Sezon finali
30-35 bölümde final yaparım ya.
....Hızla merdivenlerden inmiş aşağı kata göz gezdirmiştim. Jungkook yoktu.
Elimdeki telefonu açmış aramalar kısmında Yoongiyi aramıştım..
..
"Alo."
"Alo, hyung naber?"
"Naber mi? İyiyim Tata. Sen nasılsın?"
"Tamam naber demem saçmaydı ama çok sıkılıyorum ben. Dışarıya çıkalım mı?"
"Bizde çocuklarla dışarıyla çıkacaktık seni alırım."
"Teşekkürler hyungg görüşürüz."
Telefonu kapatıp Jungkook'a kısa bir mesaj atıp üst kata yönelmiştim. 2 haftadır evden çıkmıyordum ve benim garip arkadaşlarım bana iyi geleceklerdi.
Bugün bütün herşeyi Yoongi ödeyecekti. Biraz amcalik yapsın yigenine.
Bu süreçte üstüme düşen bir diğer kişi de Yoongiydi Jungkook'tan bile daha beter olabiliyordu işte.
Jungkook'un dolabından bol şeyler giymiş rahat olduğumdan emin olmuştum. Hamilelik de en çok benim işime gelmişti.
Telefonumun çalması üzerine yatağıma ilerlemiş telefonumu uzanıp almıştım.
Kocam🐰 Arıyor...
Hemen açıp hoparlöre aldığımda aynanın karşısında kendime bakarak ona da cevap veriyordum.
"Güzelim?"
"Efendim kookie."
"Dışarıya mı çıkacaksınız?"
"Evet Yoongi amcamız bizi alıp dışarıya götürücek. Sende gelsennn.."
"Gelmeye çalışacağım güzelim. Babam bir rahat vermedi ki."
"Gelmezsen ben gelirim. Hata geliyorum."
"Güzelim ama.."
"Görüşürüz baba adayı bay jeon."
Telefonu kapatmış aşağıdan gelen korna sesi ile merdivenleri dikkatlice inmiş kapıyı açıp evden çıkmıştım.
Binadan çıktığımda kapı da büyük bir aracı görmem ile gözlerim yerlerinden çıkacak kadar büyümüştü.
Aracın kapısı açılmış önden hobi atlayarak yanıma varmıştı.
En üstüme titreyen üçüncü kişi hobiydi bazen öyle durumlardan beni kurtarıyordu ki bu süreçte beyaz atlı prensim olmuştu..
"Taehyung!"
Hepsi teker teker yanıma geldiğinde ilk önce bana sonra bebişe sarılmışlardı.
"Bücür nasıl bakalım?"
Namjoon'a kafamı çevirdiğimde bücür dediğinde karnımda hareketlilik oluyordu her zaman. Ancak bugün pek bir sessizdi küçüğüm.
"Sessiz.. tuhaf bir şekilde."
Yoongi gözlerini büyütmüş kafasını karnıma koymuştu hobi hızla onu ittiginde Jimin'in uzattığı elini tutmuş gülmüştüm..
"Sizinle ne yapacağım ben ya?"
"Nereye gidiyoruz bay jeon?"
Jin her zaman bana böyle diyordu. Evlenmiştik tabikide. Jeon rahat durmuyordu çünkü.