Çok oldu he
Daha yazmam
Bir hafta yeni bölüm yok size
Bir günde üç bölüm fazla
Neyse başlıyorum
Belki yayınlamam_______________________________
Doktorların bizi göstermesi ile ilk önce gülümsemiş daha sonra kafasını sallamıştı.
Hatırlıyordu tanrım şükürler olsun..
Doktorlar teker teker odadan çıkmış sadece bir doktor kalmıştı bizimle konuşmak için.
"O iyi hemde fazlasıyla. Eğer yarında gösterdiği performansı gösterirse gidebilir."
Derin bir nefes verdiğimde artık burdan gidebilicegimizi duyduktan sonra daha da sevinmiştim ama şuan tek istediğim ona dokunmakti.
"İçeri girebilir miyim?"
"Tek tek tabiki girebilirsiniz."Herkes bana baktığında doktor çoktan gitmişti kapı kulpunu tutup çektikten sonra içeriye girişimi yapmıştım. Oda onun kokusuyla çevrilmişti.
Beni görünce gülümsemiş hareketlerimi izlemeye başlamıştı bense onun yanındaki koltukta yerimi almıştım.
"Ne bu yüzündeki ifade?"
"Ne var ifademde kaza yapmış gibiyim işte."
"Hiçte bile maymun gibi sırıtıp duruyorsun."
"Komiksin çünkü."
"Ben mi komiğim? Güldürme beni Jungkook."
"Gözlerine bak bi sen kıpkırmızı benim için ağladığını belli etme hadi bu seferlik aramızda kalsın."
"Sinir sistem bırakmadın helal olsun."
"Çok mu ağladın doğruyu söyle."
"Hiç ağlamadım jeon."Bana küçümser bakışını atarken elini tutma peşindeydim. Tutsam şöyle mutlu olalım desem kabul eder miydi ki beni? Direk ilk olayda pes etmemiz hataydı.
"Tut."
"Efendim?"
"Elimi diyorum tut."Onun gözlerindeki o bakışı biliyordum. Kendinden emindi herşeyi,herkesi alıyordu karşısına. Yorulmuş muydu yoksa artık hiç kimseyi düşünmüyor muydu?
"Jeon?"
"Neden sorguluyorsun? İşte görüyorsun sevdiğinin elini tutmakta bile kararsız kalıyorsun. Neden?"
"Jungkook yanlış anlıyorsun ondan değil."
"Biliyorum Taehyung."Telefonumun çalması ile gözlerimi Jungkook'tan çekip telefonuma yönlendirmiştim. Ah lanet olsun!
"Ah! Yine o."
"Kim?"Dışımdan söylediğim cümle farkında olmaksızın çıkmıştı ağzımdan. Jungkook'a ne derim diye düşünürken içeri bay jeon girmişti.
"Bölmüyorum değil mi?"
"Ah,tabikide hayır bende çıkıyordum."Jungkook'un gözleri hala bendeyken yavaşça eğilip odadan çıkmıştım. Telefonu açmış yürümeye başlamıştım.
"Ne var?"
"Unuttuyorsun anlaşmayı kim."
"Seninle bir anlaşmamız yok. Babamla o anlaşma."
"Ha sen ha baban fark etmez bana."
"Siktir git babama o zaman!"
"Ama kim olmaz ki."Değil mi olmaz? Çünkü ben sonuç olarak kim holdingin sahibinin oğlu Jeon varisinin sevgilisiydim benden güzel av nerde bulabilirdi?
"Derdin para değil mi?"
"Hayır."
"Derdin ne?"
"Sensin."
"Hadi ama kes şunu."
"Tamam sen değilsin senin sevgilin benim derdim."
"Biliyor musun? Çok yanlış insanla uğraşıyorsun."Telefonu kapattığımda arkamdaki hareketlilik korkmama sebep olmuştu. Arkamı dönünce Yoongi ile göz göze gelirken her şeyi duyduğuna şahit olmuştum.