Duydum ki
Özlenen bir yazar yok ortada
Dedim yazmanın ne anlamı var o zaman
Baktım hala öldüm mü kaldım mi merak eden yokYeni bir fice başlamak istiyorum ne gibi bir fic aradığınızı söylerseniz yazabilirim
_______________________________
Gözlerimi açmaya çalışırken zorlandığım hissine kapılırken tamamen açmadığım gözlerimi zorlamayı bıraktım.
Aklıma gelen sahneler tüylerimi ürpertirken sıkı sıkıya bağlanmış olan ellerimi hareket ettirmeye çalışmıştım.
Sadece çalışmıştım.
"Boşuna uğraşıyorsun."
Sert ve bir o kadar sakin sesin sahibi dikkatimi çekerken kaşlarım istemsizce çatmıştı.
"Kimsin diye sormama gerek var mı?"
Hafif kıkırdama ile olduğumuz yerin yankılanmasını sağlarken konuşmaya başlamıştı bile.
"Gerek duyuyor musun?"
"Ah, hayır."Sessiz kalmayı tercih etmişti. Sandalyenin hafif itilme sesini duyarken adım sesleri de ardına gelmişti. O gitmeyi tercih etmişti.
"Bakalım sevgilin gelebilecek mi? Senin gibi güzeller güzeli bir çocuk bulmuş bırakır mı sence?"
"Onun gözündeki değerim yok bunu bil. Gelmez emin ol. Boşuna uğraşma yani bırak gideyim."
"Sen öyle sanmaya devam et pamuk şeker."Hitap şekli garibime gitsede anlamamıştım. Kapı sesi duyulunca tek başıma kaldığımı anlamıştım..
.....
Yine kapı sesi duymam ile kafamı oraya çevirmeye çalışmıştım. Adım sesleri gelirken sandalyenin sesini duymuştum. Yere koymuş tam karşıma oturmuştu.
"Hmm bakalım ne zaman gelicek."
"Gelmez.."
"Emin misin? Ben olsam bu güzelliğe yazık etmezdim."Elini bacağıma atınca soğuk eli titrememe neden olurken anlamıştım niyetini.. suyuna gitmekten başka çarem de yoktu gerçi.
"İstediğin bu mu?"
"Ne?"
"Beni mi istiyorsun?"
"Ne amaçla sorduguna bağlı."
"Diyordum ki... Sen bekar ben bekar.. uzun zamandır da ilişki içerisinde değilim...."Sessizliğini duymam ile gulumsememe engel olamamıştım.
"İstemez miydin benimle bir gece."
"İlk önce o küçük sevgilini öldüreceğim sonra seni altımda kivratip geberticem.."
"Öyle olsun."Ayağa kalkıp yürümeye başladığında arkasından zafer gülüşü atıp konuşmuştum.
"Bekletme çok.."
"Bekletmem merak etme."Kapı sesi duymam ile derin bir nefes vermiş öğürmüştüm. Migdem kalkmıştı onunla beni öyle hayal edince. Jungkook'tan başka birisiyle ilişkiye girmemistim ve kendimi başkasıyla hayal edince migdem istemsizce bulanıyor kusma isteğim geliyordu.
Gözlerimin kapalı olmasının verdiği uykuyla nasıl direneceğimi düşünürken bilincim çoktan kapanmaya hazır bir şekilde benim hareketimi bekliyordu.
Gözlerimi sımsıkı yumup uyumaya hazırlanmıştım.
.
.
.
.Kapının hızla kapanması ile yerimden sıçramış sesin geldiği noktaya bakmıştım. Karşımda duran adım sesleri ve gelen nefes sesi ile anlamıştım kim olduğunu.
Ellerimi çözerken kokusu bile burnumu kırmaya yetmişti. Gülümsememi saklayamazken o ayaklarımı çözüyordu.
"İyi görünüyorsun? Eğlendin mi burda?"