Gözlerimi az gelen sese açtığımda hareket eden bir şeyin üstünde olduğumu gördüm. Hızla hareket ediyordum ve gözlerimin önünden ışıklar geçiyordu.
Gözlerimi yan tarafımda ellerimi tutmuş olan Jungkook'a çevirdiğim de korkmuş gözler ile bana sesleniyordu ancak sesi tam gelmiyordu. Ne diyordu?
Beni bembeyaz bir odaya aldıklarında yatağa yatırmış daha sonra koluma serum takmışlardı..
Gözlerimi tekrar açtığımda bu sefer sesler daha net geliyordu karnıma sürülen jel ile yanımdaki doktora ilişmişti gözlerim.
"Doktor?"
"Taehyung şimdi sakin ol tamam mı? Canın acıyor mu?"
"Hissetmiyorum.."
"Şimdi bebeğine bakacağız tatlım. Onu görmek istersin öyle değil mi?"
Ekranı bana doğru çevirdiğinde bende görebiliyordum. Karnımda gezdirdigi alet ile biraz huylansam da alışıyordum.
"Kalp atışları.. dinleyebilir miyiz?"
Doktorun gözleri beni bulduğunda neden öyle baktığını anlamamıştım..
"Ah, taehyung.. düşük tehliken olduğunu söylemiştim ve 7. Aya resmen girdin. Bebek daha çok tehlikede. Sen bayılarak geldin hastaneye. Kanaman vardı."
"Ne.."
"Sakin ol.. endişelenme sakın. Bebeğe zarar gelebilir."
Gözlerim karnım ile buluştuğunda korkuyordum. Ona bir şey olursa ne yapacaktım..
"Hazırlıklı ol tamam mı? Doğuma her an alabiliriz."
"Daha çok küçük."
"Taehyung küçük değil. Şuan bebeğin 7 aylık olabilir ancak bir erkeğin karnında büyüdüğü için daha fazla gelişti yani anne karnındaki 9 aylık bebekle eşit durumda. Korkma tamam mı? Ancak dediğim gibi erken."
"Korkuyorum.."
"Seni şimdi uyutacağım eğer ki acı içinde uyanırsan haber ver olur mu? Ben burda olacağım."
Kafamı salladığım da seruma ilaç vermiş odadan çıkmıştı. Kapının önünde gördüğüm 6'lı ile gülümsemiş kendimi karanlığa bırakmıştım..
..
Gözlerimi hızla acı içerisinde açtığımda karnımdaki hareketlilik beni korkutuyordu. Çığlık attığımda içeriye giren doktor hızla kapıyı kapatmış yanıma gelmişti.
"Taehyung sakin ol.. derin nefes ver. Bana neyin var anlatabilir misin?"
"Sancım.. sancım var. Karnımda hareket ediyor. Acıyor.."
"Tamam canım. Şimdi seni ameliyatta alacağım. Bebek geliyoorrr hazır mısın?"
"Geliyor mu? Jungkook'a bak! Ah! O korkar.."
"Kimin babacı olacağını çok merak ediyordum.. arkadaşlar Taehyung'u hızla ameliyata alıyoruz dikkatli olun."
Beni sedyeye aldıklarında derin derin nefesler alıyordum. Sancı hiç hissetmediğim kadar ağırdı.
Odadan çıktığımda Jungkook bana yetişmek istemişti ama doktor onu tutmuş konuşmaya çekmişti..
Beyaz ışıkların altından geçiyordum.. ışıkları sayıyor ne kadar fazla olduklarını düşünüyordum. Bu açımı hafifletmesi için uygun bir düşünceydi.
Ameliyat odasına girdiğimizde beni masaya almışlardı. Derin derin nefes alıyor kendimi bayılmamak için zor tutuyordum. İçeriye giren doktorla umudum artmış ölmeyecektim..
"Evet baba adayı.. şimdi taehyung ilk önce kendini kasma. Bırak çıksın bebişimiz. Bayılma sakın uyanık tut kendini. Sana bir şey olur diye diğer doktorları da uyardım kapıda bekliyorlar. Bir şey olduğu zaman onlar gelecek seninle ilgilenecek bende bebeğin durumunu kontrol edicem. Ancak bayılmanı istemiyoruz. Sonuçta Jungkook'a söz vermişsin."
"Ah! Verdim! Evet.."
"Derin nefes al ver istediğin kişinin elini tutabilir hata kılabilirsin. Benden izin sana."
Derin derin nefes aldığımda gerçekten zor olacağını biliyordum ancak bu kadar değil..
Doğumun 4. Saati..
"Bak geliyor.. uyanık kal taehyung.. bebişimiz geldii.."
Aniden odanın içerisinde duyulan ses ile elinde bebek olan doktor gözlerini Taehyung'a çevirmiş duran kalp atışlarını duymuştu.
Bebeğin ağlaması daha da zorlaştırırken işi doktor bebeği almış küveze koymuştu. İçeriye giren iki doktor taehyung ile ilgilenmeye başlamışlardı. Elektroşok vermeye başlamışlardı.
Doktor bebek ile ameliyathaneden çıktığında kanlı ellerine bakmış maskesini çıkarıp bir kenara atmıştı. Eldiveni de çöpe atmış Taehyung'u doktorlara emanet etmiş bebekle birlikte çıkmıştı.
Kapının önünde bekleyen 6'lıya bakmış her biri bir köşede harabe içerisindelerdi. Hepsinin gözü doktorun getirdiği küvezde olan bebeğe kaydığında hepsi ilk önce birbirlerine sarılmış sonra bebeğin yanına yavaş adım gelmişlerdi.
"Taehyung.. o iyi mi?"
Jungkook'un korku dolu sesi ile doktor gözlerini kaçırmış yavaşça konuşmaya başlamıştı.
"Kalbi durdu.. ancak doktorlar ilgileniyor."
....
İçeride olan doktorlar Taehyung'un kalbine defalarca elektroşok vermiş direnmeye çalışmışlardı. Defalarca kalp masajı dahi denemiş en sonunda pes etmek üzere odadan çıkmayı planlamışlardı..
. . . .
BİTTİİİ
Sizce taehyung öldü mü?
Yani öyle yazmış olabilirim ama sizin fikirlerinizi merak ediyorumYORUM YORUM YORUM