Uyandığımda sıcacık bir yatakta olduğumu fark ettiğimde gözlerimi hızla araladım eve gelmemiştim ve burası benim evim değildi.. burası
Jungkook'un eviydi.. başka kimin olabilirdi ki?
Yataktan doğrulamak üzereyken başımın ağrısı iğne gibi saplanmıştı çok ağrıyordu. Zar zor ayağa kalkıp odayı araştırdım uzun zamandır burda değildim ve bazı şeyler değişmişti.
Fotoğraflarımız yoktu tam dolaba ilerlerken içerken kız kahkahası duymamla kapıya bakmıştım.
Benden sonra eve kız mı almıştı? Ama daha ayrılalı ne kadar olmuştu ki? Aslında ayrılmış mıydık bunu bile bilmiyordum ya
Oda siyaha bürünmüştü ben ne kadar renk katmaya calissamda jungkook buna izin vermediğini şuan gösteriyordu bana.
Odadan çıktıktan sonra uzun merdivene baktım inmesi dışında çıkması da yorucuydu. Aşağıya indiğimde kahkaha sesi daha net duyulur olmuştu montumu askılıktan aldıktan sonra kapıyı acmisken kalın bir ses beni durdurmuştu.
"Nereye gidiyorsun bu saate?"
"İzninle hyung eve gidiyorum."Ona yüzümü bile göstermek istemiyordum. O bunu bile hak etmezken beni evine alması?
"Bana bir teşekkür etseydin?"
"Ne için?"
"Seni o halde eve aldım daha sonra üstünü çıkartım giydirdi.."
"Bana mı dokundun?"
"Taehyung zaten başka birine aitken sana neden dokunayım?"Nefes almak bile zorlasmisti bu cümle yüzünden bana bunu mu diyordu yani?
İlkimi ona vermişken hemde..
Ona ait olduğumu kanıtlamışken mi?"Jungkook bu olay olmadan üç gün önce senin oldum ve üç gün sonra seni mi aldatayım? Beni tanımıyor olman ne kadar üzücü."
"O zaman aldım evet peki beni aldatmadigini nasıl kanitliycagiz taehyung? Çünkü bir kadınla yattın bir erkekle değil yani kızın sana yapicagi yok değil mi? Eğer erkek olsaydı deliğini bizzat ben kontrol ederdim."
"Pisliksin jeon."Altan Altan sırıtırırken kapıdan çıkarken sessizce konuşmuştum yağmur yağıyordu ve çok hızlıydı..
"Bakalım gerçekleri öğrenince de böyle mi yapacaksın jeon?"
Cebimdeki telefonları fark edince gülümseme yayılmıştı yüzüme bir kaç gün sonra detaylıca inceleyecektim.
.
.
.
.
.1 Ay Sonra
Bu bir ayda çok şey olmuştu.. telefonu 3 hafta uğraşma sonucu açmıştım. İçindeki videoları gördükten sonra kanım donmuştu bunu ne Jungkook'a nede bizimkilere göndermiştim.
Doğrusu o videodan sonra da pek normal bir hayat da yaşamamıştım ya. Telefonumu elime almaz olmuştum çünkü uyuyamıyordum ve bunu telefon yüzünden olduğunu düşünmeye başlamıştım.
Sonuçta o videoyu gördükten sonra olmuştu..
Size videoyu anlatmam gerekirse bir kadın içeceğime uyu$turu¢u atıp daha sonra beni odaya sokuyordu. Aslında amacı bana dokunmakmis ama videoyu çeken kişi buna izin vermemiş sadece kadın goğüslerime dokunup bırakmış zaten fotoğrafımı çekip Jeon'a atmışlar.. ama o videoyu çeken kişiyi asla öğrenemeyeceğim bana dokunmasını engellemişti ancak yinede vücudumu görmüşlerdi.
Bunları düşünürken sıra bana gelmişti.
Şuan doktorun odasına girmiştim psikoloktu
Uyuyamıyordum ve bu çok can sıkıcı bir hal almaya başlamıştı. Haplar alıyor ise yaraması için dua ediyordum.