19

22 5 0
                                    

Merhaba. Nasılsınız? Dersler nasıl?

Ben çok iyiyim :D

Gittikçe finale yaklaşıyoruz : )

Sizce kurgu nasıl ilerliyor?

Her neyse kurgumuza geçelimmm <33



..........

Son kez saçlarıma bakıp aynanın karşısından çekildim. Okul çantamıda alıp odadan çıktım. Işığın kapısına baktım. Her zamanki gibi açıktı. Buda aşağı kattaydı. Birinci kata indim. Salona geldiğimde Işık ve Mert amca kahvaltı yapıyordu. Mert amcanın bakışları bana döndü. Ona bakmadan masaya geçtim.
Işığın yanına. "Günaydın kızım."Cevap vermedim. O gün Ceylinin evinden geldikten sonra konuşmak istemiştim ancak ne yazıkki Melis hanımın işi varmış. Eve geldiğinde konuşmak istemişti ancak reddetmiştim. Babamı nasıl aldattığınımı dinleyecektim?
Bakışlarım Işığa döndü." Günaydın Işık. "Dedim gülümseyerek. Oda gülümsedi.
" Sanada günaydın Eda abla. Nasıl uyudun? Ben çok iyi uyudum. "
" Bende iyi uyudum. Hadi çabucak kahvaltını yapta okula gidelim. " Kahvaltısına döndü. Topuklu ayakkabı sesi gelince kimin geldiğini anladım. Annem. Yinede kahvaltıma devam ettim. Çaydan biraz içip geri yerine koydum.

" Günaydın. Erkencisiniz bu gün. "Dedi neşeyle annem. Sessizlik. Boğazını temizledi." Sen nasılsın Eda? Dün konuşamadık. " Alayla güldüm. Çayı sonuna kadar bitirdiğimde ayağa kalktım.
" Seni bu gün şöförmü götürecek Işık? "
" Evet. Sende gel lütfenn. Ben çok sıkılıyorum. "Güldüm. Işıkta kahvaltısını bitirmişti.

" Biz gidiyoruz o zaman. "Son kez anneme baktım. Sonra ise Işıkla birlikte salondan çıktık.

......

" Vayy Eda gelmiş. "Emirin bir anda kulağımın dibinde konuşmasıyla irkildim. Bu çoçuk akıllanmıyordu.
Güldüm." Hiç bir zaman vazgeçmeyeceksin değilmi bu bağırmandan? "Sırıttı. Hayır demekti bu.

Her kes buradaydı. Sıladan başka. Kaşlarım çatıldı. Her zaman birlikte olurlardı. Ceyline baktım." Sıla nerde? "Ceylinin ifadesi bir anda değişti. Emire baktığımda yumruklarını sıkmıştı." Onunla arkadaşlığımızı kestik. "Dedi Umay bir anda. Şaşırmamıştım. Sılanın yine bir şey yaptığından eminim. Hiç değişmemişti.

" Ne yaptı? "Dediğimde her kes şaşkınlıkla bana baktı." Suçun onda olduğunu nasıl anladın? "Derin bir nefes verdim.
" Eskiden arkadaştık. Eskiden. "Dedim kısaca.
" Ceylin hafta sonu dışarı çıkmak istiyormuş. Ben tamamım. "Dedim konuyu değiştirerek.
" Bende varım. "Dedi Umay hevesle. Ardından Kaan ve Emirde onaylamıştı." Alperde gelse olurmu? " Şaşkınlıkla baktım Ceyline. Ben olmayınca bir şey olmuştu. Hep kavga ederlerdi. Şüpheli. Gözlerim kısıldı. Ceylin gözlerini kaçırdı.

" Gelsin. Tanıdık zaten. "Dedi Emir telefonunda oyun oynarken. İtiraz eden olmamıştı. Piknik yapmaya karar vermiştik. Havalar çokta soğuk değildi zaten. Gidebilirdik.
Kendi aralarında sohbet etmeye başlamışlardı. Arada bende katılıyordum. Kantinin girişinde gördüğüm iki bedenle kaşlarım çatıldı.
Koray ve ondan hoşlandığını bildiğim Ceren. Şu Damlanın yeni kankası olan. Kendi aralarında sohbet edip gülüyorlardı. Ne hakkında konuşuyorlar acaba. Korayı ilk kez böyle gülerken görüyorum. O kızdan hoşlanıyormuydu acaba?

"Eda? Dünyadan Edaya. Aklın nerde?? Ceyline baktım. Hepsi bana bakıyordu.
" Dalmışım. "Dedim hemen. Az sonra yeniden konuşmaya başlamışlardı. Bakışlarım yeniden oraya kaydı. Ancak Korayın bana baktığını gördüğümde bütün dengem alt üst oldu. Hemen bakışlarımı çektim. Bana neler oluyor böyle?
Sen böyle değildin Eda. Kimse umurunda değildi. Şimdi yeni tanıdığın birinimi kıskanıyorsun. Delilik. Saçmalık bu. Tamamen saçmalık.  Tekrar baktığımda yoklardı. Kantinin diğer köşelerine baktım ancak yoktu. Gittiler sanarım. Ama neden Ceren'le gitmiş olmasına bu kadar sinirleniyorum. Telefonuma bir bildirim düştü. Kilidi açıp baktım. Koraydandı. Etrafıma baktım bir süre.

Sadece senin/DüzenleniyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin