21

110 13 37
                                    

Bir finale doğru adım adım gidiyoruz haberiniz olsun.

-

Size o geceyi anlatmak gerekirse jungkook adamı vurmuş beni kurtarmıştı. Tabiki o geceyi ve o anıları unutamazdım ama deneyebilirdim.

Şuan bahçede çimlere oturuyor Jungkook dizimde yatıyor diğer çocukları izliyorduk.

Ona hamile olduğumu söyleyememiştim. Barıştık mı derseniz.. evet barıştık o olayın üzerinden 4 hafta geçmişti ve biz o 4 haftada çok şey atlatmıştık.

"Güzelim?"

"Hm?"

"İyisin değil mi? Ne düşünüyorsun?"

"Bizi."

Kafamı eğip ona baktığımda gülüyordu.
Jimin'in çığlıklarını duymam ile kafamı kaldırmış havuza bakmıştım.

"Hyung ne yapıyorsun sen?"

Yoongiye çıkışmam ile sinirli bakışlarını bana fırlatmıştı.

"Sende iki güne ne güzel unutuyorsun beni."

"Ama hyung.. yazık değil mi civciv'e hasta olur sonra."

Yoongi gözlerini devirirken Jungkook bize gülüyordu. Kafamı diğer tarafta ki Jin ve Namjoon'a çevirdiğim de güneşlendiklerini gördüm.

"Bu arada hobi nerde?"

Onlara bağırdığımda hiç kimse bir cevap vermemişti.

Jungkook kafasını dizimden kaldırmış onlara doğru çevirmişti bakışlarını.

Yoongi Jimin'e hobi nerde bakışları atarken Jin ve Namjoon ise gözlüklerini çıkarmış birbirleri ile bakışıyorlardı.

Evden atılan çığlık ile bahçe kapısına bakmıştım Jungkook ayağa kalkmış kapıda elindeki şeye şaşıran hobiye bakıyordu.

"Hyung?"

Hobi kafasını kaldırmış hepimizi süzüp kızgın bakışlarını yolladığında herkes pür dikkat ona bakıyordu. Jin ayağa kalktığında korktuğunu fark ettim.

"Hobim?"

"Kim hamile lan!?"

Bağırarak söylediği şeye gözlerimi pörtleterek cevap vermiştim resmen. Arkamı dönüp Jimin'e baktığımda hepimize ona bakıyorduk çünkü Jimin ve Yoongi iki azgın kedilerdi.

"Ne bakıyorsunuz lan? Ben hamile değilim."

Yoongi ağzı açık ona bakarken konuşmaya başlamıştı.

"Kimden lan!?"

"Orospu çocuğu en son seninle yaptık ya?"

"Ne?"

Elimi ağzıma götürdüğümde Yoongi elini alnına götürmüş ovmaya başlamıştı bile.

Namjoon Yoongi'nin yanına gitmiş Jimin'in yanından uzaklaştırılmıştı. Benide çağırdığında grup toplanmıştı bizim.

"Cevap yok mu lan!?"

Hepimizin son olarak Jin'e baktığımızda bu ne kadar uzayacak diye merak ediyordum doğrusu.

"Of yeter cidden."

Öne çıktığım da hobi direk o şeytani bakışlarını üstüme tutmuştu. Korkmuştum açıkçası o yüzden susup geri çekilmiştim.

"BANA BAKMAYIN LAN BEN DEĞİLİM!"

Namjoon Jin'e baktığında yaptılar mı diye düşünüyordum doğrusu.

Estoy contigo mi amor Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin