahada ışıldamıştı.

Kendimden beklemediğim bir cesaretle söylemiştim.
Koray aniden beni kendine çekip sarıldı. Bende kollarımı boynuna doladım. Alkış sesleri geldi. Güldüm. Korayda güldü.

" Ne oldu Koray bey? Hani kaçıyordun benden? "Dedim alayla. Nefesini saçımda hissettim. Gülmüştü.
" Bilmiyorum Deniz kızı. Sana neden öyle dediğimi  hiç merak ettinmi? "
Kollarını çekti belimden. Kaşlarım çatıldı.
" Aslında evet. "Dediğimde sırıttı.

" Çünkü deniz kızı gibi güzelsin ve gözlerin bana okyanusu hatırlatıyor. Yüze bilen kişi orada mutlu ama yüzmeyi bilmeyen kişi çoktan boğuldu bile. Şu çizgi filimdeki kırmızı saçlı kız varya. Ona benziyorsun. Ama sen daha güzelsin. "Gülümsemem silinmedi yüzümden. Yanaklarımın kızardığına emindim. Görmüştü tabiki.
Sinsice sırıttı.
Gözlerimi devirdim.

" Eee aşk kuşlarıda bir araya geldiğine göre sınıfa gitsek? "Dedi bir anda Emir. Ve kafasına yediği şamarla sustu. Yapan Umaydı. Kahkaha attım bu hallerine.

" Bencede ya. Acıktım hem ben. "Dedi Ayaz karnını ovarak. Hepimizin ona ters bakışlar attığını görünce bakışlarını çevirdi. Ve tek geldiğim yerden Korayla birlikte geçtik. Bu gün dünyanın en mutlu günüydü.
Keşke hiç bozulmasa.

Aşk kuşlarım benim 🥹🩷Sizi yerim ben <333

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Aşk kuşlarım benim 🥹🩷
Sizi yerim ben <333

Sizce uyumlularmı?

Şimdi iki çiftimiz daha kaldı.

Neyse öptüm sizi <3333

Sadece senin/DüzenleniyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin