Ay şimdi beni dovuceksiniz
Hızla yazayım dedim
Hem sıkıldım
Bu hikaye biterse çok ciddi bir hikayeye başlamayı düşünüyorum
Fikriniz varsa yazın
Instagram hesabımı da takip edin
abc.defghi101
Ordan povları paylaşıp tutanları fic yapıyorum
Hızla başlayalım hikayeye çünkü bende merak ediyorum_______________________________
Yeontan ile oynarken sıkışan kalbimin ağrısı iğne gibi saplanmıştı. Derin nefes almaya başlamış ağrının keskinliğini hesaba katmaya çalışmıştım.
Canım yanıyordu ve tan'da endişelenmişti oda hissetmişti ve tepkisini gösteriyordu. Elimi yumruk yapıp kalbimin üstüne baskı uygulamaya başlamıştım ağrı sanki uyarı gibiydi ama aldırış etmediğimi biliyor olmalıydı ki bir dahaki ağrıyı daha fazla uzun ve acılı gönderiyordu.
Gözlerimi kapatmış nefeslerimi sıklaştırmıştım geçmesi için. Bir süre devam etmiş en sonunda pes edercesine terk etmişti acı beni. Gözlerimi sonunda aydınlıkla buluştururken yeontan bana korku dolu gözlerle bakıyordu.
Hızla kare gülüşümü ona sunarken içim içimi yiyordu sağlıklı birisiydim ve bu sık sık olmazdı. Yeontanı konudan uzaklaştırıp başını sevmeye başlamışken telefonum çalmıştı.
Evdeki sessizliğin yerine telefonum doldururken korkuyla telefonuma bakmıştım. Jimin arıyordu aldığım gibi ilk önce duraksamış daha sonra telefonu onaylamıştım.
Heyecan içerisinde konuşmaya başlamıştım.
Keşke konuşmasaydım.."Alo! Jimin ne oldu?"
"Taehyung..."Nefes nefese kurduğu cümle direk ayağa kalkmama neden olmuştu arkadaki siren sesleri bir şeyler olduğunu gösteriyordu.
"Jimin ne oldu? O arkadaki sesler ne? Kime ne oldu?"
"Taehyung..."Ağlıyordu... Jimin ağlıyordu ağladığı için kuramadığı cümle yüzünden ben sinirleniyordum.
"Jimin söylesene!"
"J-Jungkook..."Zar zor kurduğu cümle beyninde yankılanıyordu ağlayarak Jungkook diyordu arkada siren sesleri.. ne olmuştu ona?
"N-Ne oldu o-ona?"
"K-Kaza Jungkook araba kazası geçirdi ç-çok k-kötüymüş öyle d-dediler Taehyung..."Telefonu kulağımdan uzaklaştırıp olayı anlamaya çalışıyordum. Duyduklarımı işitmeye çalışıyordum... Olmuyordu nasıl olmuştu? Jungkook çok dikkatlidir.
Bana söz vermişti hız yapmıycaktı.. çünkü bir kez daha kaza yapmıştı ve beni kaybetmek istemediği için daha hız yapmıycam demişti.
Jiminin bağrışları beni zor duruma sokarken hızla kapıya koşmaya başladım ne bulduysam alıp evden çıkmıştım.
Arabama binip hızla sürmeye başlamıştım. Jiminden son olarak konum geldiğinde arabaya konumu girip gitmeye başlamıştım.
Ara sıra sinir ile direksiyona vurup ondan sinirimi çıkarıyordum. Onu hastaneye götürmek bile tehlikeliydi onu öldürmeye çalışacak insan fazlaydı ve bu durum onların aleyhine olacaktı. Deniyceklerdi ya ameliyatta denerlerse? Koruyamam onu orda koruyamam ki?