Selam 💖
Nasılsınız??
Bu bölümde zaman atlaması olacak. Artık Eda ve Koray sevgili olalı beş ay geçti <3
Evet biraz çok oldu ancak bazı karakterlerin şimdiki ilişkilerini okumanızı istiyorum <3
EdaHayat ummadığımız anda hayatımızı değiştirecek kişiyle karşılaştırıyor. Hayatımın anlamı olan kişiyle yani Korayla beşinci ayımızdı. Bazen kavgalar ettik. Bazende bir süre yalnız kalmak istedik. En sonunda konuşup hallettik. Eh kıskançlıklar her ilişkide vardır. Ancak bunu dozunda yapman gerekir. Çok kıskançlık insanı sıkıyor. Yaşamadım ama çoğu ilişkilerde var. Bazı ilişkiler.
Tam tamına beş ay. Bu beş ayda o kadar mutluydumki. Evet arkadaş grupumuz dağılmadı. Aksine dahada bir birimize bağlandık. İlk başlarda Kaanın bana olan tavırlarından ötrü gruptan ayrılmak istemiştim. Kaba konuşuyordu. Ancak onun elinde olmadığınıda görüyordum.
Ceylin onunla bir gün konuşmuştu. Kendiside hatalı olduğunu kabul etmişti.Aramız şuan iyiydi. Artık bana karşı olan tavırları sona ermişti. Hepimiz Ceylinin Kaanla ne konuştuğunu merak ediyoruz. Ne Ceylin nede Kaan hiç bir şey söylemedi.
Tabiki Ayaz kıskançlıktan ölmüştü. Şimdi sevgililerdi. Korayın doğum gününde olmuşlardı. Doğruluk cesaretlik oynarken Ayaz itiraf etmişti. Ceylin ise bir saat şoktaydı. Onun bu haline gülmüştü tabiki her kes. Sonradan ayılmış ve Ayaza sarılmıştı.Umay ve Emire gelirsek hala ne oldukları belli değildi. Ama Emir bazen çok garipti. Bazen Umaya olan bakışlarını yakalaya biliyorum. Yeni yeni Umaya karşı bir şeyler hissediyor olmalıydı. Umay ise yorulmuştu tabi. Sıla vakasından sonra birde yan sınıftan bir kız Emire aşıktı. Kız sülük gibi yapışıyordu. Emir pas vermiyordu tabi.
Bizim ilişkimize gelirsek güzeldi. Hatta çok güzeldi. Anneme bahsetmiştim ancak yine dinlememişti. Mert amcaya artık birazda olsa ısınmıştım. Her şeyi anlatmıştı. Aslında o zamanlar babam anneme şiddet uyguluyormuş. Bunu duyunca şaşırmıştım. Çünkü ben hiç bir zaman öyle bir şeye tanık olmamıştım.
Annem bir gün dışarıda ağlarken tanışmış Mert amcayla. Hala baba diyemiyordum doğrusu.
Sonra ise ben olmuşum. Babam benim başka adamdan olduğumu öğrenince sekizinci sınıftaydım. Ben her zaman neden benden nefret ediyor diye düşünmüştüm. Bazen aklıma annemin babamı aldattığı gelirdi.Çünkü babamla hiç benzemiyorduk. Mesela Mert amcayla gözlerimizin rengi aynıydı. Annemin göz rengi bi tık koyuydu. Benimki ise açıktı.
Davranışlarım Mert amcayla aynıydı. Bana iyi davranıyordu. Işıklada benimle ilgilendiği gibi seviyordu onu. Ayrımcılık yapmıyordu.
Bazen haftada bir kez annesinin yanına giderdi. Ancak çok özlemezdi annesini Işık. Onu terk ettiğini biliyordu. Çoçuk değildi artık. Babasına aşık bir kızdı. En büyük şansı babasıyken en büyük şanssızlığı ise annesiydi. Benim durumumda ikiside en büyük şanssızlığım.Oflayıp yataktan kalktım. Okulun kapanmasına az kalmıştı. Daha ortasındaydık ama. Okul yoktu bu gün. Erkenden kalkmış ve bütün derslerimi yapmıştım. Telefonumu alıp Koraya yazdım.
Eda: Ne yapıyorsun?
Koray: Hiç oturuyorum boş boş :D
Koray: Sizin misafirler geldimi
Eda: akşama gelcekler
Koray: Bize gelsene Işıkla :)
Eda: Mert amcaya sorayım
Eda: Eh size gelmeme karşı :)
Koray: Ah be. Ne yaptımda adam bana düşman kesildi
Eda: Şaka yapıyorsun herhalde?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece senin/Düzenleniyor
Literatura FemininaEda Yılmaz sıradan kızlardan biridir. Okul derslerinde çok başarılı bir kızdır. Ancak hiç kimsenin bilmediği sırrı vardır. Sizce bu sır nedir?