11

240 23 21
                                    

Allah Allah bu niye tutu bu kadar?
Neyse siz seviyorsunuz diye yapıyorum yoksa
İkinci yaptığım fici daha çok beğendim ben ama bunu yapıyorum
Daha çok sevdiniz bunu
Nasıl devam edicegime dair hiç bir fikrim de yok ya.

_______________________________

Bavulumu kapının oraya koyup ışıkları açıp evime göz gezdirmiştim.

Çok özlemiştim ama çokta eglenmistim.

Babamın evde olmamasının verdiği rahatlıkla bavulumu da alıp üst kata kendi odama doğru yol almışken evin fazla sessiz olması canımı sıkmıştı.

Bir şeyler dönüyordu belliydi.

Odamın kapısını açıp bavulumu içeri soktuktan sonra kapıyı kapatıp sonunda ışığı açmıştım.

Odamda yatağımda oturmuş kadını görünce tüylerim diken diken olmuştu. Bu o kadındı ama fazla yorgun ve halsiz gözüküyordu.

"Ne işin var evimde?"
"Ah.. sonunda gelebildin."
"Neden geldin?"
"Sevgilin yüzünden."
"Jungkook'un seninle ne işi olur ki?"
"Niye? Düşük seviyelere bakıyor bana niye bakmasın?"
"Ondan demedim bir kadınla işi olmaz hele senin gibi bir kadınla asla işi olmaz.. sadece belki işkence için kullanılabilirsin."
"Kes sesini!"
"Kuyruk açın fazla ne olduğunu söyle."
"Senin o manyak sevgilin benim.. hoşlandığım adamı kaçırdı. HABER ALAMIYORUM!"

Bu gulmeme neden olurken o bundan rahatsız olmuş olmalı ki ayağa kalkıp üstüme yürümeye başlamıştı.

"Kusura bakma ya gülme tutu."
"Öldürürüm seni taehyung!"
"Denesene."

Eli beline gidip silahını çıkarıp alnıma dayanmıştı. Bu klişe bir hareket olsa bile güzel hissetirdigi kesin.

Odamın kapısı hızla açılırken onun gözleri kapıyı bulmuş ben onun yüzünü inceliyordum.

Kimin geldiğini biliyordum tabiki ve o kadın onu gorunceki yüz hatları gerilmiş yüzünü korku salmıştı.

Silahı hızla alıp jungkook'a uzatırken o elimdeki silahı alıp beline koymuştu.

"S-sen."
"Sen beni ararken ben seni buldum."
"Ona ne yaptın?"
"Hiç bir şey. Sana daha iyisini yapacağım."

Jungkook'a bakarken o bana hiç bakmıyordu eğer baksa yumuşardı ve bütün dikkati de dağılırdı.

Yavaş yavaş kadının üstüne yürürken konuşmayı da ihmal etmiyor onu tehdit ediyordu.

"Wanda.. sana yazık olacak."
"B-bana ne yapacaksın?"
"Bilmem.. belki sevdiğime dokunduğun elini keser belkide evine gelmeyi göze aldığın o ayaklarını kırarım. Hala karar veremedim."
"Manyak..MANYAKSIN SEN!"
"Onunda son lafı bu olmuştu."
"N-ne?"

Jungkook kadının kolunu tutmuş evden çıkarmaya başlamıştı.

Ben duvara sinmiş olanları idrak etmeye çalışıyordum. Jungkook onu öldürmüş muydu? Ayrıca o kim?

Hızla odamdan çıkmış aşağıya inmeye başlamıştım Jungkook beni görmüş eliyle dur işareti yapmıştı. Kadın yoktu büyük ihtimalle korumalar almıştı.

"Nereye götürüyorsun onu jungkook?"
"Bunları düşünme önemsiz zaten."
"Bu işlere bulaşacağını düşünmemiştim."

O bu lafıma sadece gülmüş kapıdan çıkarken mırıldanmıştı.

"Senin için bulaştım zaten."

Kapıyı kapatıp çıkıp gitmişti. Ben hala arkasından bakarken arabanın çalışma sesi kulaklarıma ulaşmıştı bile.

Estoy contigo mi amor Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin