24

74 11 133
                                    

Finale son 3 bölüm..

Of hazır değilim..

Ya sizce final mi vereyim yoksa sezon finali mi vereyim?

Sezon finali hem yazacağım ficler olduğu için hem de bunu bırakmak istemiyorum.. ilk göz ağrım..

.
.
.

5 ay sonra..
(Bebiş 6 aylık oldu)

Yanımda yatan Jungkook'a bakmış ne kadar tatlı olduğunu düşünüyordum. Bir kaç gün önce bana çilek almadı diye tartışmıştık ama o benim gönlümü almıştı.

Şimdi de şişmiş karnıma kafasını koymuş uyuya kalmıştı. Ben de saçlarını okşuyor daha derin ve rahat uyumasını sağlıyordum.

"Ormandaki bir tavşan kaplana aşık olmuştu ya Jungkook. Onlar bizdik değil mi? Biliyorum.."

Ses gelmiyordu kendi kendime konuşuyordum.

"Tavşan her şeye rağmen kaplanı korudu Jungkook. Onu kanatları altına alıp korudu.. kendisinden bile sakındı onu."

Bacaklarımı uzamış sırtımı yatak başlığına yaslamıştım. Kafamı şimşekler ile aydınlanan geceye çevirmiştim.

Şimşekten korkardım ama o vardı yanımda..

"Jungkook.. korkuyorum."

Kafamı indirmiş yüzünü incelemeye başlamıştım.

"Ya bana bir şey olursa? Sen ne yaparsın o zaman?"

Gözümü kapatmış karanlık odada bende kaybolmak istemiştim o an..

Saçlarında olan bir elimi karnıma koymuş okşamaya başlamıştım. Kızımız olacaktı ve ben ondan daha fazla heyecan içerisindeydim..

"Kızım.. bana bir şey olursa babanı koru tamam mı? Hele ki ona yavşamaya kalkan kızlardan koru."

Kucağımda ki hareketlilik ile Jungkook'a bakmış gözlerini açmasını izlemiştim.

"Yavşamak he?"

"Beni dinliyor muydun?"

"Hayır, sadece kızıma dediklerini duydum."

Karnımı öpüp daha sonra bana bütün dikkatini verdiğinde yüzü birden endişe ile kaplanmıştı..

"Bacağını ağrıtmadım değil mi?"

Kalkmak üzereyken onu durdurmuş tekrar yatırmıştım kucağıma.

"Hayır tabiki sevgilim."

Kafamı cama çevirmiş endişe ile atan kalp atışlarımı dindirmeye çalışmıştım.

"Bir şey mi oldu yavrum?"

"Sadece endişeliyim. Doktor bu aylar da normal dedi."

"Bana söylemediğin bir şey yok değil mi?"

Gözlerimi kucağımdaki Jungkook'a çevirdiğim de ona söylememiştim.

"Kook beni iyi dinle tamam mı?"

Doğruluğunda karşıma geçmiş oturmuştu. Bende hemen önünde bağdaş kurmuştum. Karnım ne kadar izin verirse artık.

"Dinliyorum güzelim."

"Kook.. bana bir şey olursa sakın korkma olur mu?"

"Ne?"

"Beni dinle.. sonra konuş. Lütfen.. hazır değilim zaten."

Kafasını salladığında derin nefes almış gerçekten çok korkuyordum.

"Doktor 5 ay önce bana bebeği doğuramayacağımı söyledi.. yani ameliyat masasında kalabilirmişim. Ama sen sakın endişelenmiyorsun."

Estoy contigo mi amor Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin