On Yedinci Peygamber Hz. Süleyman (as) In Hayatı

5 2 0
                                    

Selamın aleyküm arkadaşlar uzun zaman sonra tekrar buluşuyoruz. Yine yeni bölüm ümü yazıyorum inşallah beğenerek okursunuz. Ama unutmayın beğenenizi ve de yorumlarınızı bekliyorum şimdiden herkese teşekkür ederim arkadaşlar.

Hz. Süleyman peygamber in hayatı nasıldı?

Hz. Süleyman peygamber Filistin de doğmuştur. Ve Filistin de yaşamıştır. Aynı zamanda hz. Süleyman nebidir.
Hz. Süleyman ın babası hz. Davud Peygamberdir... Hristiyanlık ta ve İncil de yasa koyucu olarak bilinir. Ayrıca din dışında hz. Süleyman peygamber i kral olarak kabul edilir.Kuran ı kerim de hz Süleyman peygamber den On altı kez bahsedilmiştir. Kuran ı kerim de hz. Süleyman ın Keskin zekasın dan bahsedilmektedir.Ayrıca karma karışık meseleleri çözüme ulaşmasın dan da bahsedilmektedir...

Hz. Süleyman peygamber babası hz. Davud peygamber in yolunda ilerlemiş bir peygamber dir. Babası gibi ilk önce şehrin hükümdar ı olmuş saha sonra peygamber olmuştur. Mescid i aksa hz. Süleyman tarafından inşa ettirilmiştir. Mescid i aksa nın yapımı tam olarak yedi yıl sürmüştür. Hz. Süleyman peygamber doğduğu şehirde yani kudüs te milattan önce dokuz yüz otuz iki de vefat etmiştir.

Hz. Süleyman gençlik yaşların da dikkatleri üzerine çeken bir peygamber olmuştur. Babası hz. Davud peygamber oğlu nun zekası nın farkına varıp onu genç yaşta eğitmişti.hz. Süleyman On iki ve ya on üç yaşların da iken babası hz. Davud peygamber vefat etmişti. Daha sonra hz. Süleyman peygamber babası gibi hükümdar olmuştur. Ayrıca hz. Süleyman peygamber in toplam da dört çocuğu olmuştur. Kuran ı kerim de hz. Süleyman ın güzel ahlakın dan, zekasın dan ve Allah katında ki değerin den bahsedilmektedir.

Hz. Süleyman peygamber in
mucizeleri nelerdir?

Hz. Süleyman peygamber tüm canlılar la konuşabilme özelliği vardır
Hz Süleyman peygamber rivayet edildiğine göre de dokuz tane mucizesi vardır. Rüzgarları kontrol edebilme mucizesi vardır. Öyle ki istediğiyere rüzgarı getirebilir ve istediği yerden dağıtabilir. Ayrıca hz. Süleyman deniz den geçmek istediği zaman deniz ikiye ayrılırdı. Daha sonra da deniz geri birleşirdi. Ve hz. Süleyman peygamber de be zaman cami, köşk ve saray yaptırabilirdi. İstediği zaman bu mucizesi ni istediği zaman istediği yerde gösterebilirdi.
Ayrıca hz. Süleyman peygamber in bir mührü bulunurdu. Bu mührü sayesin de istediği her şey kolaylaşırdı.

Hz. Süleyman peygamber in mesleği

Hz. Süleyman peygamber bir hükümdardı. Ayrıca sazlardan Zenbil (hasır dan örülmüş kulplu sepet)
yaptığı bilinmektedir. Ayrıca bakır madenin işleyen bir peygamberdir.

Arkadaşlar bu bölümümüz de buraya kafar bir sonra ki bölüm de görüşmek üzere Allaha emanet olun inşallah.

(...) (...) (...)

İslam tarihine yolculuk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin